Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 31 oktober 2016 @ 07:13:

Voor iedereen die geen zin in vandaag heeft. En Philea veel plezier met de sneeuw, doe je voorzichtig?Ik heb fietsbanden met noppen en ik ben wel gewend aan sneeuw. Dus komt goed
Goedemorgen allemaal.

Sssssst, fijn loopgips.

Kittens, gewoon posten die mooie foto's.

Leo

Philae, veel plezier met de sneeuw.

Geen zin om op te staan. Nog 10 minuten mag ik blijven liggen.
quote:Philae schreef op 31 oktober 2016 @ 07:17:

[...]

Ik heb fietsbanden met noppen en ik ben wel gewend aan sneeuw. Dus komt goed Dat is fijn. Ik ben enorm bang om te vallen, dus val ik altijd, of glij ik uit en verrek iets. Kinderen hier zeggen dan ook: 'Het is één dag glad en mam heeft weer wat!'
Goedemorgen, zo goed als ik gisteren geslapen had zo slecht nu. Snurkende man ook nog eens.

Vanmorgen soort van werk overleg, daarna thuis en vanavond gewoon werken ivm zieke collega.

Oh ja:

quote:dolfje schreef op 31 oktober 2016 @ 07:51:

Goedemorgen, zo goed als ik gisteren geslapen had zo slecht nu. Snurkende man ook nog eens.

Vanmorgen soort van werk overleg, daarna thuis en vanavond gewoon werken ivm zieke collega.

Oh ja:

[img]http://plusquotes.com/images/quotes-img ... 5B1%5D.jpg[/img]Snurkende mannen zouden verboden moeten worden. Snurkende kinderen ook.
quote:sssssst schreef op 31 oktober 2016 @ 07:53:

[...]

Snurkende mannen zouden verboden moeten worden. Snurkende kinderen ook.Snurkende vrouwen mogen wel?
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 31 oktober 2016 @ 07:55:

[...]

Snurkende vrouwen mogen wel?Precies wat ik ook dacht
quote:Solomio schreef op 31 oktober 2016 @ 07:55:

[...]

Snurkende vrouwen mogen wel?Tja, ook niet natuurlijk, maar als hier in huis een vrouw snurkt dan heb ik daar geen last van
quote:sssssst schreef op 31 oktober 2016 @ 07:53:

[...]

Snurkende mannen zouden verboden moeten worden. Snurkende kinderen ook.Snurkende kinderen vind ik dn weer geen probleem, maar inderdaad snurkende mannen....
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Zo, ik heb er alweer een uurtje sportschool op zitten. Lekker hoor, zo de week beginnen. Ff het luie zweet eruit!
Ik slaap tegenwoordig weer met oordopjes. Vindt 't sneu om man elke x een por te moeten geven (en hij snurkt niet eens hard. Ik word al wakker als hij 'plop'geluidjes maakt)

Ik hou er wel van als mijn foto's een beetje donker zijn.

Die onderste is ter compensatie.

Ink, ik mag geen werk weigeren als ik heb aangeven dat ik op die dag beschikbaar ben. Ik had mij op 4 dagen beschikbaar staan om mezelf wat meer rust te gunnen, maar ik heb nu de vijfde dag ook maar op beschikbaar staan.

Nu heb ik voor een hele week maar 9,25 uur werk (wel 4x op en neer rijden). Daar kan ik niet van rondkomen natuurlijk.
Hats, volgens mij heb jij geen lui zweet.
Philae, ik wacht op de eerste sneeuwpop foto!

Meh, Leo, dat die zwarte hond maar snel weggejaagd wordt door een lief wit pluizig poesje.

Wat een fijne post Mill. Doet me goed te lezen.
quote:-Kittens- schreef op 31 oktober 2016 @ 08:18:

Hats, volgens mij heb jij geen lui zweet.Volgens mij ook niet!
Omdat er vandaag niemand veel boodschappen kan doen, wilde ik bestellen bij AH. Is de site uit de lucht, verdorie, de problemen worden zo spoedig mogelijk verholpen, maar daar heb ik nu niks aan. Weet iemand of je vanavond nog voor morgen kunt bestellen, of morgenochtend voor morgen?
quote:-Kittens- schreef op 31 oktober 2016 @ 08:17:

Ik slaap tegenwoordig weer met oordopjes. Vindt 't sneu om man elke x een por te moeten geven (en hij snurkt niet eens hard. Ik word al wakker als hij 'plop'geluidjes maakt)

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik hou er wel van als mijn foto's een beetje donker zijn.

Die onderste is ter compensatie.

Ink, ik mag geen werk weigeren als ik heb aangeven dat ik op die dag beschikbaar ben. Ik had mij op 4 dagen beschikbaar staan om mezelf wat meer rust te gunnen, maar ik heb nu de vijfde dag ook maar op beschikbaar staan.

Nu heb ik voor een hele week maar 9,25 uur werk (wel 4x op en neer rijden). Daar kan ik niet van rondkomen natuurlijk.Wat doe jij dan voor werk? Raar contract. Of ben je interimmer?
quote:dolfje schreef op 31 oktober 2016 @ 08:21:

[...]

Volgens mij ook niet!O jawel hoor, in overvloed
Ik werk via een invalpool Hats.
quote:-Kittens- schreef op 31 oktober 2016 @ 08:33:

Ik werk via een invalpool Hats.Aha. Ja dat is lastig.
Wow kittens ik vind die foto's echt heel mooi!
Goedemorgen!
quote:sssssst schreef op 31 oktober 2016 @ 07:57:

[...]

Tja, ook niet natuurlijk, maar als hier in huis een vrouw snurkt dan heb ik daar geen last van Ah, dus als je dochter snurkt heb je er geen last van, als je zoons snurken wel?
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 31 oktober 2016 @ 09:09:

[...]

Ah, dus als je dochter snurkt heb je er geen last van, als je zoons snurken wel?Nee klopt, haar slaapkamer grenst niet aan de mijne.
quote:sssssst schreef op 31 oktober 2016 @ 08:29:

Omdat er vandaag niemand veel boodschappen kan doen, wilde ik bestellen bij AH. Is de site uit de lucht, verdorie, de problemen worden zo spoedig mogelijk verholpen, maar daar heb ik nu niks aan. Weet iemand of je vanavond nog voor morgen kunt bestellen, of morgenochtend voor morgen?Dat weet alleen de planner bij de Appie.
quote:Star schreef op 31 oktober 2016 @ 09:14:

[...]

Dat weet alleen de planner bij de Appie.Maar die is was dus onbereikbaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven