Ontpillen
maandag 31 oktober 2016 om 16:56
Hallo , ik ben sinds 3 maanden gestopt met de pil niet omdat ik een kinderwens heb maar meer omdat ik geen pil meer mag slokken. De eerste maand was mijn cyclus 27 dagen en de tweede 24 nu zit ik al op dag 30. Ik ben nu enorm in paniek vanmorgen test gehaald maar God zij dank niet zwanger. Zou t door t ontpillen kunnen komen ? Groetjes !
maandag 31 oktober 2016 om 17:20
Er zijn meer vrouwen met van nature een onregelmatige dan met een regelmatige cyclus. Het lijkt alleen vaak anders omdat zoveel vrouwen de pil slikken. Maar het kan ook zo zijn dat je cyclus over een aantal maanden wel regelmatig wordt. Een onregelmatige cyclus wil ook helemaal niet per se zeggen dat je minder vruchtbaar bent of dat je geen eisprong hebt. En een regelmatige cyclus wil helemaal niet betekenen dat je wel vruchtbaar bent. Dus zo lang het niet lukt om zwanger te worden terwijl je dat wel wilt, maakt het niet uit hoe onregelmatig je cyclus is.
Hier een worteltje, daar wat groen, lekker rennen in het gras.
Wat was het leven makkelijk toen ik nog een konijntje was.
Wat was het leven makkelijk toen ik nog een konijntje was.
maandag 31 oktober 2016 om 17:52
Ik ben 24 jaar en niet meer ongesteld door prikpil maar toen ik geen seks had en ongesteld was heb ik echt nooit mijn cyclus tot op de dag bij gehouden. Voelde altijd aan wanneer ik ongesteld werd. En toen ik seks had eerste keer met condoom ook je weet dat iedere 3 weken raak was maar verder als ik ongesteld werd maakte ik me eigenlijk nooit zorgen of het een keer langer of korter duurde
maandag 31 oktober 2016 om 18:02
quote:merlineke schreef op 31 oktober 2016 @ 17:20:
Er zijn meer vrouwen met van nature een onregelmatige dan met een regelmatige cyclus. Het lijkt alleen vaak anders omdat zoveel vrouwen de pil slikken. Maar het kan ook zo zijn dat je cyclus over een aantal maanden wel regelmatig wordt. Een onregelmatige cyclus wil ook helemaal niet per se zeggen dat je minder vruchtbaar bent of dat je geen eisprong hebt. En een regelmatige cyclus wil helemaal niet betekenen dat je wel vruchtbaar bent. Dus zo lang het niet lukt om zwanger te worden terwijl je dat wel wilt, maakt het niet uit hoe onregelmatig je cyclus is.Daar heb je zeker gelijk in, maar ik vond het toch een enge gedachte,hoor. Dat ik maar niet ongesteld werd toendertijd
Er zijn meer vrouwen met van nature een onregelmatige dan met een regelmatige cyclus. Het lijkt alleen vaak anders omdat zoveel vrouwen de pil slikken. Maar het kan ook zo zijn dat je cyclus over een aantal maanden wel regelmatig wordt. Een onregelmatige cyclus wil ook helemaal niet per se zeggen dat je minder vruchtbaar bent of dat je geen eisprong hebt. En een regelmatige cyclus wil helemaal niet betekenen dat je wel vruchtbaar bent. Dus zo lang het niet lukt om zwanger te worden terwijl je dat wel wilt, maakt het niet uit hoe onregelmatig je cyclus is.Daar heb je zeker gelijk in, maar ik vond het toch een enge gedachte,hoor. Dat ik maar niet ongesteld werd toendertijd