Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

quote:sssssst schreef op 31 oktober 2016 @ 09:23:

[...]

Maar die is dus onbereikbaar!Dus kan niemand antwoord op die vraag geven.
quote:-Kittens- schreef op 31 oktober 2016 @ 08:17:

Ik slaap tegenwoordig weer met oordopjes. Vindt 't sneu om man elke x een por te moeten geven (en hij snurkt niet eens hard. Ik word al wakker als hij 'plop'geluidjes maakt)

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik hou er wel van als mijn foto's een beetje donker zijn.

Die onderste is ter compensatie.

Ink, ik mag geen werk weigeren als ik heb aangeven dat ik op die dag beschikbaar ben. Ik had mij op 4 dagen beschikbaar staan om mezelf wat meer rust te gunnen, maar ik heb nu de vijfde dag ook maar op beschikbaar staan.

Nu heb ik voor een hele week maar 9,25 uur werk (wel 4x op en neer rijden). Daar kan ik niet van rondkomen natuurlijk.Ik heb echt precies hetzelfde! Ik probeer nu oordopjes, maar heb nog geen fijne, tips welkom. En wat zijn je foto's weer prachtig!
Goedemorgen allemaal,

Ik zat het hele weekend in opleiding. Mooi, intensief... Nu wel moe - eigenlijk wel behoefte aan weekend, zeg maar - maar dan moet ik maar uitslapen achter m'n bureau

Hier prachtige herfstzon, bij jullie ook?
Ja zon
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 31 oktober 2016 @ 09:35:

Ja zon

Maar dan zien we jou niet meer!

Ik ga op pad met mijn jachtgeweer, zwarte honden schieten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 31 oktober 2016 @ 09:44:

[...]

Ik ga op pad met mijn jachtgeweer, zwarte honden schieten.O jeej, ik heb alleen de laatste pagina bijgelezen.... Gelukkig is mijn hondje grijs donkerbruin met wit/zwart!
quote:feow schreef op 31 oktober 2016 @ 09:44:

[...]

Ik ga op pad met mijn jachtgeweer, zwarte honden schieten.

O da's waar. Ik verander wel in een maantje, die is nog wel te zien naast de zon

Zwarte honden schieten
Goedemorgen.

Oh Kitty 9.5 uur daar kom je niet van rond maar je hebt al zoveel heen en weer gerend dus van mij mocht je best een dagje vrij

Mooie foto's.

Fijn Mill dat je het zo positief ziet nu, hopelijk wordt die sollicitatie wat.

Fijn Sssttt loopgips krijgen.

Fijne dag iedereen.
Ik moet letterlijk wachten tot de was klaar is voor ik de deur uit kan.

Alle kleding die past bij dit weer zit in de was!

Erg fijn hoor, de slaapkamer en inloopkast opruimen maar niet handig nu ik iets aan moet ook echt....
Mooie foto's Kit!
quote:Eleonora-1 schreef op 31 oktober 2016 @ 10:44:

Ik moet letterlijk wachten tot de was klaar is voor ik de deur uit kan.

Alle kleding die past bij dit weer zit in de was!

Erg fijn hoor, de slaapkamer en inloopkast opruimen maar niet handig nu ik iets aan moet ook echt....Je heksengewaad?
Ook......
Ik heb mijn lunch al op Had zo'n honger, zal wel met het verzetten van de klok te maken hebben. Gelukkig straks vergadering met lunch erbij, dan kan ik nog iets pakken.
Ik begin ook trek te krijgen. Nog 25 minuten en dan is lunchtijd. Al zou ik later met lunch moeten, omdat ik over 25 minuten een nieuw monster moet nemen van een reactie die nu bezig is.
Duurt dat lang phil?
Jeuj, ik mag vanmiddag nog 2,5 uur ergens op komen draven.

Maar eerst 1,5 uur tussen de middag werken. Voor mij een late lunch dus, tussen 2 werkblokjes ingepropt.

Meestal eet ik van te voren al wat. Als ik zelf mijn lunch ergens mee naar toe moet nemen (school bijvoorbeeld), is deze vaak al voor 11 uur op. Terwijl ik thuis best kan wachten.

O, en bedankt voor alle complimenten
quote:MissMillicent schreef op 31 oktober 2016 @ 11:09:

Duurt dat lang phil?Zo'n 10 minuten, want ik ga het dan ook meteen in de autosampler zetten omdat er vast een wachtrij staat. Dan lees ik na lunch het resultaat af.
Kittens, ik vind je foto's echt prachtig! Vooral die eerste, dat lijkt net een schilderij. Heb je daar iets aan bewerkt?
quote:-koekiemonster- schreef op 31 oktober 2016 @ 11:47:

Kittens, ik vind je foto's echt prachtig! Vooral die eerste, dat lijkt net een schilderij. Heb je daar iets aan bewerkt?

Dank je Koekie.

De eerste van mijn laatste foto's?

Het is vooral een wat kortere sluitertijd. Dat maakt de foto donkerder. Ik bewerk minimaal na.
Mooie foto's!

Werkding was leuk en lunch lekker. Nu dus thuis even rust en wat poetsen en vanavond weer op en neer naar werk.
Het sneeuwt hier

En het apparaat is ermee gestopt dus ik kan mijn reactie niet volgen

En natuurlijk is de beheerder op vakantie. Waarom gebeuren dat soort dingen nou altijd als de beheerder weg is of met vakantie is.
Ik heb de balkondeuren open. Heerlijk zonnetje hier!

Balen Phil! Gewoon je tas pakken en in de sneeuw gaan spelen

Hele mooie foto's weer poesje! Ik kan me voorstellen dat die onzekerheid over wel/niet werken je remt. Ik zou daar ook niet tegen kunnen.

Man hoorde net dat het 'vervangapparaat' morgenochtend gebracht wordt. Als de installatie vlot gaat is dat tegen lunchtijd klaar en kunnen zijn collega's weer werken zonder zijn ondersteuning
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Kan niet blond. Er is een reactie bezig waar ik bij moet blijven.
Ik had de schuifpui net tijdens stofzuigen ook open en net toen ik wilde gaan zitten ging ik me ergeren aan de vieze ramen dus er even een doekje over geveegd maar nu is het zo mogelijk nog erger. Maar goed als de zon weg is zie je er niks meer van

Koffers een beetje her-ingepakt en nu zijn ze even zwaar. Bed is verschoond en huis gestofzuigd en wc gepoetst dus ik vind het wel goed zo voor de vakantie.
Klinkt als helemaal klaar om te vertrekken Dolfje!

Die ramen en de zon Vrijdag komt mijn grote vriend de glazenwasser!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven