Werk & Studie alle pijlers

Visum afgewezen

03-11-2016 17:51 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Partner krijgt net te horen via zijn werkgever dat zijn Visum is afgewezen voor een zakenreis. Hij zou naar Gabon afreizen. Hij is nog nooit afgewezen mbt Visum en heeft al heel wat zakenreizen over de wereld gemaakt. Zo zuur dit.

Moest het even kwijt
aan het typen......
quote:zecora schreef op 03 november 2016 @ 19:00:

[...]

Syrier dus

aan het typen......
Maar wat doet hij? SAP?
Of Saudi. Graag geziene gasten

Mijn zwager mag de EU niet in omdat hij bij het ministerie voor atoomenergie werkt. Zo simpel is het.
quote:DidiRidi schreef op 03 november 2016 @ 19:01:

Even ter verdediging van to, sommige banen kunnen een heel gezin in beslag nemen. Het kan liggen aan de spannende baan of aan de werknemer die zijn werk op nr 1 of 2 heeft staan, vaak gaan die twee samen. Maar ik kan het me zeker voorstellen dat je met je partner meeleeft en je daarover verdrietig kan voelen als die het laatste stukje niet kan afmaken. Al is het alleen al omdat je dan niet meer kan shinen omdat je man in het buitenland zit
aan het typen......

Even ter verdediging van to, sommige banen kunnen een heel gezin in beslag nemen. Het kan liggen aan de spannende baan of aan de werknemer die zijn werk op nr 1 of 2 heeft staan, vaak gaan die twee samen. Maar ik kan het me zeker voorstellen dat je met je partner meeleeft en je daarover verdrietig kan voelen als die het laatste stukje niet kan afmaken. Al is het alleen al omdat je dan niet meer kan shinen omdat je man in het buitenland zit

Wie weet hoeveel geld levert een paar weken buitenland wel op.

Genoeg voor een leuke luxe gezinsvakantie bijvoorbeeld. Geen extra snoepreisje dus als ie niet kan gaan ...

Of hoe goed staat het op zijn CV als ie een volgende keer solliciteert.
quote:alysha00 schreef op 03 november 2016 @ 19:02:

Maar wat doet hij? SAP?

Zo spannend is het helemaal niet. Ik kan het zelf niet eens goed verwoorden omdat het allemaal Engelse termen zijn.

Kort door de bocht. Hij moet bv booreilanden op een heul groot schip zetten en zorgen dat dit veilig en volgens de regels gebeurd. Daarna moet hij ervoor zorgen dat dat heule grote schip zich aan de regels houdt van de zee waar deze vaart. Bij aankomst zorgt hij er ook weer voor dat dat booreiland weer veilig 'te water' gaat vanaf dat heule grote schip.

Beetje duidelijk zo
aan het typen......
quote:Mietrot schreef op 03 november 2016 @ 19:13:

[...]

Genoeg voor een leuke luxe gezinsvakantie bijvoorbeeld. Geen extra snoepreisje dus als ie niet kan gaan ...

Of hoe goed staat het op zijn CV als ie een volgende keer solliciteert.Eerder het laatste....
aan het typen......
Nee dat is inderdaad helemaal niet spannend.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Geef hem maar een aai over zijn bol en kook een lekker gerecht voor hem. Daar wordt de mijne altijd heul blij van. De mijne is niet zo van t uiten van zijn teleurstellingen, maar ik kan hem ondertussen goed lezen.
quote:DidiRidi schreef op 03 november 2016 @ 19:15:

Nee dat is inderdaad helemaal niet spannend.
aan het typen......
quote:Mietrot schreef op 03 november 2016 @ 19:13:

[...]

Of hoe goed staat het op zijn CV als ie een volgende keer solliciteert.Ja haha en hetcus vast onmogelijk dat er mensen zijn die intern gemotiveerd zijn in het bedrijven van hun werk; dat ze het een sport op zich vinden om tot de beste resultaten te komen op de best mogelijke manier.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:Frikandellekuh schreef op 03 november 2016 @ 19:13:

[...]

Zo spannend is het helemaal niet. Ik kan het zelf niet eens goed verwoorden omdat het allemaal Engelse termen zijn.

Kort door de bocht. Hij moet bv booreilanden op een heul groot schip zetten en zorgen dat dit veilig en volgens de regels gebeurd. Daarna moet hij ervoor zorgen dat dat heule grote schip zich aan de regels houdt van de zee waar deze vaart. Bij aankomst zorgt hij er ook weer voor dat dat booreiland weer veilig 'te water' gaat vanaf dat heule grote schip.

Beetje duidelijk zo Ja, superbaan toch
quote:Frikandellekuh schreef op 03 november 2016 @ 18:50:

In September is hij nog naar China geweest. Een Visum daarvoor krijgen is ook niet makkelijk idem voor Zuid Korea.Niet makkelijk? Dat valt reuze mee hoor.
quote:alysha00 schreef op 03 november 2016 @ 19:26:

[...]

Ja, superbaan toch

Hahaha toch je emo maar veranderd

Voor hem is het een superbaan! Dat is het belangrijkste.
aan het typen......

Even ter verdediging van to, sommige banen kunnen een heel gezin in beslag nemen. Het kan liggen aan de spannende baan of aan de werknemer die zijn werk op nr 1 of 2 heeft staan, vaak gaan die twee samen. Maar ik kan het me zeker voorstellen dat je met je partner meeleeft en je daarover verdrietig kan voelen als die het laatste stukje niet kan afmaken. Al is het alleen al omdat je dan niet meer kan shinen omdat je man in het buitenland zit Die van mij kreeg aanbod om naar Haïti te gaan maar hij wil niet, hij mocht een week op de bank slapen
quote:MonicaG schreef op 03 november 2016 @ 19:32:

[...]

Die van mij kreeg aanbod om naar Haïti te gaan maar hij wil niet, hij mocht een week op de bank slapen
aan het typen......
quote:liubi schreef op 03 november 2016 @ 19:07:

Mijn zwager mag de EU niet in omdat hij bij het ministerie voor atoomenergie werkt. Zo simpel is het.

Hebben ze daar een ministerie voor?

Klinkt als Duckstad
quote:Frikandellekuh schreef op 03 november 2016 @ 19:29:

[...]

Hahaha toch je emo maar veranderd

Dat ging over je 'niet zo spannend', ik vond het toch wat cru staan en dat was niet wat ik bedoelde
quote:Frikandellekuh schreef op 03 november 2016 @ 18:31:

[...]

Misschien wil ik dat niet ivm herkenbaarheid......Want in ieder land wonen maar 30 mensen dus móéten we 'm dan kennen ofzo?

echt..
quote:alysha00 schreef op 03 november 2016 @ 19:39:

[...]

Dat ging over je 'niet zo spannend', ik vond het toch wat cru staan en dat was niet wat ik bedoelde Voor mij was het meer bedoeld dat ik niet hoef te shinen omdat mijn partner zo een goede baan heeft.
aan het typen......
quote:liubi schreef op 03 november 2016 @ 19:07:

en nou weet ik echt metéén wie het is dus.

Dat is die man met die twee benen toch?

mag ik nu door voor de koelkast
quote:nina1966 schreef op 03 november 2016 @ 19:49:

[...]

en nou weet ik echt metéén wie het is dus.

Dat is die man met die twee benen toch?

mag ik nu door voor de koelkast Ik dacht 1 been....En het is een wasmachine!
aan het typen......
quote:Frikandellekuh schreef op 03 november 2016 @ 19:13:

[...]

Beetje duidelijk zo Ten eerste noemen die mensen zelf het geen booreiland maar een productieplatform, als ze het al in het nederlands benoemen En je bedoelt een installation manager, oim?
quote:tvandattum schreef op 03 november 2016 @ 19:35:

[...]

Hebben ze daar een ministerie voor?

Klinkt als Duckstad

In Rusland wel..

Nina mag door voor de Lada
Er fietst hier weer een zure lucht voorbij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven