Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
mmmoi; thanx. t lijkt me wel erg paars en rose, dus meer voor meisjes dus.....

@spelen; is hier ook erg wisselvallig. hij kan heel lief spelen met speelgoed, maar das nooit langer dan een 15 min. dan gaat ie op zoek naar; laatjes die open kunnen, Bram zijn spullen, mijn tas en op schoot zitten en aan je kleven en hij kan ook erg drammen. Ik herken in jou verhaal Krook ook Mees wel erg.

ris; veel plezier morgen!! Bram gaat met papa lekker naar het tikkibad. en ik ben alleen bij Mees morgen.
Nou, de kamer is versierd, de cadeautjes ingepakt en de foto van een slapende Floor is gemaakt.

Morgenochtend lekker rustig, dan hoeven we alleen de taart op te halen, en 's middags krijgen we (veel) visite. Gezellig!

@spelen: Floor kan zich in de regel uitstekend alleen vermaken. Daar kan je echt een hele ochtend geen kind aan hebben. Uren achter elkaar kan ze puzzelen, boekjes lezen, fietsen, met Eva spelen, weer puzzelen, met de pop spelen, nog een keer puzzelen, stunten door overal vanaf te willen springen en nog maar eens een boekje lezen.

Little People vindt ze trouwens helemaal niks aan, daar ga ik dus momenteel geen geld aan uitgeven. Ze heeft er best wat van maar behalve op alle geluidjes in het huis drukken is het geen succes.

Een enkele keer is ze hangerig en wil ze niks, zo'n dag had ze vandaag. Alsof ze al aan het oefenen was voor "2 is nee" had ze vandaag nergens zin in. Ook niet in plassen op het potje en daar zal morgen ook wel niet veel van komen.

Klinkt alsof ze heel makkelijk is maar verschonen, aankleden, jas aantrekken, in de kinderwagen zetten etc. is echt een gigantische strijd waar ik soms echt flink kracht moet zetten om haar in een broek of jas te krijgen (na achter haar aan gerend te hebben en haar onder de tafel vandaan geplukt te hebben).

@pepiet: ik denk dat Mees best kans maakt omdat hij een heel uniek uiterlijk heeft. Een gezicht dat je niet snel vergeet met veel uitstraling.

@mmmoi: leuk, ik wacht het pakje af. Ze heeft er zeker nog wat aan want zo groot is ze nou ook weer niet. Mijn Lodger gebruik ik op dit moment nog regelmatig als speelkleedje maar nu ze steeds groter wordt denk ik dat hij over een tijdje op de post naar jou toe kan. In ieder geval voor maart.

Ik moest wel een beetje lachen om jullie winkelverhaal. Zo herkenbaar! Zijn jullie ondertussen al weer vriendjes?

@ringel: snel zeg, over 2 weken "mag" je inderdaad al bevallen. Was Mayte eigenlijk op tijd?

@ris: dan ga ik het land van Jan Klaassen op de lijst zetten voor een voorjaars-zomer uitstapje. Veel plezier morgen! Koop maar iets heel moois voor jezelf.

@krokus: haha, dan ben je niet meteen ontaard hoor als je nog geen zin hebt in zindelijkheidstraining. Ik was gewoon benieuwd hoe ze het op zou pakken.

Pebbles; Gefeliciteerd met Floor!!!!! maken jullie er een leuke dag van.
Floor, gefeliciteerd met je tweede verjaardag!!! Pebbles en BamBam uiteraard ook van harte met jullie meisje.
Yeeeee ook Floor is 2!

Hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad en dat ze haar "ik ben 2 dus ik zeg nee" fase nog ff een dag vooruit heeft geschoven.

@pebbs, Mayte was eigenlijk op redelijk op tijd. volgens de papieren 2 dagen over tijd, maar als je om 01.02 geboren bent reken ik die laatste dag niet mee hoor.

we hebben de babykamer klaar!!!!!!!!!! dus baby mag nu echt komen!
Jippie!!!!

Floor van harte met je tweede verjaardag!

Vertel, vertel, heb je een leuke dag gehad? Veel visite, veel cadeautjes, taart????

Ik heb echt heeeeeeeeeerlijk gesjopt. Wel heel snel, want ik ben tussen twee voedingen van Gijs gegaan. Ik ben gewoon de Miss Etam binnen gestormd, heb vanalles uit het koopjesrek getrokken en ben gaan passen. Daarna heb ik datzelfde herhaald voor een broek in mijn maat (dus op de grote maten afdeling... grrr) en de score 2 broeken en 5 truitjes/blousjes en spotgoedkoop! Ik had namelijk zowiezo veel korting (van 30% tot 70%) en toen kreeg ik ook nog 3 halen 2 betalen erbovenop! Dus ik ben maar de helft kwijt van wat ik normaal (zonder alle aanbiedingen) kwijt zou zijn (en ik ben een echte vrouw met deze logica he!)

Verder nog voor Ella een rugzak en beker en trommeltje voor straks op de psz....

En nu ga ik ff naar de site van goedgemerkt voor stickertjes.

Groetjes!
Lieve Floor, van harte met je tweede verjaardag meisje! Wat leuk zeg, van baby naar peuter en nog grote zus geworden ook! Wat word je al groot! Pebs, van harte met je meisje!

Ringel, foto's foto's foto's!!! Ben benieuwd wat jullie nu allemaal gecreabeaat hebben!

Ris, lekker geshopt dus, heerlijk..maar eh...als je maar de helft kwijt was aan geld, dan mag je toch nog veeeeeeel meer kopen???? Ja toch???

Gisteren in het meezing-film gedoe van de sound of music was super, echt een aanrader voor iemand die wel melig durft te te zijn en te doen. Want voor grijze muizen is het niks, het is de hele avond zingen, roepen en dansen! Heerlijk!

Zeg, als ik hier niet meer kom, heel fijn uiteinde allemaal, Krokus en Roan, ik wens jullie al helemaal een speciale dag toe! Van harte alvast menneke!

Tot gauw!!!!!!!
Huize Pebbels is weer tot rust gekomen na een hele drukke en gezellige dag.

's ochtends was nog aardig rustig en heeft ze lekker kunnen spelen. De fiets vond ze nog een beetje gek en heeft ze laten staan waar hij stond.

's Middags alle visite gehad en evenveel cadeautjes. Ze is echt weer stierlijk verwend. Een hele mooie houten keuken (die nog in elkaar gezet moet worden), een klei-set van play-doh, een aantal leuke boeken, een houten fruit set met mesje om ze te snijden (echt een succes, aanrader!), een magneet tekenbord, een aantal handpoppen, kleurboeken en een babyborn met badje. Gelukkig niet zoveel grote dingen als vorig jaar, behalve het keukentje dan.

Floor was ook meteen vertrokken toen ze op bed lag en zelf ben ik ook erg moe.

Morgen mag ik uitslapen (hoera) en dan kom ik ook weer reageren. Nu nog even bankhangen en dan mijn bedje in.

Bedankt voor alle lieve felicitaties!

@krokus: veel plezier morgen.
Pebbles, van harte met je meisje!! Lieve Floor, wat fijn dat je zo'n superdag hebt gehad, met al die cadeautjes. Dat fruit is dus een aanrader? Waar heb je het gekocht/waar is het gekocht?

Hier alles goed; de man en ik hebben daarnet in co-productie meer dan 100 appelflappen gebakken..hmmmm. We gaan oud en nieuw vieren met een groep van de kerk (ongeveer 45 mensen). Vorig jaar waren we daar ook en toen waren ze zo op (altijd leuk).

Fluffy, Whopper wilde nog graag contact met jou he, over die stellingkast (zie het ruiltopic).

Meiden, morgen misschien weer meer!

Liefs!
@Pebbles: Op de valreep, hieperdepiep hoera voor Floor! Ook alweer 2 jaar... en wat is ze lekker verwend zeg! Jij ook nog bedankt voor het kaartje plus boekje dat vandaag aangekomen is, Jasmijn vond het helemaal leuk!!!

@Rest: Ff snel, want volle dag gehad. Wilde eigenlijk niet meer langskomen hier totdat ik bedacht dat ik Pebbs nog moest feliciteren... vanochtend met 3 zwangere vriendinnen (dus 4 met mij erbij) in de Kids Factory geweest. Leuke ketting met belletje voor mezelf gekocht en een badjasje van Bambam voor zwangere vriendin als cadeautje. De mannen waren met Isabel en Jasmijn naar een binnenspeeltuin en die hadden het hartstikke leuk gehad. Wij kwamen tussen de middag thuis en toen lag Jasmijn net te slapen bij mijn vriendin thuis op het grote bed. Bek af van het spelen natuurlijk. De mannen gingen op televisie jacht want mijn vriendin en man wilden een flat screen. Wij vrouwen zijn thuis gebleven en nog even toen de meiden wakker waren bij een kledingzaakje in de buurt geweest. Leuke dingen voor Jasmijn voor zeer weinig geld gekocht, 1 shirtje van Esprit voor maar 5 euro, een blouse van Vingino, een spijkerbroekje van Retour en 2 maillotjes, echt van die lekkere basisstukken. Ze gaat nu echt naar maat 98, alles wordt te klein!!! En ook nog wat voor de baby, een shirtje van Z8 en een pakje van Noppies. Dit alles voor de helft van de prijs...

Vanavond gingen de mannen de pas gekochte tv installeren dus heb ik Jasmijn in bed gelegd en heb met mijn vriendin een filmpje zitten kijken. Ze is net naar huis. Een gezellige, drukke dag dus.

Morgen weinig plannen. Even langs mijn ouders misschien en een boodschapje halen. Rustig dagje. 's Avonds de vrienden hier.

Oja, @spelen: Jasmijn is in een vreselijk lieve bui de laatste weken, ze heeft nog nooit zo goed geslapen als in het peuterbedje, ze eet alles goed en gezond, ze gedraagt zich heel lief...en speelt ook lang zelfstandig, vooral nu ze weer nieuw speelgoed voor haar verjaardag heeft gekregen! Knock on wood... ze is echt een voorbeeldig peutertje de laatste paar weken en daar kan ik zo hard van genieten!!!

Tot morgen allemaal...
@ mirjam: het houten fruit kwam bij de houten speelgoedwinkel vandaan (zag ik op het stickertje op inpakpapier). Maar volgens mij hebben ze bij de intertoys ook van dat soort dingen.

Ook taart, pizza, broodjes etc. hebben ze en dat zit dan met klittenband aan elkaar vast.

De 2 buurjongens en Floor (schelen max. 4 maanden) hebben de hele middag met het fruit gespeeld.

@mmmoi: jij ook bedankt voor het leuke "2 jaar" kaartje. Floor loopt steeds heel trots met "haar" kaartjes rond.

@niniane: bedankt voor het mooie kaartje, hij staat hier heel mooi te zijn.
@Pebbs: Is het pakje nog niet binnen? Dat heb ik tegelijk naar het postkantoor gebracht met die kaart! Enne, die kaart voor Floor heeft Jasmijn uitgezocht, serieus! Ze pakte hem en toen zag ik dat het ook nog eens voor 2 jarigen speciaal was...

@Mirjam: Dat fruit ligt heel goedkoop bij Action, mijn moeder heeft het ook voor Jas. Hier ook een succes. Speelgoedwinkels hebben het ook, zag het laatst bij Bart Smit.
Vergeet ik steeds, maar Krook, bij de Dirx drogist hebben ze álles van Natalis behalve de handzeep...zucht...anders had ik wel een doosje vol kunnen sturen. Zoek je er nog bodylotion, douchegel oid van misschien
Roan, gefeliciteerd met je tweede verjaardag. Krokus en Krokusman, uiteraard ook gefeliciteerd.

anoniem_78251 wijzigde dit bericht op 31-12-2008 11:03
Reden: plaatje werkte niet
% gewijzigd
Hiephoera voor Roan! Krokus en man, jullie met zijn drietjes ook een heel fijne verjaardag gewenst!
Roan gefeliciteerd!!! Maak er een mooie dag van.

@mmmoi: het pakje is vandaag binnen gekomen. Hartstikke bedankt. Hij is denk ik net iets minder warm dan de maxi cosi zak dus ik laat Eva nu met de vrieskou nog even in de mc zak en daarna ga ik lekker de lodger gebruiken.

Wat grappig dat Jasmijn toevallig (?) een 2 jaar kaart uit heeft gezocht.

Ik heb voor Floor een setje van Bengh op Mp gekocht en die heeft ze vandaag aan. Super leuk!
Nou ik kan jullie vertellen dat ook Roan dik verwend is hoor!

hahahaha we zijn vanochtend dus ff op verjaarsvisite geweest en was super gezellig.

Jeetje, 2009 zit er nu dus echt aan te komen! En daarmee ook m'n bevalling (brrrrrrr)

vanochtend nog ff geboortekaartje bekeken (is helemaal goed gekeurd) en nu is het wachten op baby en DE foto en dan kan de hele handel op de bus (oe moet nog ff nar formaat van kaart vragen, dan kan ik enveloppen halen en schrijven)

We gaanzo naar buiten om alvast in te oliebollen" met de buurt. de pan soep voor bij de buren staat op het vuur. ik heb net ff bijgeslapen en voel me wel weer redelijk fit.

Meiden alvast een heel fijne jaarwisseling toegewenst en een ontzettend fijn, gezellig en forums nieuwjaar!

dikke kus voor jullie allemaal!
haha ringel, verwend is hij zeker. Vond het erg leuk dat je met lief en Mayte even langs bent geweest!

Maar goed, het huis is weer min of meer in normale staat. De vaatwasser heeft weer gedraaid en die ruimen we morgenochtend wel leeg. Roan is superverwend. Een kegelspel, kleurpotloden en een tekenboek, een speelgoedboormachine, vrachtwagentje en nog veel meer. Ons hoofdkado heeft hij nog niet gekregen. We gaan een loopfiets kopen. Een iets andere dan pebbs, meer een metalen ding. Was heel grappig vanochtend. Mayte was er (isse mij!!!) Roan was er natuurlijk (isse mij!!!!) en dochter van een vriendin was er (isse mij!!). Een kabaal dat ze hadden!

Vanavond naar m'n zwager en schoonzusje. 2 flessen wijn mee en ik kom de avond weer door. Zo grappig trouwens, schoonfamilie was er vanochtend uiteraard ook, en jullie zijn inmiddels wel bekend met alcohol en schoonfamilie. Gaat goed samen (op een positieve manier gelukkig). Ik roep dus tegen Ringel, dat is nou de drankfamilie. Hahaha. Vroeg schoonvader (die dat niet gehoord had) om een wijntje om op z'n kleinzoon te drinken. Hahaha. Zo grappig. (Lief zijn oma haalde licht afkeurend haar wenkbrauwen op).

Fijne avond allemaal!

Alvast allemaal de beste wensen voor 2009!!!
E~ven sne`l; ~Ella sta`at op `alle knoppeN TE Duwen....

3

Roan; van harte met je verjaardag!!! Ikt lees dat he een leuke dag was

xxxx
he lieve ladies,

allemaal een heel fijn nieuwjaar! Dat al jullie dromen maar uit mogen komen!

Gisteravond was heel gezellig. Uurtje of 2 lagen lief en ik op bed. Vandaag een drukke dag met zoon.
Lieve meiden,

Namens ons hier allemaal ook aan iedereen een heel gelukkig en gezond 2009. Alle goede wensen voor iedereen!

Hier natuurlijk een familiedag, dus weinig puf om te reageren. Vanavond lekker 'Zwartboek' kijken!

Kus voor iedereen!
Hier ook net het huis aan kant.

We zouden oud en nieuw bij de buren uitzitten, maar Mayte had het niet in d'r kop om te willen gaan slapen. Drama! heeft tot 22.00 liggen brullen en om gekeuteld (en maar toastjes willen (vr)eten) we zijn maar naar huis gegaan en aldaar Youpie gaan kijken. Lief viel onmiddelijk is slaap en die heb ik om 23.55 wakker gemaakt. En om 1.00 lagen we alweer op bed. Was maar goed ook, want Mayte stond om 7.00 alweer naast ons bed. (ik mocht gelukkig uitslapen tot 9.30)

verder veel omgekeuteld vandaag, pas om 15.00 gan douchen. Heb de babystrijk gedaan en bijna alles in de commode en kast geruimd. nog ff bij schoonouders langs en daarna patatjes gehaald.
Gossiepossie zeg.... Ella stond dus vanmorgen op alle knopjes van de pc te duwen (vandaar dat bizarre berichtje; ik wilde perse Roan feliciteren omdat ik daar gisteren totaal geen tijd voor heb gehad) en toen duwde ze 'm uit. Dus ik dacht laat maar.... maar toen deed het kreng het dus helemaal niet meer!

Gelukkig is het opgelost en kan ik toch weer posten.

Dus... Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!!

Hier hebben de kids alletwee door het vuurwerk geslapen. Wij hebben de saaaaaiste oudjaarsavond ever gehad... gewoon als alle avonden op de bank gezeten (wel met oliebollen en lekkere hapjes) en gewacht tot het 12 uur werd... Doen we volgend jaar toch anders!

De buren hadden een heeeeel gezellig feestje met veel vuurwerk, dus dat hebben we gezien haha.

Vandaag familiefeestje gehad; was heel gezellig en Gijs en Ella zijn superlief geweest. Met zijn allen hier spagetti gegeten en toen Ella op bed gelegd (die heeft haar middagdutje overgeslagen, maar was vanmorgen ook pas om 8 uur wakker).

Zo en nu ga ik de nieuwe serie van SBS kijken (the Mentalist).

Kusjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven