Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

quote:SaveAngie schreef op 30 oktober 2016 @ 20:22:

[...]

Het was echt heerlijk wandel/fietsweer.

We lopen veel met dreum, hij kan al behoorlijk wandelen.Ja, en vandaag weer. Ik heb de balkondeur uren open gehad, ging prima. En zo fijn, frisse lucht in huis.
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveAngie schreef op 30 oktober 2016 @ 20:18:

[...]

Blond hè

Duuhhhh Tuurlijk. Alsof er iets een keer gewoon volgens plan gaat hier!

Heel klef. Ik mis man. Ik verheugde me zo op tijd en reflectie met hem en de omstandigheden zijn zo anders. Man werkt al tijden dagen van 16 uur. Ook hij zou nu vrij zijn, maar door technische toestanden en het uitvallen van zijn gelijkwaardige collega, is man nu al drie dagen langer in dat tempo bezig met extra stress. Dat heeft invloed op mij. Niet dat ik mezelf niet alleen kan vermaken, maar man werkt, komt thuis en eet wat, slaapt een paar uurtjes en werkt weer. Ik voel zijn druk en kan de mijne denk ik daarodoor moeilijker loslaten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 30 oktober 2016 @ 20:05:

[...]

Is je toetsenbord van slag? Ooo deze is wel erg erg hahahahahah
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Wij hebben de open haard aan
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:MissMillicent schreef op 30 oktober 2016 @ 20:18:

Het fietsen was fantastisch! Heerlijk weer en het was zo mooi in het bos. Af en toe deed ik mijn ogen half dicht en dan wat het met de zonnenstralen op al die gekleurde blaadjes bijna alsof ik in een impressionistische droom reed. Zo'n 2,5 uur onderweg geweest, ik was helemaal gelukkig.

Fijne herinneringen zijn dat Blond! Die heb ik ook met mijn vader, van vroeger als kind, maar ook van de jaren dat we nu wandelen. (en af en toe duofietsten)

Zo fijn om lezen dat jij dat met je vader hebt En hoe speciaal is het dat je je helemaal gelukkig voelt terwijl je samen op pad bent!

Ik werd ook gegrepen door alle kleuren terwijl ik richting zwembad wandelde. Ik zag mooie paddenstoelen die ik nog nooit gezien heb. En ben even gaan zitten om te observeren. Blik naar de grond met zoveel aardse kleuren en plots voelde ik heel veel 'blauw'. Zo mooi dat er plots even een felblauwe lucht was met een zonnetje dat aardig probeerde! Heerlijk seizoen is dit! (al vindt mijn lijf het al te koud en te vochtig).
quote:Oudblond schreef op 30 oktober 2016 @ 20:25:

[...]

Duuhhhh Tuurlijk. Alsof er iets een keer gewoon volgens plan gaat hier!

Heel klef. Ik mis man. Ik verheugde me zo op tijd en reflectie met hem en de omstandigheden zijn zo anders. Man werkt al tijden dagen van 16 uur. Ook hij zou nu vrij zijn, maar door technische toestanden en het uitvallen van zijn gelijkwaardige collega, is man nu al drie dagen langer in dat tempo bezig met extra stress. Dat heeft invloed op mij. Niet dat ik mezelf niet alleen kan vermaken, maar man werkt, komt thuis en eet wat, slaapt een paar uurtjes en werkt weer. Ik voel zijn druk en kan de mijne denk ik daarodoor moeilijker loslaten.

Herkenbaar man en ik zijn ook zo.

Ik kan ernaartoe leven om naar huis te gaan of te weten dat hij onderweg is om dingen met hem te bespreken. Als dat dan te lang duurt dan raak ik van slag. Stom hè?
quote:hatsetats schreef op 30 oktober 2016 @ 20:26:

[...]

Ooo deze is wel erg erg hahahahahah
quote:SaveAngie schreef op 30 oktober 2016 @ 20:01:

[...]

Nu wil ik ook een otter zijn

Ik denk dat de stress van de afgelopen periode er nu inhakt. Gelukkig heb ik bijna een week vakantie.
quote:Inkie12345 schreef op 30 oktober 2016 @ 20:38:

[...]

Lief
quote:SaveAngie schreef op 30 oktober 2016 @ 20:32:

[...]

Herkenbaar man en ik zijn ook zo.

Ik kan ernaartoe leven om naar huis te gaan of te weten dat hij onderweg is om dingen met hem te bespreken. Als dat dan te lang duurt dan raak ik van slag. Stom hè? Zo zelfstandig als ik ben en weet dat ik crisistoestanden bedwongen krijg en daar nog rustig verslag over uit kan brengen naar de buitenwereld. Even zo voel ik me soms 16 en en... Als mijn lief het zwaar heeft, dan ' woeper' ik.
quote:MissMillicent schreef op 30 oktober 2016 @ 20:19:

[...]

Mooi zo, dan kun je nu eindelijk een tijdje rustig op je billen gaan zitten! Leen je me billen dan?
quote:SaveAngie schreef op 30 oktober 2016 @ 20:28:

Wij hebben de open haard aan Ik heb de balkondeuren nog open Huis is nog aangemaam en poezen zijn nog op het balkon. Ik heb warme sokken aangetrokken.
quote:Oudblond schreef op 30 oktober 2016 @ 20:43:

[...]

Leen je me billen dan? Neem die van mij! Nou ja een klein stukje dan
quote:Oudblond schreef op 30 oktober 2016 @ 20:58:

[...]

Ik heb de balkondeuren nog open Huis is nog aangemaam en poezen zijn nog op het balkon. Ik heb een warme sokken aangetrokken.

Hier is het koud

Maurice kwam heel snel weer naar binnen rennen en ligt lekker bij het vuur.
Ik zou zo graag een kat willen zijn.

O, wacht ik bén een kat! (zucht echt hoor, ik benijd die dikke kat bij ons op de bank zo vaak)

Ik heb geen stress van het vele moeten, want ik doe niks. Ik durf niet, bang dat alles (weer) in elkaar stort als ik dat balletje weer oppak.

Maar ik wil het wel heel graag. Dus ik voel me rot. Daarbij ben ik nog maar voor 4 uur ingeroosterd deze week. Als dat zo door gaat, verdien ik dus zo goed als niks! En ik krijg het mijn man zo moeilijk aan zijn verstand dat we écht moeten gaan bezuinigen.

Vanmiddag even ontsnapt aan aan mijn gepieker en heerlijk in het bos gewandeld en gefotografeerd. Was ik dolgelukkig met wat blaadjes in een slootje bijvoorbeeld

Ik heb ook wat 'vrolijkere' foto's gemaakt van paddenstoelen en van de mooie herfstkleuren.

Voor wie op reis is of gaat: veel plezier.

Voor wie terug is: welkom terug, veel nagenietplezier

En Blond, jij zou bankhangen, dus ik snap niet hoe jij je enkel kan verstuiken

Save, ik hoop dat de stress snel minder wordt
Prachtige foto's weer Kittens, wat heb je er een talent voor

Jammer dat je zo weinig uren kan maken, hopelijk vol week beter. Knuffel voor de rest, het valt allemaal niet mee
Ow Blond...

Meneer L heeft onderweg op reis ook zijn enkel verstuikt. En niet tijdens een van de stoere junglewandelingen maar bij het hotel over een keurig aangelegd trapje

maar goed, we zijn weer terug, ik zit weer in de juiste tijdzone voor het café! Nu eerst bijslapen, morgen gelukkig nog vrij. Nou ja, niet werken. Wel dingen regelen voor mijn moeder. Zucht.
The owls are not what they seem
Prachtige foto's Kittens!
The owls are not what they seem
Dank jullie Save en Lady

Ik heb een treinkaartje wat nog maar een week geldig is én geen werk. Waar zal ik eens naar toe gaan?
quote:LadyL0101 schreef op 30 oktober 2016 @ 21:07:

Ow Blond...

Meneer L heeft onderweg op reis ook zijn enkel verstuikt. En niet tijdens een van de stoere junglewandelingen maar bij het hotel over een keurig aangelegd trapje

maar goed, we zijn weer terug, ik zit weer in de juiste tijdzone voor het café! Nu eerst bijslapen, morgen gelukkig nog vrij. Nou ja, niet werken. Wel dingen regelen voor mijn moeder. Zucht.Welkom thuis Lady
quote:-Kittens- schreef op 30 oktober 2016 @ 21:12:

Dank jullie Save en Lady

Ik heb een treinkaartje wat nog maar een week geldig is én geen werk. Waar zal ik eens naar toe gaan?Wil je rust of juist levendigheid?
quote:SaveAngie schreef op 30 oktober 2016 @ 21:15:

[...]

Wil je rust of juist levendigheid?

Ik sta open voor alle opties.

Ik hou o.a. van cultuur (musea e.d.) en natuur. Of van fotogenieke steden.

Maar gezellig bij iemand op bezoek bijvoorbeeld vind ik ook leuk.
quote:-Kittens- schreef op 30 oktober 2016 @ 21:19:

[...]

Ik sta open voor alle opties.

Ik hou o.a. van cultuur (musea e.d.) en natuur. Of van fotogenieke steden.

Maar gezellig bij iemand op bezoek bijvoorbeeld vind ik ook leuk.De Veluwe?
Kittens, wil je je andere foto's ook niet posten? Ik vind ze altijd zo mooi!

Spijtig te horen dat je zo worstelt.

Ik weet niet vanwaar je bent?

Ik vond Leiden & het museum van Volkenkunde heel mooi.
quote:-Kittens- schreef op 30 oktober 2016 @ 21:12:

Dank jullie Save en Lady

Ik heb een treinkaartje wat nog maar een week geldig is én geen werk. Waar zal ik eens naar toe gaan?Utrechtse heuvelrug, de duine, de Veluwe?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven