Het Stamcafé XXV
zondag 6 november 2016 om 16:32
Hehe, zojuist zoons economie overhoord. Wat een slijtageslag om die jongen aan het werk te krijgen, want hij weet duizend dingen te bedenken die leuker zijn dan economie (wat ik volledig met hem eens ben maar dat heb ik maar voor me gehouden ). En het was allemaal nog voor niks ook, want hij bleek het allemaal best heel prima te weten
zondag 6 november 2016 om 16:43
zondag 6 november 2016 om 16:43
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 november 2016 @ 16:32:
Hehe, zojuist zoons economie overhoord. Wat een slijtageslag om die jongen aan het werk te krijgen, want hij weet duizend dingen te bedenken die leuker zijn dan economie (wat ik volledig met hem eens ben maar dat heb ik maar voor me gehouden ). En het was allemaal nog voor niks ook, want hij bleek het allemaal best heel prima te weten Helemaal eens met zoon. Bijna alles is leuker dan economie.
Hehe, zojuist zoons economie overhoord. Wat een slijtageslag om die jongen aan het werk te krijgen, want hij weet duizend dingen te bedenken die leuker zijn dan economie (wat ik volledig met hem eens ben maar dat heb ik maar voor me gehouden ). En het was allemaal nog voor niks ook, want hij bleek het allemaal best heel prima te weten Helemaal eens met zoon. Bijna alles is leuker dan economie.
zondag 6 november 2016 om 16:45
Hou op Elvé, die van mij heeft de hele middag huiswerk gemaakt, naast mij, in mijn zithoek, zuchtend, steunend, steeds van alles vragend.
Ik heb geprobeerd intussen oa Cold Feet te kijken wat maar nauwelijks lukte.
Ze is nu klaar en we kijken samen de opgenomen Voice.
Wat een bevalling zeg soms dat huiswerk.
Ik heb geprobeerd intussen oa Cold Feet te kijken wat maar nauwelijks lukte.
Ze is nu klaar en we kijken samen de opgenomen Voice.
Wat een bevalling zeg soms dat huiswerk.
zondag 6 november 2016 om 16:52
zondag 6 november 2016 om 17:00
quote:Eleonora-1 schreef op 06 november 2016 @ 16:48:
Wat eten we?
Ik eet lekker gek.
Gegrilde kip met citroen, honing en tijm met daarbij een champignonroomragoutgebeuren en stokbrood om het te soppen.
Los van elkaar klinkt het heerlijk, maar in combinatie inderdaad wat vreemd
Hier krieltjes met sperziebonen en schnitzel.
Wat eten we?
Ik eet lekker gek.
Gegrilde kip met citroen, honing en tijm met daarbij een champignonroomragoutgebeuren en stokbrood om het te soppen.
Los van elkaar klinkt het heerlijk, maar in combinatie inderdaad wat vreemd
Hier krieltjes met sperziebonen en schnitzel.
zondag 6 november 2016 om 17:14
zondag 6 november 2016 om 17:18
quote:Philae schreef op 06 november 2016 @ 17:15:
[...]
Ik vond natuurkunde en economie leuk. Aardrijkskunde vond ik vreselijk saai.Geschiedenis vond ik nog net een tikkie erger dan aardrijkskunde.
[...]
Ik vond natuurkunde en economie leuk. Aardrijkskunde vond ik vreselijk saai.Geschiedenis vond ik nog net een tikkie erger dan aardrijkskunde.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 6 november 2016 om 17:22