Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen!

ff mutsenvraagje hoor, als je witte slijmerige afscheiding hebt met nogal veel vocht is dat een stukje slijmprop?

@Ris, die hebben wij ook gekeken maar we hebben het hele 1e seizoen al binnen via download (maar toch kan ik de hoofdrolspeler niet los zien van zijn rol in "the guardian" ) en omdat we de serie leuk vinden gaan we die nu maar helemaal kijken. Heroes seizoen 3 hebben we ook al helemaal uit......
Krokus, sorry, ik ben niet meer geweest. Maar van harte van harte met je lieve ventje!! Fijn om te lezen dat hij het erg naar zijn zin heeft gehad op zijn verjaardag en erg verwend is!

En natuurlijk een supergoed jaar voor iedereen!! Voor Ringel en Mmmoi ieder een goede bevalling en een prachtige baby. En voor Krokus; dat je maar snel zwanger mag worden en ook dit jaar nog mag bevallen! En voor iedereen; veel liefde en geluk en gezondheid.

Ringel, het zou prima kunnen over die slijmprop. Houd het maar gewoon in de gaten. Hoeveel weken ben je nu? En voelt je buik rustig?

Hier alles goed. Jaarwisseling was leuk en gezellig. Hanna heeft gisteren overdag weinig geslapen dus die was 's avonds helemaal stuk. Ze werd vanochtend pas om 10.30 uur wakker!

Ik ga vandaag naar de kapper (ook met haar; haar haartjes worden een beetje rommelig; ik hoop dat ze al een boblijntje kan krijgen maar het zal nog wel niet). En even shoppen natuurlijk (voor mezelf neem ik me voor; Hanna heeft genoeg maar ik sluit niet uit dat ik toch voor haar ga kopen..). Volgende week ook weer de kinderbijslag, yes.

Annie, Fluffy, gaat het goed? Ik zie jullie niet zoveel hier. En Babba is natuurlijk nog in ZA?

Tot later..
Goedemorgen meiden!

Hier lekker uitgeslapen, Jasmijn had gisterenmiddag niet geslapen dus werd pas om 9 uur wakker. Toen nog een uurtje bij ons in bed gekeuteld en onder de douche, dus we zijn allemaal nog niet zo heel lang beneden. Ik wil eigenlijk wel iets leuks doen vandaag, maar ik weet niet wat. Geen plannen dus nog. Vanavond wel; dan gaat Jasmijn bij mijn ouders logeren en gaan de man en ik naar 'Oorlogswinter'. Gisteren nog 'Zwartboek' gekeken voor de 3e keer, blijft een mooie film! Ik ben zo stom geweest om met een overgebleven appelbeignet te 'ontbijten' en nu ben ik dus misselijk

De man is aan het gitaren en Jasmijn zingt erbij met haar microfoon, lief!

@Mirjam: Lekker, naar de kapper. Ga je nog iets speciaals laten doen?

@Ringel: Ik hoop niet dat dat de slijmprop is, want ik heb dat al de hele zwangerschap... veel last van afscheiding, wit maar ook vaak waterig.

@Ris: Toen Jasmijn net geboren was, hadden wij ook zo'n oudjaar. Samen op de bank met baby. Dat maakte het wel speciaal, maar toch vond ik er niets aan zo. Toen waren er ook net geen buren thuis enzo, heel saai. Nu zijn er 2 vriendenstellen met kids bij ons geweest en dat was heel anders!

@Krokus: Hoest met jou en zoon? Las je topic...moet zeggen dat ik het wel deels herken, want Jasmijn is ook erg druk in haar doen en laten. Maar niet zo dat ze vervelend is, het is meer, hoe zeg je dat....enthousiast druk. Ze heeft geen driftaanvallen ofzo.

@Pebbles: Het was niet helemaal toevallig dat Jasmijn die kaart greep want hij stond voor haar op ooghoogte en Winnie the Pooh stond er op...en toevallig dus ook een 2! Die Lodger is trouwens best warm genoeg hoor, Jasmijn heeft nooit in iets anders gelegen dan dat haar 1e winter. Wel met een jasje aan enzo maar dat zul je wel begrijpen. Heb je de nieuwe Lodgers al gezien, ik bedoel dan van het soort die jij hebt. Die zijn onwijs leuk!

@Rest: Hoihoi, waar zitten jullie? Babba lekker aan het zwembad denk ik, en Fluf en Annie? Drukke feestdagen?
HEt is hier gezellig! (NOT) Lief ligt ziek op de bank, Mayte is onuitstaanbaar (maar dat komt ook omdat ik op het moment evenweinig kan hebben) en ik zit dus maar met de vraag "is het nou de slijmprop of niet" buik/baby is ook best wel onrustig (lees voetballen en boksen tegelijkertijd) ben zelf vreselijk chagrijnig aan het zijn en loop op m'n laatste benen en komt toch alles qua huishouden op mijn schouders, normaal geen probleem, maar ben zo labiel als de pest. Vreselijke nachten achter de rug, elk uur wakker om te plassen en niet kunnen ademen door m'n neus. algehele malaise op het moment, zou graag met baba willen ruilen door lekker met een cocktailtje bij het zwembad te liggen in de zon hoor.

zo klaagmodus maar weer even uit.

@Mirjam, hoop dat je voor jezelf kan slagen.....en dat je, je lekker kan laten verwennen bij de kapper.....ben nu 35 1/2 week zwanger, nog ffies dus (maar baby loopt qua groei een week voor, zegt niks natuurlijk, maar schept wel verwachtingen)

rest HOIHOI!!!!!!
Ringel nog even volhouden meid. Het einde van de zwangerschap is in zicht!!!!

Alle kindjes die twee zijn gewordn nog gefeliciteerd!!!!

Hier drukke dagen gelukkig weer achter de rug. Kerst was leuk maar druk door werken en logeerpartij in Nijmegen. Oud en nieuw ook werken op de 31e en 's Avonds naar mijn ouders om daar traditioneel te sjoelen. Dat doen wij al jaren (twintig jaar toch zeker wel) met goede vrienden. Onder anderen mijn beste vriendin en haar ouders. Zelf was ik ook jarig op de 31e maar heb het niet gevierd en heb ook iedereen gezegd dat ik er niets aan zou doen. Maar heb dus wel enorm veel cadeautjes gekregen. (Ga volgend jaar dus weer voor deze tactiek, weheheh). Van N-man heb ik een flitser gekregen voor op mijn camera, van de kinderen een spel voor de ps3, van vriendin cadeaubon voor proefabonnement op tijdschrift naar keuze, nog een aantal cadeaubonnen, van schoonouders planten voor in de tuin (hadden we van de zomer al gekocht). Toen ik 1 januari thuiskwam (we waren bij mijn ouders blijven slapen) kreeg ik ook nog een nieuwe foto(rug)tas van de kinderen/N-man. Dus al met al niets teklagen dus.

Verder niet alles gelezen alleen even heel vluchtig een blik geworpen. Dus iedereen HAAAAAIIIIIIII.

Moet nu even uitnodiging maken voor verjaardagsfeestje van de jongens dus mss straks nog even tijd...
@mmoi. Het gaat prima hoor. Had het gisteren gewoon even gehad met onze kleine druktemaker. Dan kan het me allemaal een beetje aanvliegen en vraag ik me af of ik alles wel goed aanpak enzo. Kan dan zo ongeduldig met hem zijn, en daar schaam ik me later dan weer voor.

Heerlijk trouwens, dat jas zolang geslapen heeft.

@ringel, houd je rustig he. En nogmaals, het aanbod om je kleine meid donderdag op te halen staat gewoon. Dan kun je ff lekker in je eentje aanrommelen. Roan en Mayte vermaken zich dan wel samen.

@niniaan, dat is waar ook. Jij bent ook van de 31e. Nog gefeliciteerd. En inderdaad een goede tactiek die je gekozen hebt. hahahaha. Ga je de verjaardagen van je kinderen groots aanpakken?

@mir, geen probleem hoor. Hoe is het met je? Heb je vakantie gehad? Hoe is het met de buik van zoon?

Wij hebben vandaag de bovenverdieping helemaal gepoetst. Wat is het toch heerlijk om een poetserige vent te hebben. Hahaha. Roan hebben we gewoon naar de creche gebracht. Lief mocht blijven liggen en ik ben er daarna weer bij gekropen en vervolgens hebben we tot 10.45 liggen slapen. Hahaha. Ongekend. Daarna rustig ontbeten en vervolgens de bovenverdieping dus flink onder handen genomen. Heb inmiddels was 3 in de machine zitten en lief is nu het oud papier aan het wegbrengen. Boven blijft het er altijd bij, omdat ik het heel onpraktisch vind om daar te poetsen met Roan om me heen.

Vanavond mss surinaams bestellen, hoewel we stiekem blut zijn. Slecht geregeld voor deze maand.
Ik denk dat ik het wel groots moet aanpakken. We moeten namelijk best veel mensen uitnodigen (anders krijg je weer scheve gezichten). Als de helft daarvan zou komen is de kamer toch gevuld met 20 volwassen en minstens 10 kinderen. Onszelf dan niet meegerekend. Maar meestal komt iedereen wel even langs. Dus wordt volle bak. En ik hou echt niet van feestjes geven of van naar feestjes gaan, mij te druk. Maar ik kan de verjaardagen van de kinderen natuurlijk niet overslaan.

Ik vier het op zondag 18 januari voor beide mannen tegelijk. En voor de opa's en oma's op de dagen zelf in de ochtend. Dan is het lekker rustig en zijn de kinderen ook gezellig en blij. Die van ons houden ook niet van druk en feestjes.
Niniaan (en Pepiet!!!) Alsnog van harte met jullie verjaardagen... ben blij dat er weer 2 bij zijn die richting mijn leeftijd zijn.... (brul, brul, bul; ik ben de oudste hier....).

Krook; ook lekker geruimd? Wij hebben vandaag de kerstspullen opgeruimd en omdat ik last heb van verlate nesteldrang... heb ik gelijk de kleine zolder uitgemest en besloten wat er naar de kringloop gaat van onze kerstspullen (heel veel wat we al jaren niet gebruikt hebben, maar ik kan niet zo goed weggooien).

Niniane, ik heb ook zo'n tas denk ik (met een foto van je schatjes erop???) Prachtig vinnik.

Ringel; alles nog rustig? Ik zou niet weten wat je aan prut verliest, ik heb alleen nog maar gehoord van slijmproppen....

Helaas.... had gehoopt nog een half uurtje te kunnen laptoppen omdat Gijs rond 9 uur zou willen eten, maar hij brult nu al de hele buurt bij elkaar.

Morgen naar de winterefteling!!!

Kussies!!!!
Hoi! Een nieuw jaar met nieuwe baby's, hopelijk nog meer baby's op komst en natuurlijk weer veel gezelligheid op het forum.

@ringel: volgens mij is dat niet de slijmprop hoor. De slijmprop is een doorzichtig, soort drilpudding achtig ding met bloed slierten er doorheen (wijsheid van mijn vorige VK: als er geen bloed bij zit is het niet de slijmprop).

Aan het einde verloor ik ook gigantisch veel afscheiding/slijm. Ik liep constant met inlegkruisjes te hannesen. Vooral 's ochtends na het opstaan.

Maar je weet niet, het kan alsnog zomaar beginnen.

@mirjam: zo hee, tot 10.30 uitgeslapen. Heb je tussendoor wel gekeken of ze het nog "deed"?

@ris: het is wel uitstapjes tijd bij jullie zeg. Morgen alweer naar de efteling. Leuk hoor!

@Niniane en Pepiet: gefeliciteerd met jullie verjaardagen! Wel jammer dat je die spanning van vroeger met je verjaardag niet meer hebt als je ouder wordt. Dat was toch wel bijzonder.

@mmmoi: die nieuwe doeken zijn inderdaad heel mooi. Op www.daffodille.nl verkopen ze de oude voor maar 27,50 (maar ik stuur gewoon de mijne naar je op hoor).

Hoe gaat dat trouwens bij die tweedehands winkel? Verkoop je daar je oude kleren aan of krijg je een deel van de opbrengst als het aan iemand anders wordt verkocht? Ik heb hier nog best veel kleren liggen en MP is best veel gedoe dus ik zat ook aan tweedehandszaak te denken.

Wanneer heb je verlof trouwens?

Ik vind het wel leuk om nog voor de baby nog een keer langs te komen, kan ik misschien eindelijk een keer naar Tarzan (had je daar nog korting op?). Maar omdat we dan misschien blijven slapen is het wat lastiger plannen.

Ik zat aan vrijdag op zaterdag te denken en volgens mij kan ik bijna elke vrijdag op zaterdag.

@krokus: stuur die vent van jou eens hier langs? Er mag hier ook nog wel flink gepoetst worden.

Vanmorgen lekker gezwommen met Floor en vanmiddag even wezen shoppen. Terwijl we naar de stad rijden roept Floor achter in de auto: "kopen, kopen, kopen, jaaaaaaa".

Wij kwamen echt niet meer bij, we hebben nu al een

shopaholic van haar gemaakt.

@krokus: ik weet niet of jullie al een loopfiets hebben uitgezocht maar bij de Prenatal hebben ze voor 44 euro een houten loopfietsje die laag genoeg kan. Floor fietste er zo op weg.

Die wordt er echt met de dag handiger in en ze heeft hem pas een paar dagen, ze is alleen net een cm per been te kort om echt goed bij de grond te kunnen.
mooi he die opmerkingen die de kleintjes kunnen maken. Lig hier af en toeook in stuip.

Ik heb begrepen dat de slijmprop ook beetje bij beetje eruit kan komen en niet altijd met een hele flubber ineens! nah ja we zien wel. Lijkt me ook sterk hoor dat het nu al zo iets zou zijn, maar ja je weet nooit natuurlijk.

Heb net de "nieuwe" Beverly Hills 90210 bekeken, weet niet zo geod wat ik er van moet vinden. Vind het wel leuk om de "oude" personages terug te zien, de nieuwe hebben nog geen sjeu zeg maar.

ga zo naar bed, lief ligt al vanaf 20.30 en is naar zolder gegaan. Is ook zo wat, we slapen gewoon al een week of twee apart. omdat we wakker van elkaar worden en dan niet meer kunnen slapen vanelkaar.....Dit mag echt heel snel afgelopen zijn.

trusten dames

Enneuh...pepiet en nien idd nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen!!!!!!
Gisterenavond met de man naar Oorlogswinter geweest, mooie film, maar totaal anders dan het boek en dat vonden we allebei erg jammer... Vanochtend uitgeslapen en toen wilden we Jasmijn ophalen en direct doorgaan naar het zwembad. Dus alle spullen mee... komen we bij mijn ouders, loopt Jas nog in pyjama; ziekjes. Had de hele nacht gespookt, heeeeel veel gedronken, nog niets gegeten, koorts. Nog wel steeds heel levendig Dus toen maar naar huis gegaan. Ze ligt lekker te slapen, ik hoop dat ze er van opknapt. Verder nog geen plannen vandaag dus we blijven lekker binnen voor Jasmijn.

@Ringel: Ik wilde 90210 kijken, ben ik vergeten, jammer! Vanaf donderdag trouwens weer 'Wie is de Mol?' op televisie!!!!! YES!!!

@Pebbles: Die site kende ik helemaal niet. Maar als ik die Dotty van jou mag lenen, ga ik hem maar niet aanschaffen. Ik vind jouw kleur ook heel leuk en die staat niet op de site. Je bent van harte welkom om hier een keer te logeren hoor. Ik kan de Tarzan kaartjes alleen op de dag zelf kopen met 50% korting; alleen de kaarten die over zijn zeg maar. Dus dat is niet zo handig plannen...maar ik zou het zowiezo al heel leuk vinden als je een keer in mijn verlof komt! Maandag ben ik 30 weken zwanger en dan moet ik nog 6 weken werken. Ik ga met de voorjaarsvakantie met verlof.

Die tweedehandszaak waar ik kleertjes breng geeft je de helft van de opbrengst. Kleertjes die over zijn kun je aan het eind van het seizoen op halen of aan het goede doel schenken.

@Ris: Was het leuk in de Efteling? Waren je kids ook mee?

@Nien: Dat is een hoop visite idd... ik ben 17 januari jarig en zal het dan ook wel vieren denk ik, maar ik splits vrienden en familie ook, anders is het ook veel te druk hier.

@Krokus: Ben blij dat het iets tijdelijks was met Roan...Je kunt af en toe je kind wel achter het behang plakken, ik tenminste wel, maar de leuke momenten maken het allemaal weer hartstikke goed. Die armpjes om me heen toen ik Jasmijn vanochtend ging ophalen bij mijn ouders! Oma was heeeel lief hoor, en ze had ook niet naar ons gevraagd, maar toen we er waren was het toch wel fijner dan bij oma
Wat leuk dat wie is de mol weer begint!! Dat wist ik helemaal niet.

Dat is denk ik toch wel mijn favoriete programma.

Gaan we weer poulen (pepiet??)?

@mmmoi: ik neem de dotty dan wel mee als ik naar je toe kom. Scheelt weer verzendkosten.

ho, mijn borsten zijn nodig en daarna gaan we schaatsen.

Ben er nog wel hoor meiden. Het is alleen een beetje druk hier. Feestdagen, rare werktijden (manlief heeft nieuwjaarsnacht gereden van 00.15 uur tot tien uur `s ochtends), nieuwjaarsborrels en kinderen vrij van school (waar ze niet goed tegen kunnen). Kortom, handen vol hier. As we speak zitten Ian en Des te spelen, Max ligt in bed met zijn auto te rijden (wil niet slapen) en Tessa staat in bed te brullen (wel gapen en steeds gaan liggen in de huiskamer, maar slapen ho maar). Max en Tesje hebben steeds vaker bonje. Zij wil wat hij heeft en van hem mag zij weer niets. Jaloers tot en met. En dat ken ik dus niet. Ian en Des hebben daar geen last van gehad. Waren niet anders gewend dan met elkaar. Dat gaat voor Tesje en Max dus niet op helaas. Als Tessa aandacht krijgt gaat Max klieren of brullen, andersom ook. Pfffffff.
anoniem_78251 wijzigde dit bericht op 03-01-2009 15:05
Reden: gegoochel met namen.... ik heb teveel kinderen LOL
% gewijzigd
Mijn opa is gisteravond overleden. Mijn oma eind vorig jaar al, dus nu stopt er aan die kant van de familie gewoon een hele generatie. Vreemd idee.
hoi meiden,

allemaal nog de beste wensen!!!!

@wieisdemol;ja ik ga snel een poule blad maken. wie doet ermee? nog nieuwe?

@90210; ik moet er ook nog ff aan wennen. ik zag maar een oude bekende? kelly?

verder druk hier. ik heb mijn nichtje weer te logeren. (en ze is onuitstaanbaar) grrrrrrr. k heb er hoofdpijn van gekregen. voorlopig was dit de laatste keer, morgen wordt ze weer opgehaald!

fluf; gecondoleerd met je oma. gek id is dat he dat het dan helemaal ophoudt aan een kant van de familie.

Mees heeft nu al een aantal keren s'middags niet geslapen. krijgen die van jullie dat ook al? (wheeeeee gewoon 2,5 uur rust gemist

ik kom van de week weer voluit reageren
Ik probeer Max en Tesjes slaaptijden te synchroniseren. Maar het gaat hier nog steeds min of meer als ze moe zijn gaan ze slapen. Geen vaste tijden of hoeveelheden slaapjes dus. De ene keer slaapt Max drie dagen helemaal niet overdag, om vervolgens een dag bijna alleen maar te slapen. En Tesje is vooral van het: IKGANIETSLAPENIKGANIETSLAPENIKGANIETSLAPEN, ondertussen gapend en knikkebollend en megasjaggie rondkruipend (of looppogingen aan het ondernemen). Helaas geen advies hier dus.

O ja, die taart van een dochter hier wil graag stappen, maar daar moet je haar bij helpen, anders kiept ze om. Alleen heeft ze nu bedacht dat ze niet vastgehouden wil worden. Maar wel heel erg boos worden dat ze niet kan lopen. Whaaaaaaaaaa, ik zweer het je. Na drie jongens dacht ik heel wat eigenwijsheid gewend te zijn, maar een meid slaat echt alles. Wat een pit zit er in die dametjes...
@pepiet, yep, ook Mayte heeft al een aantal dagen dat ze niet wil slapen. Janken gieren brullen als we haar dan toch in bed stoppen. Dus dan halen we haar maar uit bed en is ze de middag lekker aan het spelen. Op zich komt het ook welgoed uit dat ze s'middags niet meer echt wil slapen (soms ook nog wel gelukkig) aangezien ze komende dinsdag voor het eerst naar de psz gaat (s'middags) vind het zo spannend.

vandaag de kerstspullen opgeruimd, wel lekker hoor om weer een "normaal" huis te hebben alleen had ik buiktechnisch gezien iets minder hard m'n best moetne doen, nou ja.

Lief is gelukkig weer wat beterder en ik ben vanochtend, na slapeloze nacht nummer zoveel, lichtelijk ingestort. mayte ging boven op m'n hoofd staan en heb ik haar van me af geduwd, ze was het daar niet mee eens en begon dan ook nog maar eens te meppen en toen heb ik haar een tik terug gegeven. Bah, vond het erg stom van mezelf, zij heeft niet om zo'n uitgebluste moeder gevraagd, maar om nog een dag een zieke Lief te hebben en zelf alles emt pijn en moeite voor elkaar te krijgen zag ik ook niet zitten, zoooooo blij dat Lief wel gewoon beter was. Beetje warrig verhaal, maar tis allemaal goed gekomen.
@fluf, gecondoleerd.
hier hetzelfde. Roan wilde donderdag niet slapen en vanmiddag ook al niet. Irritant want dan heb je tegen vijven een monstertje in huis rondbanjeren. Hij lag dan ook al om 18.30 op bed en viel als een blok in slaap.
@fluffy: gecondoleerd. Die zijn snel achter elkaar gegaan zeg. Heb je verder nog een opa of oma?

Wat grappig dat je verwachting van een dochter zo anders uitpakt. En leuk dat ze zo druk is met leren lopen. Kan ze al een beetje met een loopkar overweg?

@ringel: geen proppen meer verloren? Vervelend dat je er zo doorheen zat vanmorgen maar je bent ook maar een mens.

Het overdag slapen is hier nog niet echt een probleem al is ze wel steeds vaker een half uur aan het kletsen en spelen voordat ze gaat slapen. Zeker nu het nieuwe bed er staat.

Op de creche slaapt ze soms ook helemaal niet omdat ze dan te druk aan het keten is met de andere kindjes.

@mmmoi: Dan heb je dus half februari ergens vakantie? Dan moet ik niet te lang wachten met komen want je kan dan al best snel bevallen. Zie je dat met 36/37 weken nog wel zitten dan? 14 febr. kan ik niet maar misschien die week erna?

@pepiet: jaaaaa, Wie is de mol!! Ik heb al een mailtje terug gestuurd. Het lijkt me een leuke groep.

Meisje hier is echt ziek geworden, kwam huilend uit bed vanmiddag en heeft bijna alleen maar op de bank liggen hangen of bij mij op schoot. Zelfs de man was niet goed genoeg Totdat haar oom en tante onverwachts langskwamen, toen kreeg ze even een opleving. Maar ze wilde helemaal niets eten. Vanavond heeft ze wel een klein beetje vla gegeten en toen een waterijsje (ivm vocht, dacht ik zo) maar daarna was ze heel erg misselijk. Ze zat de hele tijd te 'hoesten' en te klagen dat er een haartje in haar keel zat; gewoon misselijk dus. Uiteindelijk kotste ze de man onder toen ze daar op schoot zat Ze zijn samen gaan douchen, ze heeft een zetpil gekregen (drama!) en ze is lekker gaan slapen.

@Middagslaapje: Jasmijn wil gelukkig bijna altijd nog wel gaan liggen en ze slaapt ook echt nog wel een poosje. Dat is heerlijk voor mij met mijn zwangere buik; meestal ga ik dan zelf ook even liggen. Ze zou ook al een middag zonder slaap kunnen, maar dan moet ze er 's avonds wel echt heeeeel vroeg in, anders is ze niet te genieten. Door de kerstvakantie heeft ze wel een waardeloos ritme gekregen; pas laat wakker (9 uur ofzo) en daardoor pas laat weer 's middags slapen en weer laat 's avonds naar bed. Nu lag ze er 20 uur in maar dat kwam vooral door dat spugen en het douchen e.d. erna; dat was niet gepland.

@Pebbles: Je hoeft niet persé in mijn verlof te komen hoor, het mag ook daarvoor? Maar welke dagen werk jij? Ik ma en di nog steeds, dus als je op do of vrij wil komen is het geen probleem. Blijf je dan slapen? En neem je beide meiden mee? Wil je dan nog naar Tarzan of niet? Slapen je meiden makkelijk ergens anders?

@Ringel: Hier ook de kerstspullen eruit, al heeft de man het gedaan. Heerlijk, je huis terug... Wat vervelend dat je man nog steeds ziek is, wat heeft hij precies nog?

@Fluf: Gecondoleerd. Nare gedachte idd dat een generatie wegvaagt. Ik heb gelukkig beide oma's en mijn opa nog, al zal dat ook wel niet zo heeeeel lang meer duren. Kwakkelig allemaal.

@Pepiet: Ik zal je zo even mailen en de hele euro (!!) overmaken, haha.

Ik ga lekker even in bad. Heb het helemaal gehad met dat gehang vandaag, haha.
Hey Fluf... gecondoleerd... Idd snel achter elkaar... vind het meestal veel triester als er 1 heel lang alleen "achterblijft" (maar dat heb ik alleen als ze dan ook binnen, allenig zitten weg te kwijnen).

Hoop voor je dat de rust weer snel terugkeert als de kids ma. weer naar school gaan!

Pebbs; nu al een shop-a-holic!!! Wat een skatje he... Ella kan ook van die opmerkingen maken. Die zegt heel vaak "bank zitten? Mag" of "koekje? Mag?"

Of als we de lift bij de hema ingaan... dan roept ze "eten!" ... iets te vaak tijdens mijn verlof op vrijdag koffie gedronken bij de hema.... (met iets lekker erbij natuurlijk).

Ringel; heel normaal dat je even bent uitgevallen en ook heel normaal dat je jezelf dan stom vindt. Ik heb hetzelfde gehad toen ik op het laatst liep met Gijs (en het zo knoertwarm was)... Het is nog maar even, dan ben je in elk geval verlost van die enorme buik en kun je al wat meer dan nu en dan kun je ook weer samen met Mayte dingen doen die leuk zijn (ipv vanaf de bank "spelen" of boekjes lezen... of tv kijken... jonge jonge wat doen we onze kids aan!)

Overdag slapen is hier wisselend. Vandaag naar de Efteling geweest en toen heeft ze alleen op de trugweg even geslapen. Bloedsjaggie toen we thusi waren natuurlijk.

Van de week nieuwjaarsborrel met de familie; ook niet geslapen. Maar gisteren wel ruim 2,5 uur liggen pitten. Ze doet er niet moeilijk over als ze niet slaapt (en vermaakt wordt) en als ze wil, gaat ze zonder problemen slapen. Ik laat het maar zo.

Maandag gaan wij naar de psz... oeh.. ik vind het toch spannend! Morgen gaan we er even langs wandelen, ze kent de route wel omdat mijn nichtje net na de psz woont. Ik denk dat ze do.mid voor het eerst echt mag en ik gok op alleen kennismaken ma.

Heb nu een hypo (hiephoi) dus ben weer weg!

Liefs!!!!
@fluf, ook vanaf deze kant gecondoleerd.

later meer van mijn kant
@mmmoi: arme Jasmijn, ze klinkt erg ziek. Hopelijk helpt het paracetamolletje en kan ze lekker slapen.

Als ik kom slapen lijkt me vrijdag op zaterdag het makkelijkst. Op donderdag moet ik werken dus dat gaat niet lukken.

Wel gek om dan zonder manlief ergens te slapen maar die overleeft het vast ook wel .

Floor slaapt meestal ergens anders wel, duurt hoogstens wat langer. Eva weet ik niet maar ik neem aan dat dat ook wel moet lukken. Hebben jullie een campingbedje? Ik heb er maar 1 en ik kan ze moeilijk allebei in hetzelfde bed leggen .

1 februari begin ik met mijn nieuwe baan dus rond die tijd wil ik even vrijhouden. Het handigst zou dan 23 jan. of 20 febr. zijn.

Tarzan is wel leuk maar misschien niet zo handig als Floor of Eva 's avonds wakker wordt in een vreemd huis. Daar had ik eerder nog niet aan gedacht.

@ris: winterefteling was wel leuk? En de hypo al over?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven