Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Jaaaaa inderdaad... wat is er een hoop gebeurd in 2008, als je zo terugleest he

Ik ben met goede been uit bed gestapt hoor. Xan en ik hebben vanochtend gebrainstormd over namen en besloten dat onze kinderen óf Ricardo óf Esmeralda gaan heten
Peas on earth!
quote:peppie schreef op 30 december 2008 @ 10:46:

Waar is Inad? Al terug in den lande toch?? Iiiiiiinadjuh!?

Joehoeeee

Ik was een beetje moe en we zijn ook meteen weer veel weggeweest (al is natuur hier nogal teleurstellend na Ierland ) en aan t klussen (niet voor beeb ) in huis

Ik heb wat ierland fotos op Hyves gezet.

Dier en Star

Zo leuk!! En nu is de badcape mooi weg, dan kan de rest hier straks veilig bezwangerd worden ende baren

Nu verder met stucen van een muur

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik ga, als het een meisje wordt dan , zeker voor Chayenne
Inad aan het klussen

Stuccen is keimoeilijk, toch?
Misschien moeten we ons aansluiten bij "een wondertje in 2009"
quote:Kess schreef op 30 december 2008 @ 10:15:

Ik ga de kinderen in hun jassen proppen. Ze hebben allebei nieuwe schoenen nodig, denk ik. Even laten opmeten, dus.

Dier, de sleutel ligt onder de deurmat, he? Koffiezetaparaat laat ik aan staan en dekentje ligt al klaar op de bank. Ben zo terug! Oh, en een beetje stil doen met binnenkomen, want Don ligt nog te slapen. Oh je bent fantastisch Kess, heb me zojuist onder je dekentje gesetteld en natuurlijk erg rustig gedaan! Doen jullie ook een beetje rustig met binnenkomen, ik kan vertrokken zijn naar dromenland!
quote:Star schreef op 30 december 2008 @ 10:09:

Dier, mijn schoonmoeder had een droom (paar nachten terug) over haar moeder (dood) met twee babies Oei dat klinkt heftig , wie weet....heeft ze vaker paranormale dromen? Dacht door de streep die zo heftig verscheen (nonsens natuurlijk) dat er ook minstens 2 in mijn buik zitten...ach als we het doen dan maar samen
Waar hebbie je kind gelaten dan Dier?
"Uitgerekend van een Tweeling in Augustus 2009"

Ik vind het een schitterende titel voor een nieuw topic
Pep je ene helft is gelukkig weer happy, zorg dat je die kant ophelt dan....dan komt het vandaag hopelijk wel goed!

Aaah Erwt ook met goede benen uit bed gestapt, dat is ook prettig. Schitterende namen overigens Esmaralda WAUW, Ricardo is ook te mooi om waar te zijn. JIj hebt de opties dus al, jammer

Inad druk aan de klusserdeklus, hele huis wordt aangepakt?

Het is heerlijk buiten (als ik zo naar buiten kijk).

1 van de pieten!
quote:peppie schreef op 30 december 2008 @ 12:19:

Waar hebbie je kind gelaten dan Dier?Welke bedoel je? Die ene die op bed ligt of die in mijn buik????
Nou ehm, die op bed ligt dus
Maar waar gaat Vito dadelijk slapen dan nu z`n bedje ingepikt is?
Weet niet....volgens mij staat er nog wel een kribbe hier ergens onder kerstboom...Kess waar is je kribbe???
Esmeralda en Ricardo

Je kunt ook Gino of Samantha nog overwegen. Ook leuk voor de tweeling van Star

Arie Koomen is juist gráppig. Jullie snappen er gewoon niets van

Ik heb besloten dat ik mezelf in 2010 weer ga laten bezwangeren Nu alleen nog een koophuis, vaste baan, diploma, 15 kilo eraf en Eowman overhalen
Kerstboom is er hier weer uit, was het allemaal spuugzat.

Vanavond 'vasteprikvooroudejaarsavond' zuipen bowlen. Niet zo heel veel zin in, Eowman wil thuisblijven, want moet morgen werken. Maar ik ga wel. Maar dus morgen wel vroeg eruit

*3 minuten later*

Hoor net opeens een 'BOEM' uit Juna en Juno's kamer komen, en daarna een Juno die héél hard huilt. Wassie omgevallen in bed

Neuken met Pieten. Klinkt als een Teleac programma
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 december 2008 @ 11:31:

Ik ben met goede been uit bed gestapt hoor. Xan en ik hebben vanochtend gebrainstormd over namen en besloten dat onze kinderen óf Ricardo óf Esmeralda gaan heten

of....Destiny, Kimberley of Kaleigh.

en nu maar stilletje hopen dat ik niemand tegen het verkeerde been stoot

Verder even een felecitatie van mijn kant: Het nieuwe theehuis dat bijna één jaar bestaat! Gefeliciteerd!!!!!

Xan
He Star,

ik word een beetje hyper van jouw chuckie in je buik!
En dus ook bijna ten einde is

Ik vind het ook écht iets voor jullie: Priscilla, Damian, Jayden, Deshawn, enzovoorts
Wat leuk trouwens dat je toevallig de naam van mijn dochter erbij zet Xan. Grappig dat jullie Kimberley ook leuk vinden.
Tsskkk Eow, je hebt toch niet al Priscilla ingepikt he. Dat is namelijk optie 2 (voor als 't een tweeling wordt)

Ook zo schattig hoe zo'n kindje dan haar eigen naam als Psilla uit kan spreken
Peas on earth!
Ohja, en we overwogen nog: Xan Junior, af te korten tot 'Junior'
Peas on earth!
En ik strooi nog met wat felicitaties :

Star en Dierewier....G E F E L I C I T E E R D ! ! ! met jullie zwangerschap! Leuk leuk leuk......
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 december 2008 @ 13:14:

Ohja, en we overwogen nog: Xan Junior, af te korten tot 'Junior' Om het nog verder af te korten naar "Djoen"
Ohja en omdat we dól op GTST zijn, overwogen we ook nog voor een jongenstweeling: Jef en Robert
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven