Zalig zondagtopic

30-10-2016 11:06 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag was er het vrolijke vrijdagavondtopic, op zaterdag natuurlijk de zaterdagmorgentopics.

Vandaag het zalige zondagtopic, omdat ik er zin in heb en om lekker te forummen over niks.

Wat zijn jouw plannen vandaag?

Ben je helemaal uitgeslapen nu de wintertijd in gegaan is?

Ga je iets speciaals doen of lekker niks?

Brandt los en kom gezellig mee forummen hier
668, the neighbour of the Beast
Tegen drank? Sinds mijn maagverkleining komt die harder aan, zeg maar

Maar vanavond word ik er vooral heel erg moe van.

En ik gok op 1 zakje kikker en muizen dit jaar. Maar pas als Sinterklaas in het land is.
Gisteren vroeg op, ging sporten (was leuk!)

Daarna in de middag met mijn zusje en schoonbroer shoppen en

bij ouders met de hele familie eten. (Beide verjaardag vieren)

'S avonds rond een uurtje of 21:00 lag ik al te slapen tot een uurtje of 02:30
Prrrr, mauw miawwwww.
Ouch, van zalige zondag naar misselijke maandag.

Maar niet getreurd, morgen een dag vrij.
Mooie maandag zul je bedoelen. Naar deze maandag kijk ik al veertien dagen uit! Vandaag gaat mijn gips van mijn linkervoet er af en krijg ik loopgips. Dan heb ik twee voeten met loopgips en kan ik weer dingen zelf doen. Zoals douchen, en licht huishoudelijk werk.
Dat klinkt als een geweldige maandag!!

Wat heb je uitgespookt met je voeten dan?

Hier wordt het een drukke maandag. Ik ben alleen op het werk dus dan is het altijd hectisch. Maar ach, geeft ook niet verder.
quote:Marels schreef op 31 oktober 2016 @ 07:35:

Dat klinkt als een geweldige maandag!!

Wat heb je uitgespookt met je voeten dan?

Hier wordt het een drukke maandag. Ik ben alleen op het werk dus dan is het altijd hectisch. Maar ach, geeft ook niet verder.Geopereerd. Hallux Rigidus rechts. Hypermobiele grote teen links.
Klinkt heel gezellig. Ben je al geweest? Was alles goed?

Hier hectische kutdag op het werk, maar ik gooi mijn kont eens tegen de krib en ga vandaag toch mooi op tijd vertrekken.
quote:Marels schreef op 31 oktober 2016 @ 13:45:

Klinkt heel gezellig. Ben je al geweest? Was alles goed?

Hier hectische kutdag op het werk, maar ik gooi mijn kont eens tegen de krib en ga vandaag toch mooi op tijd vertrekken.

Dat moet je dan ook gewoon doen, op tijd vertrekken. Langer blijven lost de problemen niet altijd op.

Het gips is er af, en ik heb boodschappen gedaan! Heerlijk, om dat zelf te doen. En een vader die het karretje door de supermarkt duwt bemoeit zich nergens mee. Was snel klaar.
quote:thee schreef op 30 oktober 2016 @ 22:10:

He Ingelke hoe gaat het met jou?

Hai Thee! Ja, hier alles goed. Met jou hopelijk ook?

Long time no see.

Fijn dat het gips van je been is meis! Enjoy.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Goedemiddag!

Al gesport!!

Aan het forummen, zo een dutje doen. (Vroeg wakker)

Voor de rest een chill dag van maken.
Prrrr, mauw miawwwww.
Zo naar Monkey Town met mijn kleine monkey. Even wachten tot papa klaar is met aankleden en dan gaan we.
Niet zo'n chille zondag aan het herstellen van een migrane aanval van gisteren mijn moeder werd 60 hadden high tea krijg halverwege een aanval :( was tot niks meer in staat naar huis bed in tot vanmorgen geslapen aanval weg maar gevoel al of er een vrachtauto over me heen gereden is ..en moe dus dan maar rustig aan wel even fiets gaan ophalen stond nog bij mijn ouders kopje koffie gedronken en nu weer thuis eten en voor de rest rustig aan doen
Sterkte Elfje!!

Hier net bezoek gehad van vrienden, straks ga ik ff op de koffie bij mijn moeder. Vanavond een beetje relaxen. Ik weet ook nog niet wat te doen met eten, we hebben gisteren al Chinees gehaald, dus ik vind eigenlijk dat ik iets moet koken, maar ik heb er niet zo'n zin in
Hier ultieme zondag, naast studiewerk niks doen, lekker een pan hacheevlees aan het sudderen op het fornuis. Heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven