Sneue single zaterdag

12-11-2016 20:39 87 berichten
Bij deze verklaar ik voor geopend: Sneue-single- kroeg!

Uiteraard we zijn sneu dus appelsap en kamillethee

Oww trouwens, wil iemand mij vertellen waarom thuis blijven op zaterdag officieel zo triest is? Is dat wel zo ?

Snap het zelf niet

Ik ga warme choco maken, meer liefhebbers?

En wat gaan jullie doen? (In navolging op Mevrouw Teau's zaterdagochtend topic)
Alle reacties Link kopieren
Mag bijna single meedoen? Met een paar weken ga ik naar mijn eigen huisje.. Nu nog (heel gezellig) met bijna ex in 1 huis.. Pfff.

Drink een wijntje en kijk tv. Kinderen zo naar bed jagen en bijna ex negeren..
Ik doe ook graag mee hoor. Mijn huisgenoot is net vertrokken voor een feestje, en ik werd van twee kanten ongeveer belaagd om vooral even mee uit te gaan. Maar ik ben gewoon moe en wil lekker even thuis zitten en ga denk ik een legpuzzel maken. Maar dat wordt al helemaal niet geaccepteerd .

En warme choco, graag! Goed idee
Niet single, dus geen recht om me hier te bevinden... Maar hoe gemeen: alle singles kamillethee of appelsap laten drinken en ze de ogen uitsteken met warme choco daar kan het nooit gezellig van worden...
Ik heb warme chocolademelk gemaakt en een zak chips leeg gegeten. Sneu. Heb een tijdje gedate met mijn ex, kansloze exercitie natuurlijk. Vandaag een einde aan gemaakt. Stiekem voelt het toch een beetje treurig. Verder: Netflix en dit forum.
Legpuzzel? Leuk! Denk dat ik er maar eens een ga aanschaffen.. Leuk voor de komende sneue avonden in mijn nieuwe huis
Lig ziek in bed. Kom maar op met die chocomelk!!!! En om het nog fouter te maken: met slagroom als het kan :p.
Carpe Diem!
quote:marjolein853 schreef op 12 november 2016 @ 20:42:

Mag bijna single meedoen? Met een paar weken ga ik naar mijn eigen huisje.. Nu nog (heel gezellig) met bijna ex in 1 huis.. Pfff.

Drink een wijntje en kijk tv. Kinderen zo naar bed jagen en bijna ex negeren..

tuurlijk... jeetje, moet niet makkelijk zijn...

Ik ben wel blij geloof ik, ik bevries buiten zowat..
quote:misspatrice schreef op 12 november 2016 @ 20:49:

Lig ziek in bed. Kom maar op met die chocomelk!!!! En om het nog fouter te maken: met slagroom als het kan :p.

Heb ik, komt goed!!!

Beterschap!

Jaaaa ik wil ook een puzzel doen!
Er komt een tijd................als de kat van huis is..............er was eens...............over de berg ermee.

Allen spreekwoordelijke delen die van toepassing zijn op het moment dat je je als single niet meer sneu voelt. Want een single is niet per definitie sneu. Er komen vele vele vele momenten voor in de plaats waarvan jullie zullen genieten. Heeft wat tijd nodig. Echter dat gebeurd!
quote:Troeteltje schreef op 12 november 2016 @ 20:51:

Er komt een tijd................als de kat van huis is..............er was eens...............over de berg ermee.

Allen spreekwoordelijke delen die van toepassing zijn op het moment dat je je als single niet meer sneu voelt. Want een single is niet per definitie sneu. Er komen vele vele vele momenten voor in de plaats waarvan jullie zullen genieten. Heeft wat tijd nodig. Echter dat gebeurd!

Oww ik ben al blij in mn uppie hoor... maar laatste weken voel ik me een beetje meeeehhh.... dan ben ik sneller onzeker en heb ik meer behoefte aan gezelschap
Geen probleem Alice. Hier altijd een luisterd oor. En een hart onder de riem.

Ach er zijn ergere dingen hoor... de kwestie in Syrie is erger ;)
Ik kan geen plaatjes plakken, maar ben aangekomen bij het bij elkaar puzzelen van de lucht van deze puzzel. Dat gaat nog wel een lange avond worden

http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/ ... o/$_58.JPG
Ik bedacht me net dat ik voor de 5e keer op rij in mijn eentje een Kerstboom ga uitzoeken en optuigen, vind ik toch altijd wel even ongezellig. Maar...daarom ga ik met twee single vriendinnen straks shotjes drinken in de kroeg, wie weet wat ik daar tegen kom .
@marjolein, wat fijn dat je bijna je eigen stek hebt. Heb je beetje gevolgd al vanaf vorige nick. Wat moet dat spannend voor je zijn. Is het met de gewenste benodigdheden?

Alicemorgen, las in het andere topic toch dat je bijna een nieuwe keuken krijgt (of verwar ik je nu met iemand anders). Als ik het goed onthouden heb, is dat een fijn vooruitzicht.

Dat iemand kamillethee kan drinken heb ik nooit begrepen. Vind dat eigenlijk alleen geschikt om te spoelen bij ontstoken tandvlees of zo.

misspatrice, beterschap!

Warme chocomelk is misschien straks nog wel lekker. Heb poeder dat je mixt met kokend water, vind het wel lekker.

Ondertussen kijk ik Ik hou van Holland en daarna switch ik naar NPO 1 --> 4 seizoenen aan de Amstel (kijkje achter de schermen in het Amstelhotel).

Ik kan trouwens niet bedenken voor wat voor iets ik naar buiten zou gaan nog vanavond (al is het binnen ook te koud).
..
Ik kan niet achter blijven in dit topic

Kom maar op met de kamille thee en het kaakje ik ben te lui om op te staan
Wat leuk bedacht dit topic!

Zit te appen, te forummen en half te kijken naar een spelprogramma met sylvie meis. Is dat sneu? En ik vind dat ze het nog leuk doet ook. Is dit errug sneu?

Ben ik al zo afgestompt van de normale wereld dat ik sylvie leuk vind. OMG, ja Diaan!....sneu dus
Beterschap aan de zieken hier :(

Ik zit thee te drinken met taaitaai erbij, en catfish te kijken, OMG het is weer een aflevering zeg....
Ik ook single... had mn katten beter af moeten richten

Gezellig !

dank Diaan! Wees welkom!

Ik was teleurgesteld dat vrienden geen tijd hadden maar bij nader inzien niet erg: ben erg moe en het is zo koud buiten dat ik liever een winterslaap houd ofzo...
Ik ben blij eindelijk een weekend thuis te zijn en morgen ook alleen
Moe ben ik niet
quote:thee schreef op 12 november 2016 @ 21:07:

@marjolein, wat fijn dat je bijna je eigen stek hebt. Heb je beetje gevolgd al vanaf vorige nick. Wat moet dat spannend voor je zijn. Is het met de gewenste benodigdheden?

Alicemorgen, las in het andere topic toch dat je bijna een nieuwe keuken krijgt (of verwar ik je nu met iemand anders). Als ik het goed onthouden heb, is dat een fijn vooruitzicht.

Dat iemand kamillethee kan drinken heb ik nooit begrepen. Vind dat eigenlijk alleen geschikt om te spoelen bij ontstoken tandvlees of zo.

misspatrice, beterschap!

Warme chocomelk is misschien straks nog wel lekker. Heb poeder dat je mixt met kokend water, vind het wel lekker.

Ondertussen kijk ik Ik hou van Holland en daarna switch ik naar NPO 1 --> 4 seizoenen aan de Amstel (kijkje achter de schermen in het Amstelhotel).

Ik kan trouwens niet bedenken voor wat voor iets ik naar buiten zou gaan nog vanavond (al is het binnen ook te koud).Een heel nieuw huis zelfs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven