December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Oja, heeeeeeeeeele fijne en voorzichtige jaarwisseling !!

Heb toch maar wat sterretjes en een potje siervuurwerk gekocht. Kunnen de kindjes even doen voor ze naar bed gaan ofzo. Helemaal leuk. Hoef ik hoop ik ook niet naar buiten om 24 uur :-). Die aso's hier tegen over hebben altijd zulke harde knallen !!

Falcon, luister je even goed naar de waarschuwingen van de ANWB ??
Heb even geen tijd om uitgebreid te reageren nu, maar mocht het er vanavond niet meer van komen, dan wil ik jullie alvast een hele goed jaarwisseling wensen en natuurlijk een super goed 2009!

Met een heleboel verse baby's voor een aantal van jullie een beetje meer gezondheid.

En dat we volgend jaar rond deze tijd nog maar steeds zo'n gezellig cluppie meiden zijn!

He meiden,

grmmbl.. Wil ik een plaatje plakken, open ik de pagina over deze heen.. Weg tekst..

Nou ja, we zijn vanmorgen bij m'n schoonouders geweest. Ben er weer even klaar mee. Ze hebben helemaal niets gezegd of even gevraagd naar m'n moeder..

Maar goed, ik ga me er ook niet meer druk om maken, ze bekijken het maar een tijdje.

Noof slaapt nog niet, want onze nieuwe buren houden erg van vuurwerk Nitraatbommen enzo..

M'n ouders blijven samen thuis, met z'n allen vieren is nog te druk voor m'n moeder, hoewel ze dat zelf niet inziet, haha! Maar ze is nog zo snel moe, en wilt dan opblijven zitten 'voor de gezelligheid' en dan gaat ze weer over haar grens heen, en is ze morgen nog beroerder.

Dus we vieren oud&nieuw bij mijn zus en zwager. Stel vrienden van ons komen ook. Gezellig, heb er zin in.

Ik hoop dat jullie allemaal een gezellige avond hebben, Flodder jij veel plezier met je kindjes en je siervuurwerk, zal vast leuk worden.

Voor iedereen alle goeds voor 2009, en dat het maar weer een gezellig forumjaar mag worden!

(nu de plaatjespagina in een tabblad openen.. jaa gelukt )

Happy newyear, lieve schatten!
Ja Marloes ben wel benieuwd hoe we er volgend jaar allemaal voorstaan hier....

weer een heleboel kindjes geboren dan... we weten eindelijk welk geslacht Nurse nou om haar pols heeft hangen hoe druk Oef (en ma flodder)het nou heeft met haar drie kinders... knorrie en mette hebben er dan ook een kindje bij.. sophie heeft een mooi rond bolletje...

Ik hoop dat 2009 een heel gelukkig en gezond en vruchtbaar (tinus!) jaar gaat worden voor iedereen...
Mette:vervelend zeg dat ze er niet even naar vroegen... misschien durven ze niet zo goed? of denken ze dat je dat vervelend vindt?wat zegt Tris hier dan van?

Yora kwam even op schoot liggen en is nu in slaap gevallen aan de tiet toch nog een beetje klein soms en dan heb ik weer even internettijd.

De plannen hier zijn om naar Yora dr vriendje te gaan vanavond en dan maar te kijken hoe lang ze het vol gaat houden...
Lieverds, een heeeeeeeeeeel fijn oud en nieuwjaar vanaaf en geniet van het komende jaar! Kan alleen maar beter gaan!!!

Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Vanmiddag is Nils voor de 1e keer bij ons langs het huis op het ijs geweest ! Een deel van de sloot is ons eigendom, dus dat vond ik best wel byzonder dat we onze eigen ijsbaan hebben. Morgen met Boyd even op ons ijs gaan.

Allemaal een prettig uiteinde vanavond.

Nils is oliebollen bakken in de garage. Mijn moeder maakt appelbollen en mijn schoonmoeder bakt appeltaart. Vanavond zitten we met 11 mensen bij ons thuis, dus dat wordt erg gezellig.

Boyd gaat eerst naar bed en die maken we rond half 12 wakker. Vorig jaar schrok hij zich zo rot toen hij sliep en het vuurwerk ging af, dat we hem nu alvast wakker maken.

Oef

wat byzonder, 4 voetjes voelen ! Jeetje ik vond er 2 al leuk. Wel vervelend die harde buiken, rustig aan hoor !

En school zegt mijn schoonmoeder ook altijd.

Falcon

Ik vind deze leeftijd ook heel erg leuk. Ik lig vaak in een deuk van het lachen om alle rare dingen die hij doet (en dat doet hij de hele dag door, dus mijn dagen zijn heel goed)

En school zegt mijn schoonmoeder ook altijd.

Floddertje

heerlijke dingen van Floortje, zo te lezen. Prachtig he?

Mette

Moet even wennen aan het plaatje onder je naam.

Tinus

Hele zinnen zegt Boyd nog niet, maar er komen al weer woordjes bij en ook op bepaalde momenten. 'Ka" is klaar. O, is open, het is allemaal nog erg verbasterd, maar we gaan de goede kant op.

(hij kan wel meer zeggen dan dat hoor)

Yora

Boyd praat ook nog helemaal niet goed hoor, en de woordjes die hij kent, zijn nog halfbakken. Teletubbbies, zijn teeties. Bij heel veel woorden zegt hij de begin of de eindletter niet. Maar ik ben allang blij dat hij al woordjes kent, dat komt vanzelf wel.
Hey lieve meiden, ik wil jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling wensen! En voor ons allemaal hoop ik op heel veel goeds in 2009!

Volgend jaar kom ik weer gezellig meebeppen hoor, het was hier iets te hectisch afgelopen weken. Geen rare dingen hoor, maar Sophie (en mama) die aan haar helmpje moest wennen. En dat gaat trouwens super! Ze heeft hem nu anderhalve week en ze weet echt niet beter meer. Stijn die lekker in zijn peuterpuberteit zit met alle driftbuien die erbij horen, gezellige kerst maar daarnaast moest ik gewoon werken. Zal toch wel blij zijn als alle feestdagen erop zitten en het "normale" leven weer begint.

Veel liefs
Indian; o wat fijn dat ze al zo gewend is aan haar helmpje. Jij ook?

Joni; oo leuk zo'n eigen ijsbaantje achter!! Foto's?!

Veel plezier met alle visite. Jeetje oliebollen appelflappen en appeltaart; smullen!!

Yora; wat schattig dat ze in slaap viel aan de borst. Veel plezier vanavond!

O ja, over m'n schoonouders, ik heb geen idee. Ze zijn vanaf dat we binnenkomen zo gefixeerd op Noof dat ze denk ik alles om hun heen vergeten.

Ik vind het ronduit onbeschoft en kwetsend, dat je zo onverschillig kan zijn over iets wat zo ingrijpends was voor ons.

O ik stop, m'n vader komt binnen!
Vanmiddag met de slee op ons ijs geweest. Boyd erop en hield zich goed vast. Nils mooi met hem slee-en en zo de bochten door. Hij vond het prachtig (boyd dus). Ik had verwacht dat hij het maar niks zou vinden, maar hij had de grootste lol.

Morgen weer, dan foto's maken en video maken.

Oja, oliebollen vindt Boyd ook heerlijk. !

Boyd geeft nu af en toe aan als hij poep heeft. Of hij loopt soms met zijn handen in zijn kruis wijdbeens. Ga nu langzamerhand het potje introduceren. Laatst had ik z'n luier uitgedaan, maar wilde hij niet zitten. Later geprobeerd met broek aan, dat wilde hij wel.

Deze kast hebben wij gekocht als speeltafel voor Boyd. Bovenop staat zijn garage ed. Eronder zit een lade, hierin zitten al zijn autootjes en kleurpotloden.

Mette

JIPPIE JIPPIE JIPPIE, wat een goed nieuws zo op het einde van het jaar. En Nova al op het potje, goed.

Tinus

Hopelijk ben je wat opgeknapt voor oudjaar. Nog naar Ikea geweest? (haha, iedereen is nieuwsgierig of je geweest bent)

Helaas helpt uithongeren voor het avondeten niet bij Boyd. Alhoewel hij van de week toch zomaar 5 hapjes uit een potje op had.

Heerlijk dat zingen van Manu.

Mainecon

Goed hoor van Davina. Wat een mijlpaal haar naam zeggen.

Floddertje

Boyd kon al een hele tijd bij de klink. Die hebben we dus al een tijd omhoog gezet. Ook van de voordeur.

Het kan best zijn dat ze de klink nooit zo interessant vind.

Een desperate houswife zit juist tip-top achter de laptop, toch? (kijk maar naar de serie)

Sannie

Je hebt van die dienbladtafeltjes met een zo'n kussentje eronder. Dat is nog warmer voor je benen.

Yora

Nog even over taal. Boyd zegt ook dus nog erg weinig, maar hij begrijpt zo ontzettend veel. Daar zijn we soms gewoon verbaasd over. En andere voet, andere hand, draaien, jas aan, schoenen aan enz. snapt hij ook allemaal. Tja, wat snapt hij eigenlijk allemaal niet.

En ik hoor juist verhalen dat kinderen later praten als ze een broertje of zusje hebben. Die snappen dan wat het jongere zusje/broertje bedoelt en dan hoeft die niet zo snel te gaan praten.

En over die gesprekken met volwassenen, ik geloof dat een kind niet zoveel leert als volwassenen met elkaar praten. Maar meer als er rechtstreeks met hun wordt gepraat. Boyd zit op het KDV en heeft 1x per week opa/oma als oppas. Genoeg gesprekstof dus, maar praten gaat daardoor niet sneller.

Ach, Boyd liep ook al eerder dan dat hij kon zitten, dus zal het met praten ook wel zijn.

Knorretje,

Zoooo, een scherm vol roze van jou. Zie laptoptip bij Sannie.

Ook al een nieuw plaatje bij je naam.

Sannie

Hier is het woordje mamma nog niet aan de orde. Wel 1 en al pappa. En pappa is ook mamma als je er naar vraagt.

A1mee

Beterschap.

Hallo allemaal!

Iedereen een fijne jaarwisseling gehad?

Wij wel!!

(al zijn we vannacht wel een paar keer naar Roxanne gegaan ivm wakker worden, Yasmine sliep door)

Op dit moment spollen de meiden door t huis, zit ik rechtop in bed met mn kamerjas aan en M. ligt hier naast me nog te soezebollen.

Ga me maar es nuttig maken.

Groetjes!

xx
Goedemorgen!

Hier ook een hele gezellige avond gehad, zit nu moe op de bank
Goedemorgen!!

De eerste dag van 2009!!! Ik hoop lekker egoistisch dat dit voor mij echt een beter jaar zal gaan worden!

Gisteravond begon met even flink schrikken... Dean had de waterkoker over zich heen getrokken. Gelukkig kookte het water niet en was ze meteen onder de douche gesprongen met hem en bleek het uiteindelijk allemaal mee te vallen...

Maar ik ga ook maar nog voorzichtiger zijn met de waterkoker bij mij thuis.

Yora en Dean hebben het uiteindelijk alletwee uitgehouden tot 12 uur en ik lag pas in bed met Yora om 1.15.

Yora was trouwens wel weer eerder wakker dan ik vanochtend.

(en had haar poepluier alvast uitgedaan en voor mn neus op bed lag die luier dus...bedankt Yora )
Hier ook een gezellige avond gehad en Joeri liet ons zowaar uitslapen tot half tien! (we lagen er rond 2 uur in geloof ik) Jammer alleen dat vriendlief een of ander virus te pakken heeft en 3 keer naar de wc moest rennen vannacht... Ik geloof dat hij er rond 9 uur uit is gegaan en toen sliepen Joeri en ik nog... heerlijk!

Vriendlief is alweer verder aan het klussen en ik heb al twee heerlijke stinkbroeken van Joeri mogen verschonen!

Zo, nu Joeri maar even vermaken, roept de hele tijd om mama dat mama moet helpen!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Wij ook een gezellige avond gehad. Uiteindelijk een huis vol broers van Jp met hun aanhang. Manuel is door alle herrie heen gaan slapen, maar werd later wel wakker 's nachts. Gelukkig heeft ie verder doorgeslapen tot 8u. De rest van de family die bleef slapen werd pas rond 10u wakker! Stelletje mafkezen, haha! Daarna de hele zooi een lekker ontbijtje voorgeschoteld en toen zijn ze naar huis gegaan. Wij nu erg moe en het huis is VIES! Dus als Manu straks slaapt dan gaan we echt goed opruimen.

Alstie wakker is gaan we naar een tante van me waar mijn hele familie zit. Dus het zal wel weer laat worden vanavond.

Groetjes!
Hier ook een gezellige avond gehad, mijn schoonouders zijn wezen eten en toen blijven hangen tot een uurtje of 21:00, ze gingen weer naar huis om de poes bij te staan bij al het vuurwerk!

Begin van de avond vast wat vuurwerk afgestoken, Amber vond het schitterend, stond echt te juichen voor het raam en Justin was mee naar buiten!

Justin hebben we om 23:45 wakker gemaakt, hij kwam echt uit coma, maar heeft helemaal genoten!

Hij heeft vanmorgen tot 9:15 geslapen!

Amber was om 6:15 wakker, heeft toen even wat gedronken en is toen nog een uurtje gaan slapen, maar toen wou mw toch echt spelen.....straks even langs mijn ouders en dan naar mijn zus en zwager waar we vanavond ook een hapje mee eten.
Oh ja, Manu staat in 'Mijn Geheim' van deze week, ghehehe! Ik had het alleen verkeerd gelezen: de winnaar wordt iedere maand gekozen en niet iedere week. Dus we hebben niet een kans van 1 op 3, maar van 1 op 12. Helaas, dat verkleint de winkansen wel.
iedereen de beste wensen op naar een fantastisch 2009, met veel woorden, weinig luiers, vooral veel gezondheid en heel veel geluk.

weer heerlijk thuis. bij mijn ouders geweest. Gister lekker wezen cachen toen Casper sliep (bij mijn ouders), gegourmet, sterretjes buiten gedaan en toen alles naar bed. tegen 12 uur even bij Renske geweest: wil je eruit? nee, ga maar weg en doe de deur dicht. Oke dat was duidelijk... Ondanks dat casper door heeft geslapen hebben we hem vanmorgen om half 10 maar wakker gemaakt, het was wel genoeg zo.. En nu slaapt hij weer. andere opa en oma komen straks, ook weer gourmetten. Wat een leven.

Nou de labtop is gekocht, een mini, ik ben benieuwd, ik hoop dat hij morgen komt..

yora, wat een schrik met de waterkoker, gelukkig is het goed afgelopen

joni, bedankt voor de dienblaadjes tip, normaal zit ik meestal 's avonds met een dubbele fleecedeken over mijn benen, heerlijk. maar de labtop laat ik lekker rechtstreeks om mijn benen staan, die straalkachel wil ik bij me houden...

tinus, ik duim voor je!!

ikea-kasten. dat scheelt weer, we gaan voor een andere, ik wil een expeditkast, een open kast met vakken, waar ze dan ook passende bakken voor verkopen... en waarschijnlik maatje groot, want anders zie ik het al gelijk voor me dat hij direct vol is. We zijn weer eens aan het opruimen geweest en er wordt gelijk weer meer gespeeld.

indian, fijn dat het zo goed met de helm gaat

mette, je schoonouders, tja, ik denk dat die nooit zullen veranderen...
Gelukkig nieuwjaar!!!

Fijn dat jullie allemaal een leuke jaarwisseling hebben gehad.

Hier is het ietsjepietsje dramaties verlopen... Mijn beste vriendin is met haar vriend langsgekomen en we zouden het rustig houden omdat zij zwanger is. Het was allemaal heel gezellig alleen was Kaya nog steeds niet lekker. Om 23:50 werd ze wakker en hebben we haar uit bed gehaald. Ze was vrolijk aan het kletsen, tot ze mij beneden zag en begon te huilen (ben ik zooo lelijk? ) En echtwaar, stipt om middernacht kotst madam mij en haarzelf helemaal onder. :puke: Lief wilde me net een gelukkig nieuwjaar wensen en hoppa, helemaal onder de zurige resten van een halve appelbeignet. *yuk* (en reken maar dat ze dat nog te horen krijgt als ze al 18 is haha) De boel meteen maar even schoongemaakt en toen voelde ze zich al een stukje beter. Wij vuurwerk afsteken maar dat vond ze toch wel eng dus ik moest met haar binnen zitten. Om 1 u hebben we haar in bed gelegd en toen we zelf om half 2 ook naar bed gingen barstte het feest pas goed los. Kaya brullen, Yahnoa die niet meer in slaap viel door die rottige bronchitis en maar blééf piepen en huilen. Kaya leek even in slaap te vallen maar een kwartier later was het weer raak. Ik hoorde "bah" door de babyfoon en ja hoor, mevrouw had zichzelf en haar bed weer helemaal onder gespuugd. Ik stond om 3 uur met haar onder de douche om de prut uit haar haar te wassen.

Ondertussen was het half 4 en hadden wij (en onze vrienden die boven onze kamer lagen) nog geen oog dicht gedaan. Lief is toen maar met een matras bij Kaya gaan liggen en ik heb alleen met Yahnoa proberen te slapen. Om 4 uur viel hij eindelijk in slaap om om half 7 weer wakker te worden. Gevoed en wéér duurde het een half uur voor hij piepend in slaap viel.

Kaya heeft inmiddels ook koorts, wil helemaal niks, niet eten, niet drinken... Begin me nu ook wel een beetje zorgen te maken om uitdroging. Heb haar wel een waterijsje gegeven en dat heeft ze wel half opgegeten...

Morgen dus toch maar met het spul naar de huisarts.

Ben zelf ook niet lekker en zooo moe. Ik denk dat ik de afgelopen week gemiddeld zo'n 3 uur per nacht geslapen heb, en dat terwijl ik dinsdag weer ga werken...

Sorry voor mijn ego verhaal maar ik ben even niet zo heel gezellig *gaap*
A1mee: Dat klinkt best alseen hele toestand! Dikke knuffel voor je!!! Spannend ook dat je weer bijnamoet werken!

Sannie:cachen?? en die reactievan Renske@!!! :-)

Tinus: ikduik meteen bij mijn moeder in deleesmap :p ik dcht aldat t om die kast ging maar wist t niet zeker...

Yora vond hetvuurwerk trouwens ook helemaal 'moo' Heb wel heel hardmoeten lachen om twee van die volwassen kerels met sterretjes voor hetraam voor die kinderen.
Vanmiddag gezellig bij m'n ouders geweest, het was erg leuk.

Aimee; heel veel beterschap voor je kindjes, en ik hoop dat ze snel opknappen zodat je zelf ook nog wat kunt bijkomen voor dinsdag..

Sannie, ach ja m'n schoonouders. Ik kan ze niet veranderen, maar moet ervoor zorgen dat het mij niet meer zo raakt.

Het klinkt als een leuke oud&nieuw! Grappig dat Renske niet zo'n zin had om eruit te gaan.

Yora; cachen, ja dat Sannie volgens mij al 100x aan mij proberen uit te leggen Wat ik er van begrepen heb, is het via een soort cijfer/getallenreeks / puzzel een soort speurtocht oplossen, en de cache vinden?

Of heb ik er nog steeds niets van begrepen Sannie?

Tinus; ooo leuk, ik ga meteen de Mijn Geheim zoeken in de suup!

Flodder; hoe was je eenzame oud&nieuw? Viel het mee?

Yora; tot 0.00 op? Mijn hemel, Noof zou door d'r hoeven zakken van vermoeidheid Lekker zo'n poepverrassing in het nieuwe jaar

Marloes; lekker gegeten bij je ouders?

Knor; uitslapen tot 9.30?? O wat heeeeerlijk zeg! Schiet het klussen al wat op?

Joni; o dat is helemaal leuk, met de slee op het ijs! Dooide het vandaag niet teveel om op het ijs te gaan?

Nursie; hoe is het trouwens met je buik? Heb je al een foto?

Ik hou het hier even bij, ga even gezellig doen,

x
helemaal goed mette; cachen, geocachen. met behulp van een soort hand-tomtom weet je waar je bent, op internet haal je een puzzeltje op, bv gister een route door Ede. Je gaat naar punt 1, daar moet je een vraag beantwoorden, en met dat antwoord krijg je punt 2 enzovoort. zo kom je op allerlei gekke plekken...

misschien is dat wel het meest moeilijk mette, rondom je schoonouders. HEt is zo tegenstrijdig. Je vindt het gedrag niet acceptabel, maar moet dat eigenlijk wel beseffen dat het hun gedrag is en hun ook waarderen. Dat klopt eigenlijk niet. Maar voor je eigen gemoedsrust moet het wel.
Oja dan weet ik wel wat cachen is... ik weet dat je daar mee bezig was wist de naam alleen niet meer... ik dacht dat je het nu over een bordspel had ofzo doordat je het had over je schoonouders en dat Casper daar sliep, maar ik las het als dat Casper boven sliep en jij beneden zat te cachen.

Of Mette je moet eigenlijk niks van ze verwachten dan kan het alleen maar meevallen of je moet ze even zelf opvoeden en er gewoon zelf over beginnen en dan meteen even erbij zeggen dat jullie het prettig zouden vinden als ze er naar zouden vragen. (klinkt allemaal zo leuk bedacht he in theorie )

Ja ik vond het eigenlijk wel fijn dat Yora het goed vol kon houden... 1x per jaar mag ze van mij best op zo'n raar tijdstip naar bed als ze het tenminste vol kan houden dan...
Even snel, wij gaan straks lekker een weekend weg, weet niet of ik straks nog even tijd heb, maar anders tot daarna!
Hallo !! Gelukkig nieuwjaar !!!!

Hier was het ook gezellig. Met ouders zitten gourmetten en daarna met vriendin en vriend spelletje gedaan. Lekker kneuterig haha. Ouders ondertussen gummynekken voor Youp.

Timo werd gillend wakker en heeft daarna genoten achter het raam van het vuurwerk van die vriend. Floortje heeft tot 08.45 geslapen !!!!!! Dat is nog eens lekker het nieuwe jaar in :-)

Timo heeft bij mij in ed geslapen en heeft me om 7 uur wakker gemaakt. Gaap.

Gister wezen schaatsen. Floortje dapperder dan Timo :-) Op de schaats. Zo leuk !! Slee mee voor degene die niet kon schaatsen (had 1 paar dubbele ijzers). Oma, tante, neefjes op het ijs, erg gezellig. Kindjes erg moe daarna. Floortje had niet geslapen en Timo had natuurlijk in de nacht wat gemist. Dus lekker Nijntje musical gekeken. Ben zelf even naar de kroeg geweest maar dat was niet zo. Weinig bekeneden. Dus met eten weer thuis. Kindjes in bad en ik ondertussen de `nieuwe' kledingkast ingericht. Via soort regionale marktplaats gekocht. Lekker groot (lees kollosaal). Pas laat chinees gehaald. Lekker makkelijk :-)

Zo, net even uit mijn slof geschoten tegen de kids. Pffff, zitten zo in elkaars haren. Werd helemaal kriegel. Waren elkaar weer aan het duwen. Heb ze 3 tellen gegeven om iets te spelen te pakken en anders konden ze naar de gang. En jawel, heeft indruk gemaakt. Ze zijn erg lief aan het spelen. Zo lekker even naar buiten, eendjes brood voeren. Daarna kerstboom er uit. Heerlijk :-)

Marloes; heeeeeeeel veel plezier !!!!

A1mee; En al bij de ha geweest ?? Arme jullie !! Knuffel !!

Voor de rest, leuk alle verhalen !!

Yora; was Yora dan niet helemaal hyper de pieper na verloop van tijd ?? Pffffff, moet er niet aan denken met Floortje :-)

Tinus; spannend !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven