Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

Is dat met Jim Broadbent?
quote:MissMillicent schreef op 03 november 2016 @ 15:38:

Is dat met Jim Broadbent?Correct.
Goede acteur!
quote:MissMillicent schreef op 03 november 2016 @ 15:42:

Goede acteur!

Zeker!

En een briljante rol van Lesley Manville. De eenzaamheid spat van het scherm af. Je kunt het voelen.
Kittens, wat zou dat fijn zijn met je werk!

Hier even een minpuntje. Klein eenzijdig ongelukje gehad met de auto. Auto staat nu met spoed bij de garage. Zucht.
O getver Elfje, wat is er gebeurd, bleek de stoep breder dan je dacht? Of had die ene auto toch een trekhaak?

Ik heb net een paar uur flink zitten werken aan een strat. stuk. Nu mag ik weer even lekker hier rondkijken. En bijna weekend!
Alle reacties Link kopieren
Ai, alweer naar de garage, Elf? Hoop dat de auto snel gemaakt is!
Life is short. Eat dessert first.
Hunnie, dat eerste Roosje, dat hoop ik ook!
quote:Elfje112 schreef op 03 november 2016 @ 16:29:

Hunnie, dat eerste Roosje, dat hoop ik ook!Misschien is deze wat voor jou dan?

quote:Hunniebunnie schreef op 03 november 2016 @ 16:32:

[...]

Misschien is deze wat voor jou dan?

[afbeelding] Veel te koud in de winter!
Tentdoekje eromheen!
Oke. Dan sta je in de sportschool, helemaal áf, met 80kg op je nek voor je laatste series squats. Iedereen om je heen (allemaal mannen) is net als jij lekker aan het trainen. Er wordt af en toe wat gekletst maar vooal gewerkt.

En dan komt een huppelkutje het krachthonk binnen gehuppeld, stiert op je af en begint tegen je te tetteren. 'Hehe, eindelijk een vrouw hier vandaag, even gezellig kletsen hoor!'

Dus ik, inmiddels door mn knieën met nog steeds die 80kg op mijn nek, pers eruit 'uuuh ik ben bezig'. 'Ja nouja, ff stoppen tussendoor moet kunnen hoor!'.

Omdat ik er toch gewicht bij moest doen zeg ik vriendelijk 'Joh, als ik bezig ben vind ik het niet prettig als je me stoort. Voor en na mijn workout ben ik van het kletsen, tijdens niet'.

Ojanou, dat begreep ze wel. Om vervolgens door te rebbelen over hoe leuk het hier is en blablabla. Gelukkig zijn sommige kerels minder wat minder subtiel dan ik, vooral mijn maatje die uit Polen komt. Een bonk spier, kale kop, tattoo's, schat van een vent. 'Zij wil niet praten, zij traint' en tegen mij 'doorgaan jij!'
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Hats
Wauw, er komt een Trainspotting 2
quote:Phaedra_ schreef op 03 november 2016 @ 19:10:

Wauw, er komt een Trainspotting 2
Life is short. Eat dessert first.
quote:Phaedra_ schreef op 03 november 2016 @ 19:10:

Wauw, er komt een Trainspotting 2 Ik ben nog steeds niet over deel 1 heen, vrees ik. Wat een goede, nare, nare, nare film.
De eerste etappe hebben we al vertraging... Ipv rechtstreeks over moeten stappen ergens en een trein vol zuipende voetbal supporters. Gelukkig bijna bij de arena en dan nog een kwartiertje. Man wil nu al nooit meer met de trein. Gelukkig gaan we dus vandaag al en vliegen we morgenvroeg pas...
quote:barbaracartland schreef op 03 november 2016 @ 19:46:

[...]

Ik ben nog steeds niet over deel 1 heen, vrees ik. Wat een goede, nare, nare, nare film.

Helemaal eens. Naar, zwart, rauw, hopeloos.

Ik ben erg benieuwd of 2 het kan evenaren.

De aanhang net gezegd dat we 1 gaan kijken, kan-ie mooi mee naar 2
Hé getver Dolfje!
Oh ik ben met dit soort dingen best geduldig maar man kan daar niet tegen. Ik kan me over van alles druk maken maar dit dus niet zo.
quote:barbaracartland schreef op 03 november 2016 @ 19:46:

[...]

Ik ben nog steeds niet over deel 1 heen, vrees ik. Wat een goede, nare, nare, nare film.

Bah, ik heb 'm gezien maar ik hoef 'm nooit meer te zien.

Deel twee laat ik dan ook fijn aan me voorbij gaan.
Dolfje, dat is niet fijn.

Film nog nooit gezien.
Die scenes met die baby. Ik reed zaterdagmiddag in de auto en ik moest er ineens aan denken. Heel vreemd. Heb ik niet met veel films, wel met deze. Ik zag Trainspotting toen ik nog minderjarig was, ik dacht dat ik gehard was en stoer en weet ik wat.
quote:barbaracartland schreef op 03 november 2016 @ 20:09:

Die scenes met die baby. Ik reed zaterdagmiddag met mijn man in de auto en ik moest er ineens aan denken. Heel vreemd. Heb ik niet met veel films, wel met deze. Ik zag Trainspotting toen ik nog minderjarig was, ik dacht dat ik gehard was en stoer en weet ik wat.

Ik heb heb hem toen ik nog echt jong was uitgezet, trok het niet.

Inmiddels heb ik wel het eea over het leven geleerd.

Ik vond de wanhoop die die film aan alle kanten uitstraalt verpletterend.
Ik denk dat, alhoewel "maar een film", iedereen die mekkert dat je wel kunt stoppen met drugs, als je maar wilt, best deze film zou kunnen bekijken.

Voor mijn studie heb ik eens een collegereeks holocaustverfilmingen gevolgd. Was ook al zo opbeurend. Mijn lieve studiegenoot en ik gingen daarna altijd iets leuk en doms doen, om maar weer wat normaler te worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven