Het Stamcafé XXIV
maandag 31 oktober 2016 om 15:29
maandag 31 oktober 2016 om 15:35
quote:sssssst schreef op 31 oktober 2016 @ 15:29:
Mooie foto's Kittens.
Net thuis uit ziekenhuis, heerlijk gevoel nu. Mijn paps reed nog even langs de supermarkt zodat ik zelf wat boodschappen kon doen. Lekker rustig, hij duwde de kar en bemoeide zich nergens mee, zocht geen lekkerder dingen op etc. Nu thee maken, zonder krukken kan ik dat zelf Wat fijn!
Mooie foto's Kittens.
Net thuis uit ziekenhuis, heerlijk gevoel nu. Mijn paps reed nog even langs de supermarkt zodat ik zelf wat boodschappen kon doen. Lekker rustig, hij duwde de kar en bemoeide zich nergens mee, zocht geen lekkerder dingen op etc. Nu thee maken, zonder krukken kan ik dat zelf Wat fijn!
Life is short. Eat dessert first.
maandag 31 oktober 2016 om 15:47
quote:dolfje schreef op 31 oktober 2016 @ 15:31:
Fijn Ssssst! Hoe lang moet je met het loopgips?
Rechts nog vier dagen, links nog vier weken.
En dan fysiotherapie en dan met kerst hopelijk schoenen kopen. Ik heb nu geen geschikte schoenen meer.
Moet nog veel zitten met de voeten hoog, want zwellingen in je voeten lossen niet zo makkelijk op als je staat.
Fijn Ssssst! Hoe lang moet je met het loopgips?
Rechts nog vier dagen, links nog vier weken.
En dan fysiotherapie en dan met kerst hopelijk schoenen kopen. Ik heb nu geen geschikte schoenen meer.
Moet nog veel zitten met de voeten hoog, want zwellingen in je voeten lossen niet zo makkelijk op als je staat.
maandag 31 oktober 2016 om 17:21
quote:Phaedra_ schreef op 31 oktober 2016 @ 17:00:
Wat fijn dat je weer wat mobiel bent Sttt.
En je eigen thee weer kunnen halen is natuurlijk een traktatie nu
Vanmorgen opgestaan met hoofdpijn, de hele dag al landerig en nu net 38 graden.
Ik heb deze week tentamens, dus niet handig.En ik kan weer een spijkerbroek aan. Na vijf weken joggingbroek is het ook wel weer eens lekker om mezelf aan te kleden.
Ik heb deze week tentamens, dus niet handig.En ik kan weer een spijkerbroek aan. Na vijf weken joggingbroek is het ook wel weer eens lekker om mezelf aan te kleden.
maandag 31 oktober 2016 om 17:25
quote:Phaedra_ schreef op 31 oktober 2016 @ 17:00:
Ik heb deze week tentamens, dus niet handig.Oh bah, koorts is nooit leuk. En van een klein beetje koorts kun je je best naar voelen.
Ik heb deze week tentamens, dus niet handig.Oh bah, koorts is nooit leuk. En van een klein beetje koorts kun je je best naar voelen.
maandag 31 oktober 2016 om 19:02
maandag 31 oktober 2016 om 19:09
De mangel is nog steeds kapoet. Vanmorgen heeft er een meneer onder gelegen, meer dan drie uur lang, en hij stelde vast dat er een Nieuw Onderdeel in moest. Morgen komt ie terug, en het mangelgoed stapelt zich op. Een half uur het vertrek van de repareermeneer (natuurlijk niet een half uur ervoor) hadden we waterballet: warmwaterslang kapoet. Dus wij dweilen, mankracht zat want we konden toch niet mangelen . Verder kregen we nog post: Vitens komt morgen langs om de leidingen te vervangen dus het water gaat eraf, en dat wast zo lekker weg . Dus morgen om vijf uur beginnen, in een poging nog zoveel mogelijk rommel weg te wassen voor de grote drooglegging een aanvang neemt. Maar hee, ik heb wel gelachen vandaag. Hoe meer rampspoed, hoe harder ik moest lachen. Op zeker moment dachten ze zelfs dat ik over de vouwtafel lag te huilen
Echt, werk is zo leuk. Ik kan het iedereen aanraden.
Echt, werk is zo leuk. Ik kan het iedereen aanraden.
maandag 31 oktober 2016 om 19:17
quote:Lady_Voldemort schreef op 31 oktober 2016 @ 19:09:
De mangel is nog steeds kapoet. Vanmorgen heeft er een meneer onder gelegen, meer dan drie uur lang, en hij stelde vast dat er een Nieuw Onderdeel in moest. Morgen komt ie terug, en het mangelgoed stapelt zich op. Een half uur het vertrek van de repareermeneer (natuurlijk niet een half uur ervoor) hadden we waterballet: warmwaterslang kapoet. Dus wij dweilen, mankracht zat want we konden toch niet mangelen . Verder kregen we nog post: Vitens komt morgen langs om de leidingen te vervangen dus het water gaat eraf, en dat wast zo lekker weg . Dus morgen om vijf uur beginnen, in een poging nog zoveel mogelijk rommel weg te wassen voor de grote drooglegging een aanvang neemt. Maar hee, ik heb wel gelachen vandaag. Hoe meer rampspoed, hoe harder ik moest lachen. Op zeker moment dachten ze zelfs dat ik over de vouwtafel lag te huilen Echt, werk is zo leuk. Ik kan het iedereen aanraden.
Leuke droogkloot ben je! Maar ik geef je toch een
Maar herkenbaar: als ding na ding na ding fout gaat schiet ik in de lach. En met een beetje pech wordt dat slappe lach waar ik niet uit kan komen
De mangel is nog steeds kapoet. Vanmorgen heeft er een meneer onder gelegen, meer dan drie uur lang, en hij stelde vast dat er een Nieuw Onderdeel in moest. Morgen komt ie terug, en het mangelgoed stapelt zich op. Een half uur het vertrek van de repareermeneer (natuurlijk niet een half uur ervoor) hadden we waterballet: warmwaterslang kapoet. Dus wij dweilen, mankracht zat want we konden toch niet mangelen . Verder kregen we nog post: Vitens komt morgen langs om de leidingen te vervangen dus het water gaat eraf, en dat wast zo lekker weg . Dus morgen om vijf uur beginnen, in een poging nog zoveel mogelijk rommel weg te wassen voor de grote drooglegging een aanvang neemt. Maar hee, ik heb wel gelachen vandaag. Hoe meer rampspoed, hoe harder ik moest lachen. Op zeker moment dachten ze zelfs dat ik over de vouwtafel lag te huilen Echt, werk is zo leuk. Ik kan het iedereen aanraden.
Leuke droogkloot ben je! Maar ik geef je toch een
Maar herkenbaar: als ding na ding na ding fout gaat schiet ik in de lach. En met een beetje pech wordt dat slappe lach waar ik niet uit kan komen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 31 oktober 2016 om 19:18
quote:SaveAngie schreef op 31 oktober 2016 @ 19:02:
Lekker Blond.
Bietensalade en een zalmmoot.
Phea, Beterschap en Stssst fijn dat je wat mobieler bent.
Na een nacht zonder slaap maar met een onrustige, huilerige dreum ben ik net met knellende koppijn thuis van werk. Het is echt tijd voor IJsland Save!
Lekker Blond.
Bietensalade en een zalmmoot.
Phea, Beterschap en Stssst fijn dat je wat mobieler bent.
Na een nacht zonder slaap maar met een onrustige, huilerige dreum ben ik net met knellende koppijn thuis van werk. Het is echt tijd voor IJsland Save!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras