Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Goedemorgen allemaal!

Dadelijk sporten en daarna gezellig naar een vriendin.
Goedemorgen lieve stammers. Sorry, ik was gisteren te laat voor de wijn. Hard gewerkt, veel aan mijn hoofd. Iedereen een mooie dag! (Blondie, hoe ging die vergadering gisteren nog?)
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, het is Co hier. Wilde even melden dat ik verandert ben van Cochise naar Kootsies.
Welkom terug Kootsies!

Nog steeds een beetje ziekjes hier, maar... de zon schijnt dat scheelt een slok op een borrel (om in kroegtermen te blijven)
The owls are not what they seem
quote:Kootsies schreef op 10 november 2016 @ 11:58:

Hallo allemaal, het is Co hier. Wilde even melden dat ik verandert ben van Cochise naar Kootsies.Ha Koo!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Hunniebunnie schreef op 10 november 2016 @ 11:50:

Goedemorgen lieve stammers. Sorry, ik was gisteren te laat voor de wijn. Hard gewerkt, veel aan mijn hoofd. Iedereen een mooie dag! (Blondie, hoe ging die vergadering gisteren nog?)Hun, alles goed wel?
quote:Kootsies schreef op 10 november 2016 @ 11:58:

Hallo allemaal, het is Co hier. Wilde even melden dat ik verandert ben van Cochise naar Kootsies.Ha Ko!
Heb net een dutje gedaan, voelde me blergh.

Ben wel heel blij, had onlangs in A'dam stof gekocht voor kussenhoezen. Want ik had maar telkens geen goed kussen gevonden voor op mijn bank. Oranje is een lastige kleur. Maar nu heb ik twee kussens die helemaal goed, mooi en tof zijn. Daar geniet ik van, elke keer als ik ernaar kijk.
quote:Hunniebunnie schreef op 10 november 2016 @ 11:50:

Goedemorgen lieve stammers. Sorry, ik was gisteren te laat voor de wijn. Hard gewerkt, veel aan mijn hoofd. Iedereen een mooie dag! (Blondie, hoe ging die vergadering gisteren nog?)

Goedemidddag

Ging goed Konijntje, vervolgstappen worden gezet. Volgens mij was ik helder, duidelijk en stellig
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:MissMillicent schreef op 10 november 2016 @ 12:13:

[...]

Hun, alles goed wel?

Mwah, beetje op en neer. Vandaag goed

Ik herken dat van die kussens, dat je steeds blij bent als je ze ziet!
quote:Oudblond schreef op 10 november 2016 @ 12:43:

[...]

Goedemidddag

Ging goed Konijntje, vervolgstappen worden gezet. Volgens mij was ik helder, duidelijk en stellig Kijk, onder druk wordt alles vloeibaar, zo blijkt maar weer
Millie, waarom voel jij je bleggh! (En hoe erg: ik vergeet steeds dat dit je nieuwe nick is. Denk ik, 'hee, dinges lang niet gezien', terwijl je gewoon hier zit )
quote:Hunniebunnie schreef op 10 november 2016 @ 13:15:

[...]

Mwah, beetje op en neer. Vandaag goed

Ik herken dat van die kussens, dat je steeds blij bent als je ze ziet!

Ik heb denk ik een nawee van mijn verkoudheid ofzo. Verder niets ernstigs. Gewoon moe en zo'n dikhoofdvanbinnen gevoel.
quote:Hunniebunnie schreef op 10 november 2016 @ 13:17:

Millie, waarom voel jij je bleggh! (En hoe erg: ik vergeet steeds dat dit je nieuwe nick is. Denk ik, 'hee, dinges lang niet gezien', terwijl je gewoon hier zit )Haha, ik wil wachten tot er een nieuw stamcafe is voordat ik weer switch en eigenlijk voelt deze ook niet verkeerd. Maar op sommige momenten den ik ook wel "ik wil nu weer terug!".
quote:MissMillicent schreef op 10 november 2016 @ 13:29:

[...]

Haha, ik wil wachten tot er een nieuw stamcafe is voordat ik weer switch en eigenlijk voelt deze ook niet verkeerd. Maar op sommige momenten den ik ook wel "ik wil nu weer terug!".Dat moeten we even flink doorposten! Als de oude jij er weer is, vraag ik me ws. nooit meer af waar Millie is... Oh jongens, ik zit aan de chocomunten...
Geniet er maar van Hunnie, ik heb zonet een sauzijsenbroodje van de echte bakker op. Lekker.
quote:MissMillicent schreef op 10 november 2016 @ 13:35:

Geniet er maar van Hunnie, ik heb zonet een sauzijsenbroodje van de echte bakker op. Lekker.Ik heb al een euro of 20 achter de kiezen....
22 bedoel ik.
Voel je je nu schuldig?
Ik ga even planet earth 2 kijken, heb gehoord dat het heel mooi moet zijn.
quote:MissMillicent schreef op 10 november 2016 @ 13:36:

Voel je je nu schuldig?Nee, want ik ben nog steeds een lekker wijf.
Zo lekker geplast.
quote:Phaedra_ schreef op 10 november 2016 @ 13:46:

Zo lekker geplast.Hè, wat een opluchting!
Ja!
Geen pauze gehad. Nicotine tekort.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven