Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 29 december 2008 om 22:56
maandag 29 december 2008 om 23:16
Ik wil ook meedoen in de sekte, als ik dan ook zo'n jurk mag dragen!! Maar dan moet ik RP2 overboord gooien... Nee, dan toch maar niet
Maar die jurken zijn zo mooooooooooooooooooooooiiiiii! En dan in het weekend het rokje van MizzP.
Miran, das idd een mooi verhaal van GL. Je beschrijft het heel realistisch.. knap hoor!
Ingel stelde de vraag of je maar 1 GL kan hebben, of meer. (Ik denk meer) Ik vraag me een beetje af of een relatie kan werken zon dat ZMS(zonmaansterren)-gevoel. Ik heb dat gevoel nog nooit echt zo extreem gehad.
Bij mijn ex (bijna 6 jaar relatie) was ik in het begin zelfs een beetje terughoudend. Tot hij mijn hart echt veroverd had.
RP2 vond ik op het eerste gezicht wel erg leuk, maar die had ik toen ook al 2 weken gesproken op msn..
En speaking of Ingel: heb je al n date met muziekman?
Maar die jurken zijn zo mooooooooooooooooooooooiiiiii! En dan in het weekend het rokje van MizzP.
Miran, das idd een mooi verhaal van GL. Je beschrijft het heel realistisch.. knap hoor!
Ingel stelde de vraag of je maar 1 GL kan hebben, of meer. (Ik denk meer) Ik vraag me een beetje af of een relatie kan werken zon dat ZMS(zonmaansterren)-gevoel. Ik heb dat gevoel nog nooit echt zo extreem gehad.
Bij mijn ex (bijna 6 jaar relatie) was ik in het begin zelfs een beetje terughoudend. Tot hij mijn hart echt veroverd had.
RP2 vond ik op het eerste gezicht wel erg leuk, maar die had ik toen ook al 2 weken gesproken op msn..
En speaking of Ingel: heb je al n date met muziekman?