Visum afgewezen
donderdag 3 november 2016 om 17:51
donderdag 3 november 2016 om 18:26
quote:ikbenjevriend schreef op 03 november 2016 @ 18:13:
Volgens mij wil ze gewoon ff shinen met d'r man die een superbelangrijke baan heeftIk lees niets over een superbelangrijke baan.... Misschien had hij zich er gewoon op verheugd om daar eens heen te kunnen gaan. En dan kan ik me voorstellen dat het een domper is.
Volgens mij wil ze gewoon ff shinen met d'r man die een superbelangrijke baan heeftIk lees niets over een superbelangrijke baan.... Misschien had hij zich er gewoon op verheugd om daar eens heen te kunnen gaan. En dan kan ik me voorstellen dat het een domper is.
donderdag 3 november 2016 om 18:27
donderdag 3 november 2016 om 18:33
donderdag 3 november 2016 om 18:40
quote:RegalPrinces schreef op 03 november 2016 @ 18:33:
[...]
Nee joh, ze is verdrietig omdat ze nu haar minnaar niet uit kan nodigen, wanneer manlief op zakenreis zou zijn. (Grapje hoor TO!)Ik Beaam dat ook. Dat is ook iets waar ik van baal. Zoveel geregeld, moet ik dat ook allemaal weer af gaan zeggen. Pff gedoe allemaal
[...]
Nee joh, ze is verdrietig omdat ze nu haar minnaar niet uit kan nodigen, wanneer manlief op zakenreis zou zijn. (Grapje hoor TO!)Ik Beaam dat ook. Dat is ook iets waar ik van baal. Zoveel geregeld, moet ik dat ook allemaal weer af gaan zeggen. Pff gedoe allemaal
aan het typen......
donderdag 3 november 2016 om 18:44
quote:Frikandellekuh schreef op 03 november 2016 @ 18:40:
[...]
Ik Beaam dat ook. Dat is ook iets waar ik van baal. Zoveel geregeld, moet ik dat ook allemaal weer af gaan zeggen. Pff gedoe allemaal Maar je hebt toch zeker zelf wel een superbelangrijke baan waar je gewoon even naar het buitenland kan? Dan doe je daar je minnaar.
[...]
Ik Beaam dat ook. Dat is ook iets waar ik van baal. Zoveel geregeld, moet ik dat ook allemaal weer af gaan zeggen. Pff gedoe allemaal Maar je hebt toch zeker zelf wel een superbelangrijke baan waar je gewoon even naar het buitenland kan? Dan doe je daar je minnaar.
donderdag 3 november 2016 om 18:50
quote:neerlandicus schreef op 03 november 2016 @ 18:43:
Hoe zou zijn geboorteplaats tegen hem kunnen werken? Gevoelig qua godsdienst ofzo? Of moet ik denken aan een concurrerend land?
Het ligt inderdaad aan de godsdienst in zijn geboorteland. Dat is over het algemeen een Islamitsch land. Omdat hij nog nooit is afgewezen zagen we dit ook niet echt aan komen. In September is hij nog naar China geweest. Een Visum daarvoor krijgen is ook niet makkelijk idem voor Zuid Korea.
Misschien dat het nu ook komt omdat het daar toch echt wat onrustiger is.
Off topic: Het is trouwens "meer dan" Off topic: Je begreep wat ik bedoelde toch
Hoe zou zijn geboorteplaats tegen hem kunnen werken? Gevoelig qua godsdienst ofzo? Of moet ik denken aan een concurrerend land?
Het ligt inderdaad aan de godsdienst in zijn geboorteland. Dat is over het algemeen een Islamitsch land. Omdat hij nog nooit is afgewezen zagen we dit ook niet echt aan komen. In September is hij nog naar China geweest. Een Visum daarvoor krijgen is ook niet makkelijk idem voor Zuid Korea.
Misschien dat het nu ook komt omdat het daar toch echt wat onrustiger is.
Off topic: Het is trouwens "meer dan" Off topic: Je begreep wat ik bedoelde toch
aan het typen......
donderdag 3 november 2016 om 18:51
donderdag 3 november 2016 om 18:55
donderdag 3 november 2016 om 19:01
Even ter verdediging van to, sommige banen kunnen een heel gezin in beslag nemen. Het kan liggen aan de spannende baan of aan de werknemer die zijn werk op nr 1 of 2 heeft staan, vaak gaan die twee samen. Maar ik kan het me zeker voorstellen dat je met je partner meeleeft en je daarover verdrietig kan voelen als die het laatste stukje niet kan afmaken. Al is het alleen al omdat je dan niet meer kan shinen omdat je man in het buitenland zit
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."