Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Maccaron schreef op 07 november 2016 @ 15:54:

Blijkbaar wordt er tegenwoordig ook bedreigd hier.

Bedreigt.

Wel consequent blijven he

Door een hele snelle dreiger blijkbaar, gezien de deur minuten die de op er stond.
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 07 november 2016 @ 15:56:

[...]

Bedreigt.

Wel consequent blijven he

Door een hele snelle dreiger blijkbaar, gezien de deur minuten die de op er stond.

excuse me

maarre..deur minuten?...
quote:Maccaron schreef op 07 november 2016 @ 15:58:

[...]

excuse me

maarre..deur minuten?...

au

Drie minuten
Tjezus, wat vals
quote:yasmijn schreef op 07 november 2016 @ 10:46:

Haar eigen topics ontsporen altijd, en dan ook nog eens hysterisch gaan lopen doen in het topic van iemand anders.

Wat zou daar nou de lol van zijn?

Beats me.

Van dat ontsporen krijgen altijd altijd dezelfden ( de oude garde ) de schuld. Die waren helemaal niet aanwezig toen ze zo belachelijk postte.

Ze kan makkelijk van alles roepen : 9 van de 10 topics die ze ooit geopend heeft zijn weg. Lijkt het net of " wij " van alles verzinnen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:MevrouwJack schreef op 07 november 2016 @ 16:11:

[...]

au

Drie minuten

ooooh

(sportief ben je wel!)
verkeerde topic
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 november 2016 @ 16:16:

[...]

Van dat ontsporen krijgen altijd altijd dezelfden ( de oude garde ) de schuld. Die waren helemaal niet aanwezig toen ze zo belachelijk postte.

Ze kan makkelijk van alles roepen : 9 van de 10 topics die ze ooit geopend heeft zijn weg. Lijkt het net of " wij " van alles verzinnen.misschien echt geheugenverlies
quote:S-Meds schreef op 07 november 2016 @ 16:42:

[...]

misschien echt geheugenverlie sDat is het enige wat een en ander zou verklaren.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 november 2016 @ 16:45:

[...]

Dat is het enige wat een en ander zou verklaren.gevallen over een loszittend halfmaantje
Patricia Paay getrouwd. Leuk. En nu een jongere man die vader kon zijn van haar toy boys.

Ik lees het wel. Iemand leuke recepten met pompoen? Die ligt al een week in de koelkast. Is die nog eetbaar?
quote:S-Meds schreef op 07 november 2016 @ 16:51:

[...]

gevallen over een loszittend halfmaantje
quote:Pumps_italiaans schreef op 07 november 2016 @ 17:05:

Patricia Paay getrouwd. Leuk. En nu een jongere man die vader kon zijn van haar toy boys.

Ik lees het wel. Iemand leuke recepten met pompoen? Die ligt al een week in de koelkast. Is die nog eetbaar?Pompoen kun je maanden bewaren. Ik eet vanavond flespompoen uit de oven, met wat geitenkaas en salie. Simpel maar lekker.
En ja hoor : iemand is de mod er weer bij gaan halen : " ze doen het weeheer " .

[...]

Tjezus, wat vals
quote:*-_lilith_-* schreef op 07 november 2016 @ 15:54:

Echt vet stom!

Ze heeft al haar gemene posts verwijderd en nu doet ze alsof ze heel meelevend is. Vind haar echt raarrrrr.Ik heb de posts niet gelezen maar aan de reacties in dat topic kan ik wel opmaken wat ze ongeveer gepost heeft. Weghalen van gemene postings vind ik laf. Als je vrouw genoeg bent om gemene postings te posten wees dan ook vrouw genoeg om het te laten staan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

[...]

quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 november 2016 @ 16:16:

[...]

Ze kan makkelijk van alles roepen : 9 van de 10 topics die ze ooit geopend heeft zijn weg. Lijkt het net of " wij " van alles verzinnen.Hee grootheid, doe es niet zo calimero
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 november 2016 @ 17:12:

En ja hoor : iemand is de mod er weer bij gaan halen : " ze doen het weeheer " . En die komt weer braaf opdraven.
quote:MissMillicent schreef op 07 november 2016 @ 17:07:

[...]

Pompoen kun je maanden bewaren. Ik eet vanavond flespompoen uit de oven, met wat geitenkaas en salie. Simpel maar lekker.

O ja. geitenkaas!! Dat is een goeie. Het gaat wel lukken. Tegen die tijd heb ik het recept dat ik kwijt ben wel weer gevonden.

Dan wordt het vandaag dus Chinese kool. Ga ik mijn keukenkasten uitdunnen op verlopen datums.

Smakelijk eten!

P.S.: Ik kan trouwens geen dooie bekende Nederlanders meer vinden.

De meesten zijn over de leeftijd heen dat ze hier op dit forum nog herkend worden.
quote:charlottew88 schreef op 07 november 2016 @ 17:17:

[...]

Ik heb de posts niet gelezen maar aan de reacties in dat topic kan ik wel opmaken wat ze ongeveer gepost heeft. Weghalen van gemene postings vind ik laf. Als je vrouw genoeg bent om gemene postings te posten wees dan ook vrouw genoeg om het te laten staan.En nu heb ik het gedaan
quote:yasmijn schreef op 07 november 2016 @ 17:47:

[...]

En nu heb ik het gedaan uw invloed is grenzenloos
Tja, de mod heeft wel gelijk natuurlijk.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:yasmijn schreef op 07 november 2016 @ 17:47:

[...]

En nu heb ik het gedaan Het zijn ook altijd dezelfde
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 07 november 2016 @ 17:56:

[...]

Het zijn ook altijd dezelfde

Je reageert gewoon op die onzin die zij uitkraamt. Volkomen terecht. Misselijke postings en domme opmerkingen. Maar dan ineens ben je

OT
Wie, wat, waar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven