Het Stamcafé XXV
donderdag 10 november 2016 om 19:36
donderdag 10 november 2016 om 19:37
quote:Eleonora-1 schreef op 10 november 2016 @ 19:36:
[...]
O ja?
Wat grappig.
Voor zover ik weet heb ik nog nooit glutenvrij gegeten.
Ik moet bij gluten en die missen in eten altijd denken aan Brigitte Kaandorp die er een hele sketch over heeft.
Maar luchtiger dus, ok, leuk om te weten.Rijstwafels zijn van nature glutenvrij. Net als veel andere dingen trouwens.
[...]
O ja?
Wat grappig.
Ik moet bij gluten en die missen in eten altijd denken aan Brigitte Kaandorp die er een hele sketch over heeft.
Maar luchtiger dus, ok, leuk om te weten.Rijstwafels zijn van nature glutenvrij. Net als veel andere dingen trouwens.
donderdag 10 november 2016 om 19:39
Takkie, fijn dat je een paar dagen niet met je werk en andere toestanden in je hoofd zat. Sterkte voor morgen en hopen dat je zaterdag gewoon weer lekker in je eigen huis bent en nu wel goed herstelt!
Ik draag een petrolkleurig jasje met bijpassende bandplooi korte broek met donkerblauwe bloese en panty's en hakken-veterschoenen. Lasagna.
Ik draag een petrolkleurig jasje met bijpassende bandplooi korte broek met donkerblauwe bloese en panty's en hakken-veterschoenen. Lasagna.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 10 november 2016 om 19:41
quote:Eleonora-1 schreef op 10 november 2016 @ 19:36:
[...]
O ja?
Wat grappig.
Maar luchtiger dus, ok, leuk om te weten.Mensch, ik maak een gebbetje met je.
[...]
O ja?
Wat grappig.
Maar luchtiger dus, ok, leuk om te weten.Mensch, ik maak een gebbetje met je.
donderdag 10 november 2016 om 19:52
donderdag 10 november 2016 om 19:54
quote:dolfje schreef op 10 november 2016 @ 19:49:
Goedemorgen. Even een zwaai. Laatse dag hier, morgen gaan we naar een ander eiland.
Gaan zo wandelen en zwemmen en snorkelen Heel veel plezier!
Goedemorgen. Even een zwaai. Laatse dag hier, morgen gaan we naar een ander eiland.
Gaan zo wandelen en zwemmen en snorkelen Heel veel plezier!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 10 november 2016 om 19:54
donderdag 10 november 2016 om 20:18