Sneue single zaterdag
zaterdag 12 november 2016 om 20:39
Bij deze verklaar ik voor geopend: Sneue-single- kroeg!
Uiteraard we zijn sneu dus appelsap en kamillethee
Oww trouwens, wil iemand mij vertellen waarom thuis blijven op zaterdag officieel zo triest is? Is dat wel zo ?
Snap het zelf niet
Ik ga warme choco maken, meer liefhebbers?
En wat gaan jullie doen? (In navolging op Mevrouw Teau's zaterdagochtend topic)
Uiteraard we zijn sneu dus appelsap en kamillethee
Oww trouwens, wil iemand mij vertellen waarom thuis blijven op zaterdag officieel zo triest is? Is dat wel zo ?
Snap het zelf niet
Ik ga warme choco maken, meer liefhebbers?
En wat gaan jullie doen? (In navolging op Mevrouw Teau's zaterdagochtend topic)
zaterdag 12 november 2016 om 20:44
Ik doe ook graag mee hoor. Mijn huisgenoot is net vertrokken voor een feestje, en ik werd van twee kanten ongeveer belaagd om vooral even mee uit te gaan. Maar ik ben gewoon moe en wil lekker even thuis zitten en ga denk ik een legpuzzel maken. Maar dat wordt al helemaal niet geaccepteerd .
En warme choco, graag! Goed idee
En warme choco, graag! Goed idee
zaterdag 12 november 2016 om 20:45
zaterdag 12 november 2016 om 20:50
quote:marjolein853 schreef op 12 november 2016 @ 20:42:
Mag bijna single meedoen? Met een paar weken ga ik naar mijn eigen huisje.. Nu nog (heel gezellig) met bijna ex in 1 huis.. Pfff.
Drink een wijntje en kijk tv. Kinderen zo naar bed jagen en bijna ex negeren..
tuurlijk... jeetje, moet niet makkelijk zijn...
Ik ben wel blij geloof ik, ik bevries buiten zowat..
Mag bijna single meedoen? Met een paar weken ga ik naar mijn eigen huisje.. Nu nog (heel gezellig) met bijna ex in 1 huis.. Pfff.
Drink een wijntje en kijk tv. Kinderen zo naar bed jagen en bijna ex negeren..
tuurlijk... jeetje, moet niet makkelijk zijn...
Ik ben wel blij geloof ik, ik bevries buiten zowat..
zaterdag 12 november 2016 om 20:51
Er komt een tijd................als de kat van huis is..............er was eens...............over de berg ermee.
Allen spreekwoordelijke delen die van toepassing zijn op het moment dat je je als single niet meer sneu voelt. Want een single is niet per definitie sneu. Er komen vele vele vele momenten voor in de plaats waarvan jullie zullen genieten. Heeft wat tijd nodig. Echter dat gebeurd!
Allen spreekwoordelijke delen die van toepassing zijn op het moment dat je je als single niet meer sneu voelt. Want een single is niet per definitie sneu. Er komen vele vele vele momenten voor in de plaats waarvan jullie zullen genieten. Heeft wat tijd nodig. Echter dat gebeurd!
zaterdag 12 november 2016 om 20:54
quote:Troeteltje schreef op 12 november 2016 @ 20:51:
Er komt een tijd................als de kat van huis is..............er was eens...............over de berg ermee.
Oww ik ben al blij in mn uppie hoor... maar laatste weken voel ik me een beetje meeeehhh.... dan ben ik sneller onzeker en heb ik meer behoefte aan gezelschap
Oww ik ben al blij in mn uppie hoor... maar laatste weken voel ik me een beetje meeeehhh.... dan ben ik sneller onzeker en heb ik meer behoefte aan gezelschap
zaterdag 12 november 2016 om 21:02
Ik kan geen plaatjes plakken, maar ben aangekomen bij het bij elkaar puzzelen van de lucht van deze puzzel. Dat gaat nog wel een lange avond worden
http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/ ... o/$_58.JPG
http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/ ... o/$_58.JPG
zaterdag 12 november 2016 om 21:04
zaterdag 12 november 2016 om 21:07
@marjolein, wat fijn dat je bijna je eigen stek hebt. Heb je beetje gevolgd al vanaf vorige nick. Wat moet dat spannend voor je zijn. Is het met de gewenste benodigdheden?
Alicemorgen, las in het andere topic toch dat je bijna een nieuwe keuken krijgt (of verwar ik je nu met iemand anders). Als ik het goed onthouden heb, is dat een fijn vooruitzicht.
Dat iemand kamillethee kan drinken heb ik nooit begrepen. Vind dat eigenlijk alleen geschikt om te spoelen bij ontstoken tandvlees of zo.
misspatrice, beterschap!
Warme chocomelk is misschien straks nog wel lekker. Heb poeder dat je mixt met kokend water, vind het wel lekker.
Ondertussen kijk ik Ik hou van Holland en daarna switch ik naar NPO 1 --> 4 seizoenen aan de Amstel (kijkje achter de schermen in het Amstelhotel).
Ik kan trouwens niet bedenken voor wat voor iets ik naar buiten zou gaan nog vanavond (al is het binnen ook te koud).
Alicemorgen, las in het andere topic toch dat je bijna een nieuwe keuken krijgt (of verwar ik je nu met iemand anders). Als ik het goed onthouden heb, is dat een fijn vooruitzicht.
Dat iemand kamillethee kan drinken heb ik nooit begrepen. Vind dat eigenlijk alleen geschikt om te spoelen bij ontstoken tandvlees of zo.
misspatrice, beterschap!
Warme chocomelk is misschien straks nog wel lekker. Heb poeder dat je mixt met kokend water, vind het wel lekker.
Ondertussen kijk ik Ik hou van Holland en daarna switch ik naar NPO 1 --> 4 seizoenen aan de Amstel (kijkje achter de schermen in het Amstelhotel).
Ik kan trouwens niet bedenken voor wat voor iets ik naar buiten zou gaan nog vanavond (al is het binnen ook te koud).
zaterdag 12 november 2016 om 21:15
zaterdag 12 november 2016 om 21:37
quote:thee schreef op 12 november 2016 @ 21:07:
@marjolein, wat fijn dat je bijna je eigen stek hebt. Heb je beetje gevolgd al vanaf vorige nick. Wat moet dat spannend voor je zijn. Is het met de gewenste benodigdheden?
misspatrice, beterschap!
Ik kan trouwens niet bedenken voor wat voor iets ik naar buiten zou gaan nog vanavond (al is het binnen ook te koud).Een heel nieuw huis zelfs!
misspatrice, beterschap!
Ik kan trouwens niet bedenken voor wat voor iets ik naar buiten zou gaan nog vanavond (al is het binnen ook te koud).Een heel nieuw huis zelfs!