Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 8 november 2016 om 14:23
dinsdag 8 november 2016 om 14:27
quote:Eleonora-1 schreef op 08 november 2016 @ 14:23:
O gezellig!
Ik open wel even een topic.
'Culotte' da's toch een ander woord voor onderbroek?
Dan maken we daar een logo van, voor op de vlag en de insignes en zo.
En reken maar dat het loont om je snel aan te sluiten.
Leden van het eerste uur hebben altijd privileges leert de sektegeschiedenis.
Google vertelde mij dat het broekrok is in het Frans.
Staat prachtig toch op je visitekaartje
O gezellig!
Ik open wel even een topic.
'Culotte' da's toch een ander woord voor onderbroek?
Dan maken we daar een logo van, voor op de vlag en de insignes en zo.
En reken maar dat het loont om je snel aan te sluiten.
Leden van het eerste uur hebben altijd privileges leert de sektegeschiedenis.
Google vertelde mij dat het broekrok is in het Frans.
Staat prachtig toch op je visitekaartje
dinsdag 8 november 2016 om 14:30
dinsdag 8 november 2016 om 14:32
Geweldig!
Een BR als logo!
Nu nog even bedenken wat onze doctrine wordt maar daar komen we wel uit.
Niet ál te streng en gezellig toegankelijk voor alle kleuren, geloven en sociale klassen.
Ik kijk nú al uit naar de wekelijkse bijeenkomsten, de bazaars, charitygala's en sektefeestdagen, zoals mijn verjaardag. Want dat hoort.
Nu maar hopen dat ik ergens in mij een megalomane gek heb zitten.
Een BR als logo!
Niet ál te streng en gezellig toegankelijk voor alle kleuren, geloven en sociale klassen.
Ik kijk nú al uit naar de wekelijkse bijeenkomsten, de bazaars, charitygala's en sektefeestdagen, zoals mijn verjaardag. Want dat hoort.
Nu maar hopen dat ik ergens in mij een megalomane gek heb zitten.
dinsdag 8 november 2016 om 14:56
quote:Oudblond schreef op 08 november 2016 @ 14:50:
*Ook present voor de sekte*
Leo en Paulaner en alle andere in zulke onzekere situaties Ik hoop dat 2017 z'n best voor jullie gaat doen!Weet je, in feite moeten we ons realiseren dat het ons allemaal kan overkomen. Wordt maar eens ernstig ziek in de verzorgingsstaat van tegenwoordig. Of verlies van baan en na je ww niet meer aan de slag komen door leeftijd o.i.d. Echtscheiding, gedwongen huisverkoop met verlies enzovoorts.
*Ook present voor de sekte*
Leo en Paulaner en alle andere in zulke onzekere situaties Ik hoop dat 2017 z'n best voor jullie gaat doen!Weet je, in feite moeten we ons realiseren dat het ons allemaal kan overkomen. Wordt maar eens ernstig ziek in de verzorgingsstaat van tegenwoordig. Of verlies van baan en na je ww niet meer aan de slag komen door leeftijd o.i.d. Echtscheiding, gedwongen huisverkoop met verlies enzovoorts.
dinsdag 8 november 2016 om 15:04
quote:Eleonora-1 schreef op 08 november 2016 @ 14:32:
Geweldig!
Een BR als logo!
Nu maar hopen dat ik ergens in mij een megalomane gek heb zitten.Gaan wij ook Bodanzaen?
Geweldig!
Een BR als logo!
Nu maar hopen dat ik ergens in mij een megalomane gek heb zitten.Gaan wij ook Bodanzaen?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 8 november 2016 om 15:05
quote:yasmijn schreef op 08 november 2016 @ 14:56:
[...]
Weet je, in feite moeten we ons realiseren dat het ons allemaal kan overkomen. Wordt maar eens ernstig ziek in de verzorgingsstaat van tegenwoordig. Of verlies van baan en na je ww niet meer aan de slag komen door leeftijd o.i.d. Echtscheiding, gedwongen huisverkoop met verlies enzovoorts.Inderdaad.
[...]
Weet je, in feite moeten we ons realiseren dat het ons allemaal kan overkomen. Wordt maar eens ernstig ziek in de verzorgingsstaat van tegenwoordig. Of verlies van baan en na je ww niet meer aan de slag komen door leeftijd o.i.d. Echtscheiding, gedwongen huisverkoop met verlies enzovoorts.Inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 8 november 2016 om 15:13
quote:yasmijn schreef op 08 november 2016 @ 14:56:
[...]
Weet je, in feite moeten we ons realiseren dat het ons allemaal kan overkomen. Wordt maar eens ernstig ziek in de verzorgingsstaat van tegenwoordig. Of verlies van baan en na je ww niet meer aan de slag komen door leeftijd o.i.d. Echtscheiding, gedwongen huisverkoop met verlies enzovoorts.
Nee joh, dat ligt altijd aan jezelf.
Als je scheidt had je eerder moeten opletten en gewoon gelijk de goede man moeten uitzoeken.
Als je ouder bent moet je er gewoon voor zorgen niet ontslagen te worden en hoe dat weet ook iedereen. Als je dat niet snapt dan verdien je sowieso geen baan.
En op je spaarrekening staat altijd minimaal het aankoopbedrag voor je huis anders is het niet verantwoord.
Als je dat allemaal niet in orde hebt is alle rampspoed die je overkomt gewoon eigen schuld.
En als je dan een topic er over opent, dan mag je blij zijn dat al die succesvolle mensen overdag tijdens hun werk waarmee ze tonnen verdienen de tijd nemen je gratis te onderrichten.
Het is allemaal zo makkelijk.
[...]
Weet je, in feite moeten we ons realiseren dat het ons allemaal kan overkomen. Wordt maar eens ernstig ziek in de verzorgingsstaat van tegenwoordig. Of verlies van baan en na je ww niet meer aan de slag komen door leeftijd o.i.d. Echtscheiding, gedwongen huisverkoop met verlies enzovoorts.
Nee joh, dat ligt altijd aan jezelf.
Als je scheidt had je eerder moeten opletten en gewoon gelijk de goede man moeten uitzoeken.
Als je ouder bent moet je er gewoon voor zorgen niet ontslagen te worden en hoe dat weet ook iedereen. Als je dat niet snapt dan verdien je sowieso geen baan.
En op je spaarrekening staat altijd minimaal het aankoopbedrag voor je huis anders is het niet verantwoord.
Als je dat allemaal niet in orde hebt is alle rampspoed die je overkomt gewoon eigen schuld.
En als je dan een topic er over opent, dan mag je blij zijn dat al die succesvolle mensen overdag tijdens hun werk waarmee ze tonnen verdienen de tijd nemen je gratis te onderrichten.
Het is allemaal zo makkelijk.