Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Zo, ben hier even niet geweest, duurde lang voordat ik bijgelezen was.

'Tot bloedens toe geneukt' klinkt echt vreselijk zeg!!

Ik was net lekker in de stemming na het lezen van een enorm heet mailtje van SV, maar begin in sneltreinvaart op te drogen. Damn!

Geheim, hoe gaat het?

Petie, leuke avond gehad?

Lini, ik denk dat je al erg verkeerd begonnen bent met je SV, ik bedoel, hij had al gevoelens voor jou en jij komt duidelijk ook voor hem. Top als jullie beide verliefd zijn en samen verder kunnen. Kan dat niet gaat dit zeer pijnlijk worden. Sterkte.

Alina, je weet duidelijk wat je wilt.. Maar dat zo'n man een geweten heeft is best menselijk hoor. Lees net dat jij dat van dat 'tot bloedens toe' hebt geschreven. Klinkt ehm heftig.

Ik heb met mijn SV van tevoren zeer duidelijke afspraken gemaakt. Heerlijk. Allebei een relatie die goed is. Kennen elkaar partners goed. Vinden elkaar alleen lichamelijk zeer aantrekkelijk. En spannend. En stout. Verder niet. Die spanning is gewoon heerlijk. Zou het uitkomen is dat dus weer de geheel andere kant. Maar is er geen sprake van liefde ofzoiets. Mocht ik IETS gaan voelen kap ik ermee. Of merken dat hij mij leuker vindt dan normaal. Het is het niet waard.

Zo, ik ga even iets spannend terugmailen.
[quote]liefblond schreef op 29 december 2008 @ 20:02:

Alina, je weet duidelijk wat je wilt.. Maar dat zo'n man een geweten heeft is best menselijk hoor. Lees net dat jij dat van dat 'tot bloedens toe' hebt geschreven. Klinkt ehm heftig.

Tuurlijk mag hij een geweten hebben. Maar had liever gehad dat dat geweten voor de vrijpartij was gaan spreken en niet erna. Voel me nu genaaid: letterlijk en figuurlijk!
Ja, genaaid ben je, hoe je het ook bekijkt..

Maar inderdaad wel een domper om dat 'gezeur' aan te moeten horen na de sex. Hij wist waar hij aan begon.

Nu maar hopen dat hij niet alles aan zijn vrouw op gaat biechten ofzo..
Ik kan het natuurlijk ook zijn vrouw laten weten..... Ach, deze klootzak is het niet waard om nog tijd en energie in te steken. Alhoewel...
quote:Alina08 schreef op 29 december 2008 @ 20:42:

Ik kan het natuurlijk ook zijn vrouw laten weten..... Ach, deze klootzak is het niet waard om nog tijd en energie in te steken. Alhoewel...Ik hoop dat je dit niet echt meent.
quote:xana schreef op 29 december 2008 @ 20:55:

[...]

Ik hoop dat je dit niet echt meent.Ga ik uit respect voor zijn vrouw en kids ook niet doen. Maar ik denk dat hij er zelf wel bang voor is dat ik tot zoiets in staat zal zijn. Misschien is leven met die angst nog wel de beste straf voor hem.
Denk je dat hij daar bang voor is? Het lijkt mij dan juist dat hij jou te vriend wil houden.
quote:xana schreef op 29 december 2008 @ 21:07:

Denk je dat hij daar bang voor is? Het lijkt mij dan juist dat hij jou te vriend wil houden.Dat denk ik wel. Hij heeft heel veel verteld over zijn privéleven en ik denk dat het later pas tot hem is doorgedrongen dat zoiets niet handig is. Hij heeft nu ook zijn Hyves afgeschermd...
Maar denk je niet dat hij jou juist dan te vriend wil houden?
quote:xana schreef op 29 december 2008 @ 21:23:

Maar denk je niet dat hij jou juist dan te vriend wil houden?Hij kan nu toch niet opeens aankomen met: zullen we weer vriendjes worden? Dan ligt het er wel erg dik bovenop natuurlijk. Toen hij last van zijn geweten kreeg en mij afserveerde heeft hij er niet aan gedacht wat ik allemaal weet. Vandaar nu opeens dingen afschermen om te voorkomen dat ik hem verraad.
Alina, je gaat toch niet serieus een wraakactie overwegen? Ik zou hem negeren en erboven staan. Hij moet met het schuldgevoel leven. Ik heb overigens net zoiets meegemaakt.
Nee stewardess, ik ga geen wraak nemen. De pijn zal dan het ergst zijn bij zijn vrouw en kids, niet bij hem. Schiet ik niks mee op. Heb hem ook laten weten in mensen zoals hij geen tijd en energie te steken, hem negeren dus. Zijn we lotgenoten dus stewardess, hoe ben jij er verder mee omgegaan?
quote:Alina08 schreef op 29 december 2008 @ 20:42:

Ik kan het natuurlijk ook zijn vrouw laten weten..... Ach, deze klootzak is het niet waard om nog tijd en energie in te steken. Alhoewel...

Sympathiek

Ik heb zelf ook een redelijk licht ontvlambaar temparement ... denk ik zo ... maar dit vind ik redelijk ver gaan ....

Stop dan liever na het seksen een Spaans pepertje tussen zijn voorhuid, dan zal hij pas prikkelbaar zijn !
@ Alina, mij zei hij nadat we uren all the way waren gegaan, dat hij het toch wel vreemd vond met mij in bed te liggen. Op dat moment klapte ik dicht en kon niets zeggen. Kort gezegd heeft hij het ruim een jaar nog 'vreemd' gedaan met mij.
Ik ga hem bellen dat ik als afscheid nog één keer met hem het bed wil delen. Ga ik nu even naar de winkel voor Spaanse pepers.
quote:Alina08 schreef op 29 december 2008 @ 14:57:

[...]

Euh...volgens mij worden postings van mij en postings van linie68 door elkaar gehaald. Om half 6 zit ik me niet beroerd te voelen omdat ik SV mis. Dan lig ik nog lekker in bed. Wil behalve tijdens de sex juist verder niks met SV.Shit, neem me niet kwalijk Alina.
hallo allemaal.

Wat een verhalen. Het was een behoorlijk stukje leesvoer om het allemaal te kunnen blijven volgen.

Wat begon als iets meer als kennissen is in 1 msn gesprek van een normaal gesprek, naar subtiele hints, naar behoorlijk explicite zaken gesprongen. Er is een behoorlijke sexuele chemie mag ik wel stellen.

Nu ik jullie verhalen lees ben ik wel huiverig geworden.

Laat het maar hot & steamy msn zijn voor nu.
Even een serieuze vraag hier...

Wanneer weet je dat een man een minnaar is?
quote:ladylion schreef op 29 december 2008 @ 23:54:

Even een serieuze vraag hier...

Wanneer weet je dat een man een minnaar is?Ik bedoel SV is wel duidelijk....
Wanneer je meer deelt dan alleen maar seks LL?

Ik stel me altijd zo voor dat je met een minnaar ook gesprekken hebt over elkaars leven, en misschien ook wel eens samen gewoon een tijdje in de kroeg wil zitten ouwehoeren.

Met een sv is het denk ik meer een telefoontje om tot een afspraak te komen, wat beleefdheden uitwisselen en neuken maar.

@ Schaap: heel verstandig...

@ Dodo: Welkom. Ik ben ervan onder de indruk dat je echt het hele topic hebt gelezen.... Wil je iets meer over jezelf vertellen?
PFFFFF... dan heb ik vast een minnaar..... yay
@geheim

verstandig ja, maar jaaaa.:)
@ LL: Gooi het eens in de groep....

Jullie verhalen zijn alles wat er nog over is van mijn seksleven...

@ Schaap: Je hebt niet het idee dat het bij msn gaat blijven begrijp ik? Ben je gebonden? En hij?
Geheim, je moest eens weten hoe blij ik met jou ben dat jij alle vragen stelt!
Beide zijn we met partner en dat moet ook zo blijven wat mij betreft. Wat ik al zei opeens is het hot en steamy.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven