Zalig zondagtopic
zondag 30 oktober 2016 om 11:06
Vrijdag was er het vrolijke vrijdagavondtopic, op zaterdag natuurlijk de zaterdagmorgentopics.
Vandaag het zalige zondagtopic, omdat ik er zin in heb en om lekker te forummen over niks.
Wat zijn jouw plannen vandaag?
Ben je helemaal uitgeslapen nu de wintertijd in gegaan is?
Ga je iets speciaals doen of lekker niks?
Brandt los en kom gezellig mee forummen hier
Vandaag het zalige zondagtopic, omdat ik er zin in heb en om lekker te forummen over niks.
Wat zijn jouw plannen vandaag?
Ben je helemaal uitgeslapen nu de wintertijd in gegaan is?
Ga je iets speciaals doen of lekker niks?
Brandt los en kom gezellig mee forummen hier
668, the neighbour of the Beast
zondag 30 oktober 2016 om 22:15
maandag 31 oktober 2016 om 04:35
maandag 31 oktober 2016 om 07:39
quote:Marels schreef op 31 oktober 2016 @ 07:35:
Dat klinkt als een geweldige maandag!!
Wat heb je uitgespookt met je voeten dan?
Hier wordt het een drukke maandag. Ik ben alleen op het werk dus dan is het altijd hectisch. Maar ach, geeft ook niet verder.Geopereerd. Hallux Rigidus rechts. Hypermobiele grote teen links.
Dat klinkt als een geweldige maandag!!
Wat heb je uitgespookt met je voeten dan?
Hier wordt het een drukke maandag. Ik ben alleen op het werk dus dan is het altijd hectisch. Maar ach, geeft ook niet verder.Geopereerd. Hallux Rigidus rechts. Hypermobiele grote teen links.
maandag 31 oktober 2016 om 15:19
quote:Marels schreef op 31 oktober 2016 @ 13:45:
Klinkt heel gezellig. Ben je al geweest? Was alles goed?
Hier hectische kutdag op het werk, maar ik gooi mijn kont eens tegen de krib en ga vandaag toch mooi op tijd vertrekken.
Dat moet je dan ook gewoon doen, op tijd vertrekken. Langer blijven lost de problemen niet altijd op.
Het gips is er af, en ik heb boodschappen gedaan! Heerlijk, om dat zelf te doen. En een vader die het karretje door de supermarkt duwt bemoeit zich nergens mee. Was snel klaar.
Klinkt heel gezellig. Ben je al geweest? Was alles goed?
Hier hectische kutdag op het werk, maar ik gooi mijn kont eens tegen de krib en ga vandaag toch mooi op tijd vertrekken.
Dat moet je dan ook gewoon doen, op tijd vertrekken. Langer blijven lost de problemen niet altijd op.
Het gips is er af, en ik heb boodschappen gedaan! Heerlijk, om dat zelf te doen. En een vader die het karretje door de supermarkt duwt bemoeit zich nergens mee. Was snel klaar.
maandag 31 oktober 2016 om 21:22
zondag 6 november 2016 om 13:25
Niet zo'n chille zondag aan het herstellen van een migrane aanval van gisteren mijn moeder werd 60 hadden high tea krijg halverwege een aanval
was tot niks meer in staat naar huis bed in tot vanmorgen geslapen aanval weg maar gevoel al of er een vrachtauto over me heen gereden is ..en moe dus dan maar rustig aan wel even fiets gaan ophalen stond nog bij mijn ouders kopje koffie gedronken en nu weer thuis eten en voor de rest rustig aan doen
zondag 6 november 2016 om 13:31