Mannen scheren ?

01-11-2016 21:07 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik zou jullie mening graag willen, ik ben een man, en vind het geil maar ook hygiënisch om mijn schaamhaar te scheren (ballen, piemel, bilnaad). Echter ik heb ook redelijk wat haargroei op benen, armen en borst. Dus als ik beneden de boel kortwiek, is de rest nog steeds begroeid. Wat zou ik nog meer moeten scheren ? Borst en benen ?
Schaamhaar en ballen = ok

Benen = gay

Ik hou wel van borsthaar en kontwol. Rughaar ben ik dan weer niet zo'n fan van.
quote:Maccaron schreef op 01 november 2016 @ 21:33:

[...]

Maar mag het bv ook bovenuit zijn kraag steken? (weet niet zo goed hoe het te omschrijven)NEEEEEEEE, het is geen ***
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:GateKeeper schreef op 01 november 2016 @ 21:35:

Schaamhaar en ballen = ok

Benen = gay

Ik hou wel van borsthaar en kontwol. Rughaar ben ik dan weer niet zo'n fan van.

kontwol

(vind ik ook brrrr)
quote:Eindeloos schreef op 01 november 2016 @ 21:35:

[...]

NEEEEEEEE, het is geen ***geen...?
quote:Rooss4.0 schreef op 01 november 2016 @ 21:10:

Neeeeeeeeeee, ben je helemaal gek geworden?

Laten staan! Van mij mogen er lijfstraffen gegeven worden op het scheren van (in elk geval) borsthaar.

Ballen kaal, bovenop kort getrimd en de rest aub laten staan.

Mogen wij haarfetisjisten ook wat? Toe?Dit dus. Graag haar. Lekker!
quote:marjolein853 schreef op 01 november 2016 @ 21:37:

[...]

Dit dus. Graag haar. Lekker!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Maccaron schreef op 01 november 2016 @ 21:36:

[...]

kontwol

(vind ik ook brrrr)Jammie jammie ik geniet van kontwol, heb momenteel een heel harig exemplaar, en hij is leuk lief en lekker
En ook geen kaal stukje boven je pik, dat ziet er toch niet uit? Zo'n kale kring en dan een volle bos buikhaar, raarrr!

Gewoon trimmen, centimetertje ofzo.

Oh men, I haar. Mijn minnaar is lief maar wel erg ehm kaal.
quote:Eindeloos schreef op 01 november 2016 @ 21:41:

[...]

Jammie jammie ik geniet van kontwol, heb momenteel een heel harig exemplaar, en hij is leuk lief en lekker

Haha! Lekker blijven genieten.

maareh..wat is hij nou niet?
quote:Eindeloos schreef op 01 november 2016 @ 21:41:

[...]

Jammie jammie ik geniet van kontwol, heb momenteel een heel harig exemplaar, en hij is leuk lief en lekker Ghe. Bussie huren voor haarliefhebbers?
quote:Maccaron schreef op 01 november 2016 @ 21:43:

[...]

Haha! Lekker blijven genieten.

maareh..wat is hij nou niet?Ik kan helemaal niks bedenken wat hij Niet is, maar super fliefd
quote:Rooss4.0 schreef op 01 november 2016 @ 21:43:

[...]

Ghe. Bussie huren voor haarliefhebbers?Bussie ?? in de zin van ???? verklaar je nader ???
quote:Eindeloos schreef op 01 november 2016 @ 21:44:

[...]

Ik kan helemaal niks bedenken wat hij Niet is, maar super fliefd Je schreef:" NEEEEE,hij is geen.."
Jurassic Parc hoeft niet. Maar kaal worden al snel stoppels en dat schuurt. Pas een lover met geschoren borst en ook geschoren rest, ik was de volgende ochtend helemaal rood geschuurd.
quote:Eindeloos schreef op 01 november 2016 @ 21:45:

[...]

Bussie ?? in de zin van ???? verklaar je nader ???Oh, das een uitdrukking, als je beiden dezelfde hobby hebt "huur je een bussie (busje)". Twents ofzo denk ik?
quote:Rooss4.0 schreef op 01 november 2016 @ 21:52:

[...]

Oh, das een uitdrukking, als je beiden dezelfde hobby hebt "huur je een bussie (busje)". Twents ofzo denk ik?Dànkjewel !!
quote:sandra1905 schreef op 01 november 2016 @ 21:50:

Jurassic Parc hoeft niet. Maar kaal worden al snel stoppels en dat schuurt. Pas een lover met geschoren borst en ook geschoren rest, ik was de volgende ochtend helemaal rood geschuurd.
Je gaat als man zijnde toch niet je benen scheren?
quote:sleeping_sun schreef op 01 november 2016 @ 22:23:

Je gaat als man zijnde toch niet je benen scheren?
Wat die van mij zelf wil.
die ik wilde bestaat al...
Het lijkt erop (maar ik kan er naast zitten) dat nog niemand heeft gevraagd wat precies aan jezelf scheren opwind. Die heb ik nog niet eerder gehoord.

Ik vind het een saaie ochtendritueel, maar wel een necessary evil om er elke dag verzorgd uit te zien.

Water koken. Scheerkwast en mes in heet water. Scheerschuim busje als een debiel schudden. Scheerschuim op je scheerkwast doen en je keel/nek goed insmeren. Goed in laten trekken en afhankelijk van de gevoeligheid tegen of met de richting mee scheren. Nou als dat gebeurd is. De baard trimmen. standje 2 zodat alles even is. Dat is zo gebeurd en dan met dat vervelende neustrimmer in je neus. Ik doe dat maar dagelijks, dan kietelt het minst. Even de wenkbrauwen controleren dan de balzak met sccheerschuim insmeren. Ik doe dat voor het douchen want dan blijft je zak mooi hard en gaat het niet hangen wat het een sutk lastiger maakt om snel en degelijk te scheren. dan nog de even de schaamhaar trimmen en dan hit the showers. Mijn baard is gemillimeterd, maar nog altijd langer dan schaamhaar.

Wind mijn ochtendritueel je op TO ;) grapjeeee

[img]http://i66.tinypic.com/a49ea.jpg[/img]

http://i66.tinypic.com/a49ea.jpg
Goed begin van de dag
Man man, word toch gewoon vrouw, linker lip, rechterlip, keer of 6 over de voorkant, doortrekken naar je oksels en voor een date of s zomers nog even een paar ratsen over de benen. Oh, en mijn grote teen neem ik ook mee op aanraden van een forum vriendinnetje.

Twee minuten, klaar.
quote:sleeping_sun schreef op 01 november 2016 @ 22:23:

Je gaat als man zijnde toch niet je benen scheren? Wielrenners wel..erodienamiesj enzo..
quote:Maccaron schreef op 01 november 2016 @ 22:37:

[...]

Wielrenners wel..erodienamiesj enzo..

Nee, dat is voor als je valt. Die tamelijk lange haren plakken in de wond en in combinatie met pleisters verre van aangenaam.

Ontopic; mijn man scheert dus inderdaad benen ivm wielrennen maar de rest wordt hooguit getrimd. Zijn hele lijf vol stoppels vind ik niks en de hoeveelheid is gewoon te absurd om allemaal dagelijks weg te scheren.

Maar misschien is het anders voor de jongere generatie, ik vind kale ballen sowieso niet mooi.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven