Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 12 november 2016 om 20:10
zaterdag 12 november 2016 om 20:19
quote:Philae schreef op 12 november 2016 @ 20:10:
Hats heeft een perma.
Je vond het nodig om te staffen? Er stond niks anders dan in het mod. topic. Iedereen kon lezen wie er op anoniem ging en als je bij het café leest weet je helemaal gelijk van de hoed en de rand.
Te kinderachtig voor woorden om die post te staffen!!
Hats heeft een perma.
Je vond het nodig om te staffen? Er stond niks anders dan in het mod. topic. Iedereen kon lezen wie er op anoniem ging en als je bij het café leest weet je helemaal gelijk van de hoed en de rand.
Te kinderachtig voor woorden om die post te staffen!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 12 november 2016 om 20:20
quote:Nouschi schreef op 12 november 2016 @ 20:19:
[...]
Te kinderachtig voor woorden om die post te staffen!!Ik heb zomaar de indruk dat er meer gestaft is dan alleen die post.
[...]
Te kinderachtig voor woorden om die post te staffen!!Ik heb zomaar de indruk dat er meer gestaft is dan alleen die post.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 12 november 2016 om 20:20
[...]
Te kinderachtig voor woorden om die post te staffen!!+1000
[...]
Te kinderachtig voor woorden om die post te staffen!!+1000
zaterdag 12 november 2016 om 20:21
[...]
Te kinderachtig voor woorden om die post te staffen!!Godzijdank voor common sense nouschi. Ik dacht al dat ik gek was.
[...]
Te kinderachtig voor woorden om die post te staffen!!Godzijdank voor common sense nouschi. Ik dacht al dat ik gek was.
zaterdag 12 november 2016 om 20:21