Uitgerekend juli 2017

02-11-2016 05:17 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik vond geen topic voor deze maand. Vandaar dat ik zelf een start. Sinds vrijdag weten we het grote nieuws. We verwachten ons eerste kindje. Ik dacht eerst dat het voor eind juni zou zijn maar het zo voor 3 juli zijn. We vinden het allemaal heel spannend. Soms maken we ons ook wat zorgen.

Zou alles goed gaan?

Zijn die krampjes normaal?

Gaat het ons lukken?

Hopelijk zijn er nog mensen in deze situatie en hebben ze zin om hier mee te babbelen!

Bedankt!
Weet iemand hoe je een tabel maakt?
Dpam, welkom en proficiat:)

Ik denk dat de ts bezig is met een tabel te maken met hulp van nijntjelief!
Ego pist hier

Vanmorgen weer positief getest en oplopend dus begin toch te geloven dat het echt zo is...

Vanmiddag Z-H bellen voor echo...
Mlsc, ik heb je eergisteren nog een priveberocht gestuurd over de tabel.

Ik kan anders ook een nieuw topic starten met een tabel als openingspost. Want je moet hem ook kunnen bijwerken namelijk.

Ik wacht vanavond je reactie wel even af!
As dinsdag om 9:00u de echo.. na de bloedingen toch spannend.
Nijntje, het is misschien wel een goed idee dat we (jij?:D) een nieuw topic starten waarin iedereen zijn eigen gegevens kan aanpassen in de tabel en de link hier gezet wordt. Ik kan nu al helemaal niet meer volgen wie er allemaal is:D
Hallo meiden, ik ben na veel pijn vandaag opgenomen in het ziekenhuis met waarschijnlijk een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Vrijdag moet ik nogmaals bloedprikken en aan de hand daarvan word gekeken of mijn lichaam zelf een miskraam op wekt of dat ik een operatie krijg. De kans dat het nog goed komt is heel klein.
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Hallo allemaal.

Hier nog een nieuwe net zwangere. Vanmiddag getest en ben nog een beetje in shock. Had het niet helemaal verwacht omdat ik pas sinds 12 okt gestopt ben met anticiperen. Dus in 1x raak. Dacht dat de krampjes die ik heb te maken hadden met mijn lichaam die moest wennen aan alles weer zelf doen. Maar mijn baarmoeder bereid zich blijkbaar voor op drukke maanden ))

Als ik het goed heb uitgerekend komt de kleine rond de 19e ?
Sorry dat ik zo lomp mijn eigen bericht post, Tinkerbell. Had de laatste reacties niet gezien. Heel veel sterkte!
Agh nee tinkerbell wat een vervelend bericht! Ik hoop dat je in ieder geval snel mag herstellen en dat er niet teveel poespas aan je lijf zal moeten gebeuren.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel
Tinkerbell, er brandt hier letterlijk een kaarsje voor je.. Wat rot.. Ik denk aan je xx
Ohnee tinkerbel.... Ik ben er helemaal stil van. Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Ik hoop dat je snel zult herstellen en dat een operatie niet nodig gaat zijn.
Kan een van jullie ook een tabel maken? Dat gaat het makkelijkst op een laptop, maar die heb ik die komende dagen even niet tot mijn beschikking helaas. Ik wil het graag doen hoor, maar dan wordt het pas ergens volgende week.

In mijn vorige zwangerschap schreef ik hier ook in een topic en toen hadden we gewoon een account aangemaakt waarmee iedereen kon inloggen als ze iets in de tabel wilden veranderen. Misschien is dat nu ook wel handig.

Ik wacht even af of er nog iemand is hier die dat zou kunnen doen!
quote:nijntjelief schreef op 09 november 2016 @ 14:54:

Mlsc, ik heb je eergisteren nog een priveberocht gestuurd over de tabel.

Ik kan anders ook een nieuw topic starten met een tabel als openingspost. Want je moet hem ook kunnen bijwerken namelijk.

Ik wacht vanavond je reactie wel even af!

Sorry voor late antwoord. Heel druk hier. Maar dat is misschien een goed idee aangezien ik daar echt niets van kan. Ik kom zeker mee! Sorry!!!

Nu even alle nieuwe reacties lezen!
quote:Tinkerbell1234 schreef op 09 november 2016 @ 15:48:

Hallo meiden, ik ben na veel pijn vandaag opgenomen in het ziekenhuis met waarschijnlijk een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Vrijdag moet ik nogmaals bloedprikken en aan de hand daarvan word gekeken of mijn lichaam zelf een miskraam op wekt of dat ik een operatie krijg. De kans dat het nog goed komt is heel klein.Ho neen, gaat het een beetje? Misschien een hele domme vraag...
Hier straks bloed laten prikken. Morgen pas de uitslag. Hoop terug op goed nieuws!
Tinkelbel sterkte meid
Eerste echo te zien op 5w5d. Zoals de dokter had voorspeld zagen we nog geen hartje maar wel mooi vruchtzakje met een klein vruchtje in. Zo mini dat hij het ons moest tonen. Voor hem ziet alles er heel goed uit!

Wel bloed genomen. Als alles goed is horen we hem niet.

Volgende week dinsdag moeten we terug gaan. Dan nog 1 keer en dan pas terug op 12 weken. Voor het hartje zei hij dat dit toch de komende 2,5 weken moet beginnen klippen. Daarna mogen we ons ongerust maken.

Dit is echt een fijn gevoel.

Maar in achterhoofd blijft toch, het kan nog fout lopen.
Ik heb onder een nieuwe naam een nieuw topic met tabel gemaakt. Kunnen jullie even kijken of deze link werkt? Indien niet moeten jullie handmatig even op zoek naar het topic en je daar aanmelden. Het topic heet:

"Uitgerekend juli 2017!" en het is van het account "juli2017". Ik heb wat zitten klummelen en het per ongeluk eerst via mijn eigen account aangemaakt maar daar wordt je doorverwezen naar het juiste topic.

[url=http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m24925829[/url]
Mlsc, kan jij de link kopiëren en ook even in jouw allereerste bericht zetten zodat toekomstige dames ook weten waar we verdergaan?
Tinkerbell, wat ongelofelijk rot! Ik wens jou en je partner heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Dikke knuffel
Tinkelbel hoe is het nu?
Fijn mlsc....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven