Werk & Studie alle pijlers

Visum afgewezen

03-11-2016 17:51 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Partner krijgt net te horen via zijn werkgever dat zijn Visum is afgewezen voor een zakenreis. Hij zou naar Gabon afreizen. Hij is nog nooit afgewezen mbt Visum en heeft al heel wat zakenreizen over de wereld gemaakt. Zo zuur dit.

Moest het even kwijt
aan het typen......
quote:ikbenjevriend schreef op 03 november 2016 @ 18:13:

Volgens mij wil ze gewoon ff shinen met d'r man die een superbelangrijke baan heeftLeuke nickname heb je...
aan het typen......
quote:Star schreef op 03 november 2016 @ 18:19:

[...]

Hij is Fransman?Nee hij is geen Fransman maar hij heeft zijn Geboorteplaats / land niet mee in dit geval.
aan het typen......
quote:Frikandellekuh schreef op 03 november 2016 @ 18:21:

[...]

Nee hij is geen Fransman maar hij heeft zijn Geboorteplaats / land niet mee in dit geval.Jammer. Zonde dat hij nu zijn project niet af kan maken.
quote:liubi schreef op 03 november 2016 @ 17:56:

Mijn zwager krijgt geen Schengenvisum. Wordt elke keer afgewezen. De reden is trouwens bekend maar het is toch zuur.
aan het typen......
Hopelijk krijgt hij voor andere projecten in andere landen wel een visum.
Nou jammer. Volgende keer beter.

Volgens mij wil ze gewoon ff shinen met d'r man die een superbelangrijke baan heeftSoms is weer zo duidelijk dat dit een vrouwenforum is

Volgens mij wil ze gewoon ff shinen met d'r man die een superbelangrijke baan heeftIk lees niets over een superbelangrijke baan.... Misschien had hij zich er gewoon op verheugd om daar eens heen te kunnen gaan. En dan kan ik me voorstellen dat het een domper is.
quote:Frikandellekuh schreef op 03 november 2016 @ 18:21:

[...]

Nee hij is geen Fransman maar hij heeft zijn Geboorteplaats / land niet mee in dit geval.Tsjongejonge, als je er toch zo graag over wilt praten, zeg dan ook gewoon waar hij geboren is.
quote:humanista schreef op 03 november 2016 @ 18:27:

[...]

Tsjongejonge, als je er toch zo graag over wilt praten, zeg dan ook gewoon waar hij geboren is.Misschien wil ik dat niet ivm herkenbaarheid......
aan het typen......
of wat voor werk hij doet
quote:Frikandellekuh schreef op 03 november 2016 @ 18:31:

[...]

Misschien wil ik dat niet ivm herkenbaarheid......Misschien??? Weet je dat niet zeker dan?

Volgens mij wil ze gewoon ff shinen met d'r man die een superbelangrijke baan heeftNee joh, ze is verdrietig omdat ze nu haar minnaar niet uit kan nodigen, wanneer manlief op zakenreis zou zijn. (Grapje hoor TO!)
quote:humanista schreef op 03 november 2016 @ 18:27:

[...]

Tsjongejonge, als je er toch zo graag over wilt praten, zeg dan ook gewoon waar hij geboren is.Hoezo? Ze geeft gewoon antwoord op mijn vraag.
quote:RegalPrinces schreef op 03 november 2016 @ 18:33:

[...]

Nee joh, ze is verdrietig omdat ze nu haar minnaar niet uit kan nodigen, wanneer manlief op zakenreis zou zijn. (Grapje hoor TO!)Ik Beaam dat ook. Dat is ook iets waar ik van baal. Zoveel geregeld, moet ik dat ook allemaal weer af gaan zeggen. Pff gedoe allemaal
aan het typen......
Hoe zou zijn geboorteplaats tegen hem kunnen werken? Gevoelig qua godsdienst ofzo? Of moet ik denken aan een concurrerend land?

Off topic: Het is trouwens "meer dan"
quote:Frikandellekuh schreef op 03 november 2016 @ 18:40:

[...]

Ik Beaam dat ook. Dat is ook iets waar ik van baal. Zoveel geregeld, moet ik dat ook allemaal weer af gaan zeggen. Pff gedoe allemaal Maar je hebt toch zeker zelf wel een superbelangrijke baan waar je gewoon even naar het buitenland kan? Dan doe je daar je minnaar.
quote:Frikandellekuh schreef op 03 november 2016 @ 18:40:

[...]

Ik Beaam dat ook. Dat is ook iets waar ik van baal. Zoveel geregeld, moet ik dat ook allemaal weer af gaan zeggen. Pff gedoe allemaal Ik was helaas al flink mosterd.
quote:neerlandicus schreef op 03 november 2016 @ 18:43:

Hoe zou zijn geboorteplaats tegen hem kunnen werken? Gevoelig qua godsdienst ofzo? Of moet ik denken aan een concurrerend land?

Het ligt inderdaad aan de godsdienst in zijn geboorteland. Dat is over het algemeen een Islamitsch land. Omdat hij nog nooit is afgewezen zagen we dit ook niet echt aan komen. In September is hij nog naar China geweest. Een Visum daarvoor krijgen is ook niet makkelijk idem voor Zuid Korea.

Misschien dat het nu ook komt omdat het daar toch echt wat onrustiger is.

Off topic: Het is trouwens "meer dan" Off topic: Je begreep wat ik bedoelde toch ;)
aan het typen......
quote:Frikandellekuh schreef op 03 november 2016 @ 18:50:

[...]

Off topic: Je begreep wat ik bedoelde toch ;)Ja hoor. Alleen deed het echt pijn aan mijn taalgevoel
quote:Star schreef op 03 november 2016 @ 18:44:

[...]

Maar je hebt toch zeker zelf wel een superbelangrijke baan waar je gewoon even naar het buitenland kan? Dan doe je daar je minnaar.Ik doe liever in het binnenland...Kan ik daar lekker mee Shinen
aan het typen......
Oh... Dat zag ik niet aankomen. Ik dacht eerder aan Frankrijk als geboorteland en dat hij daarom geweigerd is omdat hij wordt gezien als de kolonisator. Of geboorteland Israël, kan ook tegen je werken.
quote:neerlandicus schreef op 03 november 2016 @ 18:53:

Oh... Dat zag ik niet aankomen. Ik dacht eerder aan Frankrijk als geboorteland en dat hij daarom geweigerd is omdat hij wordt gezien als de kolonisator. Of geboorteland Israël, kan ook tegen je werken.Wel in die omgeving.
aan het typen......
quote:Frikandellekuh schreef op 03 november 2016 @ 18:55:

[...]

Wel in die omgeving.Syrier dus
Even ter verdediging van to, sommige banen kunnen een heel gezin in beslag nemen. Het kan liggen aan de spannende baan of aan de werknemer die zijn werk op nr 1 of 2 heeft staan, vaak gaan die twee samen. Maar ik kan het me zeker voorstellen dat je met je partner meeleeft en je daarover verdrietig kan voelen als die het laatste stukje niet kan afmaken. Al is het alleen al omdat je dan niet meer kan shinen omdat je man in het buitenland zit
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven