Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

donderdag 3 november 2016 om 16:04
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 03 november 2016 @ 16:01:
Op de Z@ppelin FB...
Mijn kindje Cacharel zij superblij zijn met het sinterklaas doe boek.
Really? Cacharel? Daar had ik vroeger een etui van. Misschien de moeder van het kind niet, is dat nog steeds een trauma
Op de Z@ppelin FB...
Mijn kindje Cacharel zij superblij zijn met het sinterklaas doe boek.
Really? Cacharel? Daar had ik vroeger een etui van. Misschien de moeder van het kind niet, is dat nog steeds een trauma
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

donderdag 3 november 2016 om 17:21
quote:Voddekat schreef op 03 november 2016 @ 13:26:
Op Facebook tussen de reacties op de nieuwe top 20 van namen: Vegas Seven
Gebeurde het in Vegas? Is dit het zevende kind? Waarom??Ze gingen met 7 vrienden/innen naar vegas en 9 maanden later was er een kind, what happened in vegas didnt stay in vegas....
Op Facebook tussen de reacties op de nieuwe top 20 van namen: Vegas Seven
Gebeurde het in Vegas? Is dit het zevende kind? Waarom??Ze gingen met 7 vrienden/innen naar vegas en 9 maanden later was er een kind, what happened in vegas didnt stay in vegas....

vrijdag 4 november 2016 om 12:13
Nu op TLC bij toddlers en tiaras. Een driejarig meisje genaamd Rainbow Dash.
Welja, vernoemd je kind gewoon naar een my little pony.
Wie neemt je nog serieus met die naam als je volwassen bent? Volgens mij zijn die ouders aan de drank.
Edit: Het is een nickname. Toch vreemd dat je je dochter inschrijft onder die naam omdat het haar favoriete my little pony is.
Aanstellerij.
Welja, vernoemd je kind gewoon naar een my little pony.
Wie neemt je nog serieus met die naam als je volwassen bent? Volgens mij zijn die ouders aan de drank.
Edit: Het is een nickname. Toch vreemd dat je je dochter inschrijft onder die naam omdat het haar favoriete my little pony is.
Aanstellerij.

woensdag 9 november 2016 om 20:44
quote:Sooph84 schreef op 09 november 2016 @ 20:39:
[...]
We lezen dezelfde krant, ik las vol verbazing. Net op t nieuws: Kim. Het was een man.Kim is eigenlijk een jongensnaam, net zoals Sanne alleen worden ze nu alleen nog aan meisjes gegeven. Zo zullen er wel meer namen gaan eindigen zoals Jip of Sam denk ik.
[...]
We lezen dezelfde krant, ik las vol verbazing. Net op t nieuws: Kim. Het was een man.Kim is eigenlijk een jongensnaam, net zoals Sanne alleen worden ze nu alleen nog aan meisjes gegeven. Zo zullen er wel meer namen gaan eindigen zoals Jip of Sam denk ik.
woensdag 9 november 2016 om 20:46
quote:Lou88 schreef op 09 november 2016 @ 20:44:
[...]
Kim is eigenlijk een jongensnaam, net zoals Sanne alleen worden ze nu alleen nog aan meisjes gegeven. Zo zullen er wel meer namen gaan eindigen zoals Jip of Sam denk ik.Aha, ik kende een mannelijke Kim alleen vanuit Azië, niet als blonde man. Weer wat geleerd.
[...]
Kim is eigenlijk een jongensnaam, net zoals Sanne alleen worden ze nu alleen nog aan meisjes gegeven. Zo zullen er wel meer namen gaan eindigen zoals Jip of Sam denk ik.Aha, ik kende een mannelijke Kim alleen vanuit Azië, niet als blonde man. Weer wat geleerd.