Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niets gelezen maar even tussendoor:

mijn kind heeft geschaatst!!! Op natuurijs, zo leuk!!
Oh wat leuk! Dat klinkt zo gezellig, en daarna warme chocomelk!
Wij zijn ook wezen schaatsen vanmiddag; foto's op site
Kevin, gefeliciteerd!!!!

Oooh, ik loop nu al achter met de verjaardagskaarten en januari moet nog komen....

Jin, CD, ik stuur jullie zoontjes een kaart maar draai de adressen om... stom stom.. slordig. Beetje raar kaartje komt er nu dus, dat je het vast weet ha ha! Ik heb het adres overgeplakt. Had de postzegels er al op gedaan.
Leuke schaatsfoto's Star! Was het op een ondergelopen veldje? Wij waren op een sloot, vond het doodeng. Als het kraakt begin in al te gillen. Ik had geen schaatsen maar lief wel. Maar die kreeg een beetje pijn in z'n rug van het duwen van Laurens, dus ik ging lopend. Nou, ik zag een dikke scheur en ik hoord krrrr. Ik heb spierpijn in m'n benen van het shaken, ha ha!

Held die ik ben...
Dit was op een volgelopen weiland inderdaad, kraakte ook al flink. Morgen denk ik dat ik de gewone sloot wel aandurf, zijn toch niet zo diep

Vond Laurens het leuk?
hij vond het geweldig! Wilde er niet af hoor! Maar ik had het kouhoud! En tel daar het kraken bij op... ik was er klaar mee ha ha. Morgenochtend gaan de mannen weer.
Morgen eerst werken en daarna weer met kind schaatsen ook. Ze had het er vanmiddag al over dat ze weer gaat morgen.
Starrrrrrrr, van harte gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws zo op de dinsdag!

Kevin, ook alweer 3, van harte hoor!

(CD, hoest?)

Hellus, zoooo al weer up and about begrijp ik? Mooi man! Zullen wij eens even een date plannen? Volgend weekend misschien? Kan je dan?

Jinster, fijn dat je vandaag wel weer kon werken. Alles goed met de jongens? En fijn dat je niet boos was ()

Amalia, Star, wij waren ook op de ijsbaan vandaag maar Jeetje wilde echt niet schaatsen. Die wilde alleen maar keihard mensen uitlachen...

Maar misschien moet ik ook maar even van die kekke roze schaatsjes halen, zal vast schelen!

ff posten
Suus, kind van haar moeder soms?
Tsja, ik kreeg vandaag een smsje van mijn dinnetje in Abu: die heeft heur eerste paar Manolo's gescoord. Jaloehoerssss

Ik heb Bam trouwens ff een mailtje gestuurd, ze is zo stil? Iemand laatste dagen nog wat gehoord?
Bam druk met Giraf en heeft zichzelf een soort vakantie opgelegd.

Oooooooo Manolo's?!?!?!? Trut. Maar goed, blijf maar mantra 'daar kunnen wij toch niet op lopen achter onze peuters aanrennend' maar flink herhalen.

Louboutin's wil ik ook ooit nog....
Oh jaaaaaa, rode zooltjes die wil ik ook!!!

Na volgens mij hebben we voor morgen stuk of 12 halve en 3 hele loten dus laat maar komen die miljoenen

Bam mailde al weer terug dat ze druk is met balans idd.

Weet je trouwens wat irritant is? Geen fatsoenlijke nagelsalon te vinden hiero. Wel pedicures maar dan moet ik weer bedenken dat ik een afspraak moet maken enzo... Mijn voeten zien er niet uit! In Adam scheurde ik dan ff naar de BenLweg en was ik een uur later en 25 euro lichter weer helemaal het vrouwtje. (tsja, bij gebrek aan echte problemen he... )
Ik zie een gat in de markt

Maar valt woonplaats onder het Gooi eigenlijk? Want het is wel een heus Gooisch probleem

Wat doen jullie morgenavond? Blijft koter op?
Nee hoor, niet Goois, gewoon provincie Utreg. Maar dan wel het gedeelte met de hoogste gemiddelde leeftijd (de pedi's voldoen wel zeker aan een behoefte hier zeg maar... ). Toch, ik heb geld nodig voor nwe schoentjes dus wellicht moet ik omscholing overwegen....
Oh ja, morgenavond. Koter gaat gewoon naar bed. We zien wel of ze wakker wordt. Wij zitten op de bank met een fles echte bubbels naar Guido te kijken.

Jullie?
Nou zeg inderdaad Suze.... tss. Manolo's, Louboutin's en nu al geen nagelsalon... het moet niet gekker worden. Wat een armoe
Hier op elke hoek een salon. Je zou toch zonder zitten ha ha!
En jij gaat zeker nooit Amaal?

Wij zijn thuis bij mijn ouders, kind is nu nog wakker, dus vraag me af wat dat morgenavond gaat worden.
Nu nog wakker? bummer... Die van mij valt sinds ze geen middag tukie meer mag van mamma om 20 uur om. Avond is weer van ons, heerlijk!

Amalia, ik hoef er geen op iedere hoek hoor. Een in het hele dorp is voldoende .

Heb jij wat met schoenen trouwens??
Sterker nog, mijn heeft ook geen tukkie gedaan vandaag. Ik weet af en toe niet waar ze de energie vandaan haalt.
kanonnen.....

Dan kan je haar beter wel laten slapen, kan je er tenminste lekker naast gaan liggen
Hier gaan ze ook gewoon naar bed hoor, ga L niet wakker maken ook. Heerlijk trouwens die vakantie; vent is ook vrij en vanmorgen had ik om 9 uur een afspraak met de kapper, heb ik me zowat verslapen! Ik werd half 9 wakker, laurens ook zo iets en Berend om kwart voor 9 van Laurens.

Life's good
Hoi,

de DVD's zijn verkocht voor het dubbele.

zolang ik de DVD's nog niet verstuurd heb aan de koper ben ik wel bereid je een kopie te maken voor ¤ 7,00 exclusief verzendkosten.

De keus is aan jou.

gr

(naam)

Bijzonder mailtje op een bod van mij.... nogal mistig vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven