Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
En Kevin is jarig! Van harte Kevin! Drie jaar hoera!

Star, we willen wel antwoord op alle vragen, dus je schrijft maar wel even vandaag hoor.

Ik miste Bam ook al, Bam, hoe gaat het?

Compu, wat een rottige situatie met Compuman. Niet leuk dat het allemaal zo "zwaar" is. Heeft hij extra last nu er weer een nieuwe jaar aankomt?
Ik loop wat achter de feiten aan met mijn inbreekactie, maar goed nieuws is een dagje later nog steeds goed nieuws

Star van harte!!! Superleuk!!
Kevin 3 jaar! Fijne dag gewenst

Stressed is just desserts spelled backwards
Star gefeliciteerd!!!!!
Ja tante Jinny, ik zal antwoorden

Moederlief vloog me om mijn nek, gefeliciteeeeeeeeerd. Ik vertel het nog niet iedereen, alleen hier en mijn ouders en broer. Rest mag nog even wachten.

Lijkt me ook niet echt lekker werken met oog zo op je mobiel. Weet ik toch niet, dat potentiele vriendin carrièrevrouw is

Dank Quintie
Dank Amy
Gefeliciteerd Kevin met je derde verjaardag! Fijne dag!!!!
Star, van harte gefeliciteerd!
Dank Nala, hopelijk einde van de week goed nieuws voor jullie!
Kevin, gefeliciteerd met je 3e verjaardag!!!
Braaf Star, braaf dat je je even meldt hihi. Echt stoer nieuws hoor, ik zou er niet van slapen denk ik! Wordt ze weer oma, dat vinden oma´s altijd geweldig! Mijn moeder riep vroeger dat ze alleen kleindochters wilde en nu heeft ze drie kleinzoons en maar één kleindochter. Ik zeg altijd dat dat haar straf is,maar nu zegt ze dat kleinzoons ook wel heel egr leuk zijn.
Wat een gezellige inbrekers allemaal, je bent popi!

Zo, man is niet opgeroepen geloof ik dus ik kan de hele dag werken! Joepie.

Star, Duitse vriendin is wel meer een moeketype dan de Duitse potentiele vriendin hoor (proest).

Hoe gaan jullie de verjaardagen vieren?
Wat een saaie boel hier zeg .
Jin ik dacht dat je het zo druk had op je werk .

Wij vieren Mart's verjaardag op zondag van 11.00-16.30 uur en dan hoop dat het bezoek een beetje gedoseerd komt anders hebben we een hele volle bak. Op zijn verjaardag zelf gaan we zwemmen met ons viertjes. En voor de traktatie ga ik cakejes bakken met Bob de Bouwer erop. En

jij?

Ja Enka ik wil ook een bolle toeter zien en de nieuwe kamer van Thijmen.

Weten jullie wat ik zo ga maken... Stoofpeertjes, lekker he!

Mart is bij een buurmeisje aan het spelen. Ik heb de slaapkamers al schoongemaakt, Cas slaapt dus nu mag ik even internetten van mezelf. Mart speelt heel vaak bij kindjes uit de straat en zij spelen ook heel vaak hier. Wel heel erg makkelijk vind ik dat.

Iedereen alweer beter in huize Bridge?

Mal hielp het extra dekentje? Ik ben nu trouwens een heerlijk wasa lichtgewicht aan het eten met philadelphia, mmm.

Wat gaan jullie met oud&nieuw doen? Wij gaan gourmetten met vrienden bij ons thuis. Vent heeft asociaal veel vuurwerk gekocht, echt zo zonde vind ik dat. Het enige fijne is dat hij de volgende dag alle zooi moet opvegen (zo'n honderdduizend mat) en dat kan ik dan wel weer waarderen .

Star misschien moet je je eigen topic openen
Oh nee Juud, ik heb het heel rustig, maar zit achter receptie vandaag en vandaar dat ik aanwezigheidsplicht heb. Maar het is heel rustig!

Wat lekker dat Mart spelen is, lekker rustig zeg. Wij gaan op diezelfde zondag met wat kennissen en (potentiele) vrienden ontbijten bij ons thuis. Ik heb heel veel uitgebreide dingen al gekocht en ga de tafel heel feestelijk dekken met Hema-versieringen. Mijn moeder en haar zus zijn er dan ook. Ik doe de verjaardagen van de jochies tegelijk en man en ik fietsen er wat tussendoor. Op de verjaardag van man gaan we samen nar Budapest en op de echte verjaardag van grote zoon heb ik kita-dienst en ga het ontbijt (met worstenbroodjes en pizzastukjes denk ik) verzorgen.
En morgen (als griep niet doorzet bij mij) komen Nederlandse vrienden die over paar maanden weggaan bij ons eten met de kindjes en dan mikken we de kindjes op bed en gaan wij gezellig doen en ik hebook vuurwerk gekocht voor grote man, maar die was teleurgesteld dat er geen knallers (net kleine kinderen zeg nou zelf) bijzitten....
Oh ja en zondag is kleinste man jarig. Ooooh, ik word sentimenteel, één jaar. EEN jaar!
En we eten morgen spaanse tortilla´s, soep, Nederlands kaasuistokbrood en ijs toe en ook nog ergens frietjes.
Leuke dingen voor de boeg Jin! Wat is kitadienst?
Ik probeer een plaatje te plakken maar het lukt me niet .

Kevin gefeliciteerd met je 3e verjaardag !

Leuke dag gehad?
Kitadienst is moederdienst (dus dan zit je de hele ochtend als de tweede "juf" op de Kindergarten).
quote:Star schreef op 29 december 2008 @ 14:34:

Hel, Starman heeft het ontdekt en me zelfs al bezwangerd

Net getest, 31 augustus uitgerekend.

Hoop dat er zich nog lieve januarimeisjes bij me aan kunnen sluiten in 2009

WAAAAA!!

Wow joh, gefeliciteerd! Wat leuk, haha! Dat had ik effe niet zien aankomen hoor, gij stiekummurd...

Ja, en daar moeten nog een stuk of vier januarimama's bij!
Kevin, gefeliciteerd met je derde verjaardag
En Kevin, van harte gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van CD, aan het weer zal het niet liggen, en ik hoop dat het verdriet een beetje gezakt is..

Even naar buiten met de kabouter. Mama kan zich al aardig overeind houden en ik ben wel benieuwd naar de buitentemperatuur.

Kokos, dankjewel voor je lieve kaarte! En Suus en Julia voor de lieve verrassing!
Hel, hoe gaat het met je? Van de schrik en pijn bekomen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven