Het Stamcafé XXV
maandag 7 november 2016 om 07:15
quote:Eleonora-1 schreef op 07 november 2016 @ 06:51:
Pfffff wat een nacht....
Ik met mijn kliekjes.
Mooi dat ik de halve nacht naar de plee kon hollen.
Ik lijk wel binnenstebuiten gekeerd, alles doet pijn.
Heerlijk, zo'n delicaat spijsverteringsstelsel.
En ik heb gewoon een drukke dag voor de boeg.
Goedemorgen Stammers.
Had je niet gewoon teveel van die boerentapas gegeten?
Nah, even zonder gein...balen en beterschap.
Kan je niet van je drukke dag een wat rustige dag van maken?
Pfffff wat een nacht....
Ik met mijn kliekjes.
Mooi dat ik de halve nacht naar de plee kon hollen.
Ik lijk wel binnenstebuiten gekeerd, alles doet pijn.
Heerlijk, zo'n delicaat spijsverteringsstelsel.
En ik heb gewoon een drukke dag voor de boeg.
Goedemorgen Stammers.
Prrrr, mauw miawwwww.
maandag 7 november 2016 om 07:32
quote:Jane-Ice schreef op 07 november 2016 @ 07:15:
[...]
Nee helaas, maar zolang ik in de buurt van wc's ga ik het redden.
Het zal straks wel over zijn.
[...]
Nee helaas, maar zolang ik in de buurt van wc's ga ik het redden.
Het zal straks wel over zijn.
maandag 7 november 2016 om 08:59
maandag 7 november 2016 om 16:32
quote:Watervrouw2 schreef op 06 november 2016 @ 23:11:
Geschiedenis stond ook ooit in mijn top100 qua studies.
Pabo heb ik niet gedaan, dus andere studies waarbij de kans groot is dat je voor de klas moet vielen ook af. Uiteindelijk .......
Mijn kunstgeschiedenishuiswerk heb ik consequent uitbesteed. Win-win-win situatie Pop-art kon me dan nog wel boeien. Schoolreisje met de klas naar Amsterdam ofzo om schroeven van 5 meter lang te bekijken.Ik heb Geschiedenis gestudeerd. En ik denk dat ik het nu weer zou kiezen. Maar dan wel met meer Kunstgeschiedenis erbij.
Geschiedenis stond ook ooit in mijn top100 qua studies.
Pabo heb ik niet gedaan, dus andere studies waarbij de kans groot is dat je voor de klas moet vielen ook af. Uiteindelijk .......
Mijn kunstgeschiedenishuiswerk heb ik consequent uitbesteed. Win-win-win situatie Pop-art kon me dan nog wel boeien. Schoolreisje met de klas naar Amsterdam ofzo om schroeven van 5 meter lang te bekijken.Ik heb Geschiedenis gestudeerd. En ik denk dat ik het nu weer zou kiezen. Maar dan wel met meer Kunstgeschiedenis erbij.
maandag 7 november 2016 om 17:19
Welk tijdvak / onderwerp van geschiedenis ben je op afgestudeerd Hunnie?
Mijn dag was goed, vandaag op het werk weer een hobbeltje genomen en dat prima gedaan. Geeft de burger moed.
Wat is het vroeg donker he, ik vind daar niets aan. Brrr, koud in huis als ik thuiskom van mijn werk. Gelukkig maar dat we hier in Nederland centrale verwarming hebben.
Mijn dag was goed, vandaag op het werk weer een hobbeltje genomen en dat prima gedaan. Geeft de burger moed.
Wat is het vroeg donker he, ik vind daar niets aan. Brrr, koud in huis als ik thuiskom van mijn werk. Gelukkig maar dat we hier in Nederland centrale verwarming hebben.
maandag 7 november 2016 om 17:49
Goed om lezen Millie: hobbel positief genomen! Ik vind ook niets aan deze donkere, natte dagen. En ik heb nog steeds geen winterjas Wat ik zoek is blijkbaar niet te vinden en geen idee in welke hoek ik het dan wel moet gaan zoeken.
Eerste dagje na mijn vrije week zit er weer op. Niemand heeft me zien zitten achter de stapel die op mijn bureau lag/ligt Volgende maandag organiseer ik een evenement voor 500 deelnemers. Vandaag op locatie de inrichting en techniek doorgenomen. Heeft me veel vertrouwen gebracht, het wordt top!
Eerste dagje na mijn vrije week zit er weer op. Niemand heeft me zien zitten achter de stapel die op mijn bureau lag/ligt Volgende maandag organiseer ik een evenement voor 500 deelnemers. Vandaag op locatie de inrichting en techniek doorgenomen. Heeft me veel vertrouwen gebracht, het wordt top!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 7 november 2016 om 18:01
Goedenavond.
De wasserijcomedy is nog steeds niet afgelopen: vandaag stonden we tot de enkels in het water. En toen we de boel net weer een beetje droog hadden sprong er alweer een slang van een machine, dus konden we weer gaan dweilen. Volgens mij zit er een spook, ergens achter de mangel of zo. En ik heb kouwe voeten.
De wasserijcomedy is nog steeds niet afgelopen: vandaag stonden we tot de enkels in het water. En toen we de boel net weer een beetje droog hadden sprong er alweer een slang van een machine, dus konden we weer gaan dweilen. Volgens mij zit er een spook, ergens achter de mangel of zo. En ik heb kouwe voeten.
maandag 7 november 2016 om 18:35