Magische maandag
maandag 7 november 2016 om 10:56
TO trapt af;
Ik heb net de weekboodschappen gedaan (doe ik normaal altijd op zaterdag maar ik heb een week vakantie) en grotendeels opgeruimd. Nu even theetijd en dan verder met de boodschappen.
Daarna een beetje de boel opruimen hier, stofzuiger door de keet, en dan zien we wel weer verder.
Het hele weekend weg geweest zo ongeveer, dus vandaag tijd voor de normale weekenddingen, dat wil zeggen boodschappen en poetsen
Ik heb net de weekboodschappen gedaan (doe ik normaal altijd op zaterdag maar ik heb een week vakantie) en grotendeels opgeruimd. Nu even theetijd en dan verder met de boodschappen.
Daarna een beetje de boel opruimen hier, stofzuiger door de keet, en dan zien we wel weer verder.
Het hele weekend weg geweest zo ongeveer, dus vandaag tijd voor de normale weekenddingen, dat wil zeggen boodschappen en poetsen
668, the neighbour of the Beast
maandag 7 november 2016 om 11:00
maandag 7 november 2016 om 11:03
Ik ben aan het werk. Nog genoeg werk te doen dus hoef me niet te vervelen.
Af en toe even forum voor wat anders tussendoor
In de pauze straks even snel boodschapjes doen, eten voor een aantal dagen halen zodat dat vast in huis ligt.
Vanavond administratie bijwerken, was opvouwen en voor de rest beetje lezen of netflixen denk ik.
Of neuzen op marktplaats voor een babykamertje..
Af en toe even forum voor wat anders tussendoor
In de pauze straks even snel boodschapjes doen, eten voor een aantal dagen halen zodat dat vast in huis ligt.
Vanavond administratie bijwerken, was opvouwen en voor de rest beetje lezen of netflixen denk ik.
Of neuzen op marktplaats voor een babykamertje..
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
maandag 7 november 2016 om 11:04
Ik was bezig met de administratie maar man vroeg of ik hem kon helpen met opruimen van de schuur.
Dat zijn we dus aan het doen.
Verder ga ik vandaag wat prutsen in huis en vanmiddag komt er een vriendje van kind spelen.
Vanavond ook niks spannend; fijn op de bank hangen en person of interest kijken.
Dat zijn we dus aan het doen.
Verder ga ik vandaag wat prutsen in huis en vanmiddag komt er een vriendje van kind spelen.
Vanavond ook niks spannend; fijn op de bank hangen en person of interest kijken.
maandag 7 november 2016 om 11:04
Ik ben aan het werk. Vanmiddag wat eerder weg, vanwege bezoekje aan de tandarts.
Zit nu te wachten op telefoontje van het ziekenhuis, we hebben groen licht gekregen voor ivf 1,5 maand terug.
Maar ik ben een week over tijd en de testen zijn negatief. Wordt zo gebeld of ik nog moet afwachten of dat ze toch een echo willen inplannen
Zit nu te wachten op telefoontje van het ziekenhuis, we hebben groen licht gekregen voor ivf 1,5 maand terug.
Maar ik ben een week over tijd en de testen zijn negatief. Wordt zo gebeld of ik nog moet afwachten of dat ze toch een echo willen inplannen
maandag 7 november 2016 om 11:05
Ik drink momenteel koffie. Heb een vrije dag maar ben vooral bezig met werkgerelateerde dingen: sollicitatiebrieven sturen, vacatures zoeken... Huishouden zou kunnen (de stofzuiger staart me al een week verwijtend aan) maar daar heb ik geen zin in .
Vanavond sporten, als ik mezelf tenminste van de bank en de koude buitenlucht in weet te schoppen.
Vanavond sporten, als ik mezelf tenminste van de bank en de koude buitenlucht in weet te schoppen.
maandag 7 november 2016 om 11:06
Jongste dochter is heel erg verkouden en daarom ziek thuis. Ze heeft het hele weekend verhoging/koorts gehad en hoest de longen uit haar lijf. Ze zit op de bank tv te kijken.
Ik ben ongesteld en mijn rug doet veel pijn. Ik ben de strijk aan het doen afgewisseld met zitten als mijn rug te veel pijn doet.
Bah, bah, bah.
Ik ben ongesteld en mijn rug doet veel pijn. Ik ben de strijk aan het doen afgewisseld met zitten als mijn rug te veel pijn doet.
Bah, bah, bah.
maandag 7 november 2016 om 11:08
Alle plannen die ik had worden verijdeld door de regen. Zoontje is verkouden dus ik ga hem nu niet door de regen meenemen op de fiets. Dan blijven we maar liever binnen. Hij was vanmorgen enorm hangerig, maar nu gelukkig toch lekker aan het spelen. Straks even snel naar de supermarkt die hier gelukkig niet ver vandaan zit. Broodjes halen, want vanmiddag komt mijn moeder even lunchen bij me. Gezellig
maandag 7 november 2016 om 11:08
maandag 7 november 2016 om 11:09
Klinkt vooral aan alle kanten als een lamme maandag.
Ook wel lekker.
Hier dus ook zoiets al moet ik echt nog wel wat nuttigs doen ook.
Oh, en ik ga voor vanavond draadjesvlees maken denk ik. Met gekookte aardappels en stoofpeertjes.
En pastasaus ga ik straks ook koken, heb nog tomaten die op moeten.
Ook wel lekker.
Hier dus ook zoiets al moet ik echt nog wel wat nuttigs doen ook.
Oh, en ik ga voor vanavond draadjesvlees maken denk ik. Met gekookte aardappels en stoofpeertjes.
En pastasaus ga ik straks ook koken, heb nog tomaten die op moeten.
maandag 7 november 2016 om 11:10
quote:ZombieQueen schreef op 07 november 2016 @ 11:09:
Ik ga vandaag bezig met het geboortekaartje. Het ontwerp is er al. Nu nog puzzelen met tekst, lettertypes etc. Oh en de adressenlijst uitwerken.
En eigenlijk moet ik het babybedje aflakken, maar daar heb ik niet zo'n zin in.
Hoe lang moet je ook alweer nog?
Mijn adres voor de lijst;
Marels
Hutje op de Hei 666
Middle of nowhere, Zeeland.
Ik ga vandaag bezig met het geboortekaartje. Het ontwerp is er al. Nu nog puzzelen met tekst, lettertypes etc. Oh en de adressenlijst uitwerken.
En eigenlijk moet ik het babybedje aflakken, maar daar heb ik niet zo'n zin in.
Hoe lang moet je ook alweer nog?
Mijn adres voor de lijst;
Marels
Hutje op de Hei 666
Middle of nowhere, Zeeland.
maandag 7 november 2016 om 11:12
maandag 7 november 2016 om 11:14
quote:ZombieQueen schreef op 07 november 2016 @ 11:12:
[...]
Staat genoteert!
Ik ben nu 28+3 weken zwanger. Zit alweer in het laatste trimester. En alles MOET NU KLAAR en heel erg schoon...
Nou ja, tis niet dat alles wat je nu schoon hebt gefikst is tot de baby er is he.
En help me eens... Dan ben je uitgerekend in februari ofzo?
Ik verwacht een kaartje dan dus he
En ik verwacht minstens dat je 'm Ronnie James of Lemmy noemt, dat snap je. Of Daryl. Dat mag ook.
[...]
Staat genoteert!
Ik ben nu 28+3 weken zwanger. Zit alweer in het laatste trimester. En alles MOET NU KLAAR en heel erg schoon...
Nou ja, tis niet dat alles wat je nu schoon hebt gefikst is tot de baby er is he.
En help me eens... Dan ben je uitgerekend in februari ofzo?
Ik verwacht een kaartje dan dus he
En ik verwacht minstens dat je 'm Ronnie James of Lemmy noemt, dat snap je. Of Daryl. Dat mag ook.