Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Philae schreef op 07 november 2016 @ 19:11:

[...]

LV, bridget, star en ik zitten er ook bij

En Pejeka natuurlijkEn Phaedra_ niet te vergeten.
quote:ThunderassMan schreef op 07 november 2016 @ 19:18:

[...]

Weet ik toch. Dat zijn dus die 48 anderen. (veel 'bekendere' forummers trouwens, behalve Yasmijn dan hè.)Pssst je vergeet nog steeds mensen .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
En ik, maar ik ben niet zo bekend, dus vergeten is logisch
Waar gaat het over? Wordt het forum vernieuwd?
quote:-Kia-Ora- schreef op 07 november 2016 @ 19:19:

[...]

Pssst je vergeet nog steeds mensen .Wil je nou echt dat ik ze alle 48 47 ga opnoemen? Inclusief de mod? Dan is het weer 48.
quote:ThunderassMan schreef op 07 november 2016 @ 19:19:

[...]

En Phaedra_ niet te vergeten.Oh ja
quote:ThunderassMan schreef op 07 november 2016 @ 19:22:

[...]

Wil je nou echt dat ik ze alle 48 47 ga opnoemen? Inclusief de mod? Dan is het weer 48.He er zijn drie mods. De gewone mod, community manager en de design.
quote:yasmijn schreef op 07 november 2016 @ 19:22:

Waar gaat het over? Wordt het forum vernieuwd?Daar mogen wij geen enkel antwoord op geven. Geheimhouding enzo: als we je dat vertellen moeten we je daarna...., nou ja jeweetwel. (Denk aan spionagefilms)
quote:Philae schreef op 07 november 2016 @ 19:24:

[...]

He er zijn drie mods. De gewone mod, community manager en de design.Kun je nagaan: ik onderscheid al niet eens 3 mods. En jij Kia verwacht nog 47 andere namen van me?
quote:yasmijn schreef op 07 november 2016 @ 19:22:

Waar gaat het over? Wordt het forum vernieuwd?
quote:ThunderassMan schreef op 07 november 2016 @ 19:25:

[...]

Daar mogen wij geen enkel antwoord op geven. Geheimhouding enzo: als we je dat vertellen moeten we je daarna...., nou ja jeweetwel. (Denk aan spionagefilms enzo)

Ik heb nergens voor getekend hoor.

Yas ze gaan het forum vernieuwen.
quote:Philae schreef op 07 november 2016 @ 19:27:

[...]

Ik heb nergens voor getekend hoor.

Yas ze gaan het forum vernieuwen.
quote:ThunderassMan schreef op 07 november 2016 @ 19:22:

[...]

Wil je nou echt dat ik ze alle 48 47 ga opnoemen? Inclusief de mod? Dan is het weer 48.

Er zijn er wel meer die het weten hoor.

Maar niet iedereen had zin om zijn kostbare tijd te verspillen aan meedenken over de vormgeving. wilde een bijdrage leveren aan het meedenken aan de vormgeving.
quote:*-_lilith_-* schreef op 07 november 2016 @ 19:11:

[...]

Ik weet er alles van, heb er ook een stukje over geschreven in dat topic. Hoop er nooit meer gebruik van te hoeven maken. Ik snap niet wat zulke mensen zich in hun hoofd halen. Zien die geen nieuws? Nooit gehoord van de hoge werkloosheid? Raar toch?

Mja het is gewoon lekker makkelijk naar beneden trappen denk ik.Dat denk ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Courage-- schreef op 07 november 2016 @ 19:33:

[...]

Er zijn er wel meer die het weten hoor.

Maar niet iedereen had zin om zijn kostbare tijd te verspillen aan meedenken over de vormgeving. wilde een bijdrage leveren aan het meedenken aan de vormgeving.

Ik vind het nu al leuk om straks, als weer eens iemand de vraag stelt 'wat moeten mannen toch op dit forum?', te kunnen zeggen: 'Dit forum wordt mede mogelijk gemaakt door TAM'.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 november 2016 @ 17:12:

En ja hoor : iemand is de mod er weer bij gaan halen : " ze doen het weeheer " .Ik heb dat topic net helemaal doorgelezen. Kan iemand mij misschien vertellen waarom de mods zich voor haar karretje laten spannen? Heeft zij een bepaalde problematiek of zo?
quote:ThunderassMan schreef op 07 november 2016 @ 19:38:

[...]

Ik vind het nu al leuk om straks, als weer eens iemand de vraag stelt 'wat moeten mannen toch op dit forum?', te kunnen zeggen: 'Dit forum wordt mede mogelijk gemaakt door TAM'.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zitten er ook meelezers in?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:charlottew88 schreef op 07 november 2016 @ 18:53:

[...]

Het zal je maar overkomen. Ik denk dat mensen die zo hard oordelen denken dat het hen niet overkomt.

het is een soort beschermingsmechanisme.

door de schuld bij de mensen zelf te leggen, maak je jezelf wijs dat het jou niet zal overkomen, want JIJ bent niet zo dom/lui/impulsief/... Vul maar in.

als je erkent dat het ook BUITEN de eigen wil/schuld kan liggen, dan wordt het eng, want dan kan het jezelf OOK overkomen.
quote:PowerCube schreef op 07 november 2016 @ 20:03:

[...]

Ik heb dat topic net helemaal doorgelezen. Kan iemand mij misschien vertellen waarom de mods zich voor haar karretje laten spannen? Heeft zij een bepaalde problematiek of zo?
quote:PowerCube schreef op 07 november 2016 @ 20:03:

[...]

Ik heb dat topic net helemaal doorgelezen. Kan iemand mij misschien vertellen waarom de mods zich voor haar karretje laten spannen? Heeft zij een bepaalde problematiek of zo?

Soms vind ik een modverzoek om weer on topic te gaan te begrijpen, hier niet.

Nu werd het gedoe gewoon geregeld door posters daar, iets dat m.i. beter is dan het door de juf te laten oplossen
Je bent zelf een theepot
Ik denk dat de mods gewoon een alarm op hun pc hebben zitten dat afgaat als zij waar dan ook begint te posten.
Ik vind dat toch opmerkelijk. De vorige keer dat ik een mod-ingreep zag, was deze forummer er ook bij betrokken. Toen werd zomaar een heel topic offline gehaald. Mods op een forum zouden m.i. alleen moeten ingrijpen bij strafbare feiten of het vrijgeven van persoonsgegevens.
quote:aliva schreef op 07 november 2016 @ 20:12:

[...]

het is een soort beschermingsmechanisme.

door de schuld bij de mensen zelf te leggen, maak je jezelf wijs dat het jou niet zal overkomen, want JIJ bent niet zo dom/lui/impulsief/... Vul maar in.

als je erkent dat het ook BUITEN de eigen wil/schuld kan liggen, dan wordt het eng, want dan kan het jezelf OOK overkomen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 november 2016 @ 20:34:

Ik denk dat de mods gewoon een alarm op hun pc hebben zitten dat afgaat als zij waar dan ook begint te posten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven