Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 10 november 2016 @ 20:18:

[...]

Nee, natuurlijk zijn ze niet glutenvrij. Ik doe niet mee aan hypes.

He he. Ik doe ook niet mee met de hype

Als ik de keuze had, zou ik ook die lekkere pizza's van domino's willen kunnen eten zonder daarna dagen op de plee te zitten.
quote:Star schreef op 10 november 2016 @ 19:41:

[...]

Mensch, ik maak een gebbetje met je.

Hahahaha!

Ik was er zo ingetrapt!
Het is hier herfst.

Hier is het winter
Leo ken je John Pinette? Zoek hem maar eens op op YouTube. En zijn naam in combi met gluten free. Beste man is helaas veel te jong overleden, ik vind hem geweldig!
quote:Watervrouw2 schreef op 10 november 2016 @ 22:37:

Het is hier herfst.

[afbeelding]Ja hier ook weer. Nat en koud. Meh
The owls are not what they seem
quote:Oudblond schreef op 10 november 2016 @ 19:54:

[...]

Wilikookwilikook!!! Fijn Dolfje. Welk eiland wordt het?Big island. Het grootste hier.
quote:Inkie12345 schreef op 10 november 2016 @ 19:53:

[...]

Hou je mond, ga weg

Sorry
Kan niet (meer) slapen ik voel me niet nerveus als in kriebels in mijn buik maar ik lig maar te malen.

Voor ik onder narcose ga wordt er vooraf een zenuwblokkade in mijn arm aangebracht, via mijn hals. En ik zie daar zo tegenop. Vorige keer is dat na de operatie gedaan en moest ik er 1,5 uur op wachten voor die man tijd had. Ondanks alle morfine heb ik 1,5 uur vreselijk pijn gehad maar ik voelde, dankzij de morfine, niks van het aanbrengen van die blokkade.

Ik blijf mezelf maar vertellen dat het hoogstens 1 minuut duurt en geen 1,5 uur maar toch hè ...

Dolfje wat een heerlijke reis!! Jaloers!!
Sterkte Takkentrol!
quote:takkentrol schreef op 10 november 2016 @ 22:54:

Leo ken je John Pinette? Zoek hem maar eens op op YouTube. En zijn naam in combi met gluten free. Beste man is helaas veel te jong overleden, ik vind hem geweldig!

Ok, ga ik doen.

Heel veel sterks vandaag Takkie.

Het komt allemaal goed, echt waar.

De aanloop naar een operatie is vaak hoe dan ook ruk maar als je straks wakker wordt ga je beginnen met bouwen.

Ik denk aan je!

quote:takkentrol schreef op 11 november 2016 @ 03:55:

Kan niet (meer) slapen ik voel me niet nerveus als in kriebels in mijn buik maar ik lig maar te malen.

Voor ik onder narcose ga wordt er vooraf een zenuwblokkade in mijn arm aangebracht, via mijn hals. En ik zie daar zo tegenop. Vorige keer is dat na de operatie gedaan en moest ik er 1,5 uur op wachten voor die man tijd had. Ondanks alle morfine heb ik 1,5 uur vreselijk pijn gehad maar ik voelde, dankzij de morfine, niks van het aanbrengen van die blokkade.

Ik blijf mezelf maar vertellen dat het hoogstens 1 minuut duurt en geen 1,5 uur maar toch hè ...

Ik ben ooit ook aan mijn arm geopereerd met zo'n zenuwblokkade en dat duurt idd een minuut ofzo.

Waarom krijg je ook nog narcose als je al die zenuwblokkade hebt?

Sterkte.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Roosje, onze muziekheld is dood. Hè bah, toch een rottig bericht, ook al was hij al wel 82.

https://www.youtube.com/watch?v=IEVow6kr5nI
quote:MissMillicent schreef op 11 november 2016 @ 06:54:

Roosje, onze muziekheld is dood. Hè bah, toch een rottig bericht, ook al was hij al wel 82.

https://www.youtube.com/watch?v=IEVow6kr5nIIk las het vannacht toen het net op het nieuws was. Niet geheel onverwacht, maar wel verdrietig.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Takk, heel veel sterkte!
Heel veel sterkte vandaag Takkie!

Ik ben gisteravond/vannacht ziek geworden.

Een virusje waarbij alles er langs alle kanten uit komt.

Ben ook flauwgevallen. Man vond me liggend naast de toiletpot met mijn broekje op mijn enkels. Charming!

Nu ben ik een beetje uitgedroogd (durfde niet meer te drinken) en moe van het virus en het slechte slapen, maar ik denk dat het alweer een stuk beter gaat. Verwacht dat ik niet meer moet overgeven.

Als man klaar is met douchen, krijg ik thee op bed.
quote:Solomio schreef op 11 november 2016 @ 06:57:

[...]

Ik las het vannacht toen het net op het nieuws was. Niet geheel onverwacht, maar wel verdrietig.Ja, op die leeftijd weet je dat het kan gebeuren, maar toch rot. Zijn muziek heeft me door zoveel rottige momenten geholpen, ik luister er nog steeds regelmatig naar.
quote:-Kittens- schreef op 11 november 2016 @ 06:58:

Heel veel sterkte vandaag Takkie!

Ik ben gisteravond/vannacht ziek geworden.

Een virusje waarbij alles er langs alle kanten uit komt.

Ben ook flauwgevallen. Man vond me liggend naast de toiletpot met mijn broekje op mijn enkels. Charming!

Nu ben ik een beetje uitgedroogd (durfde niet meer te drinken) en moe van het virus en het slechte slapen, maar ik denk dat het alweer een stuk beter gaat. Verwacht dat ik niet meer moet overgeven.

Als man klaar is met douchen, krijg ik thee op bed.Bah Kittens, dat is rot. Hopelijk lukt het om vandaag in ieder geval voldoende te drinken. Sterkte!
quote:takkentrol schreef op 11 november 2016 @ 03:55:

Sterkte vandaag! We horen vanmiddag wel hoor het ging.

Ik kreeg een knieblok, en voordat ze dat knieblok kwamen zetten kreeg ik iets kalmerends/versuffends. Kun je misschien ool vragen.
Solo, je bent nodig.....

Taaltechnisch vraagje
Enniewee.

Vandaag heb ik een leuke dag in het vooruitzicht: dagje amsterdam met een dinnetje. Koffie drinken, rondleiding door een concertzaal, uit eten. Heb er echt zin in, lekker beppen!
Leuk Mill! Veel plezier.
Beterschap, Kittens.
Sterkte Takkentrol vandaag!

Beterschap Kittens, laat je maar lekker verwennen. En wel blijven drinken hoor!
The owls are not what they seem
Gelukkig toch nog even geslapen. Heb vannacht nog even mijn overblijftas ingepakt en ben toen toch maar weer naar bed gegaan.

Solo ze gaan bot weg halen uit mijn scheenbeen of heup en dat moet in mijn arm. Vandaar dat ik ook de narcose krijg denk ik.

Kitten beterschap wijfie

Ssssst bedankt voor de tip, ik ga het vragen.

Millie klinkt als een hele leuke dag, geniet ervan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven