Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 31 oktober 2016 om 21:38
quote:shisha schreef op 31 oktober 2016 @ 21:32:
[...]
Bizar!
Geen ban voor nodig als ik dit zo lees, volgens mij...
Hoezo zou zoiets provocerend zijn?
Niet.
Of een hypergevoelig type moet gedacht hebben patat is niet gezond, dus dat adviseren is provocatie.
Dat is het enige wat ik kan bedenken en dat kan ik me bijna niet voorstellen.
[...]
Bizar!
Geen ban voor nodig als ik dit zo lees, volgens mij...
Hoezo zou zoiets provocerend zijn?
Niet.
Of een hypergevoelig type moet gedacht hebben patat is niet gezond, dus dat adviseren is provocatie.
Dat is het enige wat ik kan bedenken en dat kan ik me bijna niet voorstellen.
maandag 31 oktober 2016 om 21:39
maandag 31 oktober 2016 om 21:40
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 oktober 2016 @ 21:37:
[...]
Ik gok dat de Pavlovmod dienst had en dat er iemand gestaft heeft waar ze het wel vaker ( over eten ) aan de stok heeft gehad.
En blijkbaar iemand die er dus vanuit gaat dat ze het provocerend bedóelde, omdat het Meds is, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
Patat is plantaardig en kost weinig, dat is geen provocatie, dat is gewoon een feit.
[...]
Ik gok dat de Pavlovmod dienst had en dat er iemand gestaft heeft waar ze het wel vaker ( over eten ) aan de stok heeft gehad.
En blijkbaar iemand die er dus vanuit gaat dat ze het provocerend bedóelde, omdat het Meds is, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
Patat is plantaardig en kost weinig, dat is geen provocatie, dat is gewoon een feit.
maandag 31 oktober 2016 om 21:43
quote:Eleonora-1 schreef op 31 oktober 2016 @ 21:38:
[...]
Niet.
Dat is het enige wat ik kan bedenken en dat kan ik me bijna niet voorstellen.Het onvoorstelbare is vaak waar.
[...]
Niet.
Dat is het enige wat ik kan bedenken en dat kan ik me bijna niet voorstellen.Het onvoorstelbare is vaak waar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 31 oktober 2016 om 21:45
quote:feow schreef op 31 oktober 2016 @ 21:38:
[...]
Ja maar de mod had juist laten weten dat er recepten uitgewisseld moesten worden toch?
En patat is een eindproduct, dat weet Smeds best. Ze had gewoon ook over aardappels schillen, snijden en frituren moeten beginnen.
Dat kortaffe to the Point is ook provocerend voor de mensen die juist om recepten vragen.Staffen dan maar.
[...]
Ja maar de mod had juist laten weten dat er recepten uitgewisseld moesten worden toch?
En patat is een eindproduct, dat weet Smeds best. Ze had gewoon ook over aardappels schillen, snijden en frituren moeten beginnen.
Dat kortaffe to the Point is ook provocerend voor de mensen die juist om recepten vragen.Staffen dan maar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 31 oktober 2016 om 21:46
maandag 31 oktober 2016 om 21:52
maandag 31 oktober 2016 om 21:52