Samen afvallen groepje

zondag 3 januari 2016 om 16:17
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet
, moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.
Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in
[/quote]
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in

maandag 19 september 2016 om 23:57
Ik heb jullie ook echt zwaar verwaarloosd en het hele afvalplan eigenlijk ook... Feeling guilty Wél goed bezig met sporten, zelfs spinning weer opgepakt! En vanaf vandaag koolhydraat arm eten... Op een of andere manier werken alleen extreme dingen bij mij?
Dames hoe is t met jullie? Iedereen nu de zomer voorbij is vol goede moed!?!
Dames hoe is t met jullie? Iedereen nu de zomer voorbij is vol goede moed!?!
vrijdag 23 september 2016 om 10:38
Hi Ladies! Leuk om weer wat meer te lezen van jullie!
Idd zomer is voorbij en nu weer aan de slag. Ik eet nu heel weinig koolhydraten en gaat lekker. Ik ben in ketose en stink wel beetje uit m'n mond erdoor dus toch beter iets meer weer eten. Over twee weken een weekend weg, heel veel zin in. Dan mag ik lekker even los en tot die tijd ben ik erg streng voor mezelf maar moet even.
Sporten gaat bij mij weer lekker, en bij jullie? Goed dat je weer bezig bent Dana! Zet m op ????????
Idd zomer is voorbij en nu weer aan de slag. Ik eet nu heel weinig koolhydraten en gaat lekker. Ik ben in ketose en stink wel beetje uit m'n mond erdoor dus toch beter iets meer weer eten. Over twee weken een weekend weg, heel veel zin in. Dan mag ik lekker even los en tot die tijd ben ik erg streng voor mezelf maar moet even.
Sporten gaat bij mij weer lekker, en bij jullie? Goed dat je weer bezig bent Dana! Zet m op ????????

woensdag 28 september 2016 om 09:35
Hier weer op de goede weg. Heb mezelf weer een schop onder mij kont gegeven. Met resultaat dat ik het hardlopen weer op pak. En let op mijn eten. Toch alweer een halve kilo kwijt.
Nijntje blijven bewegen. Ws morgen je pijn nog erger. Sorry voor deze motiverende berichten.
Trouwens wie vanjullie heeft Arjen Lubach gezien. Met de schijf van trijf. Was wel grappig.
Nijntje blijven bewegen. Ws morgen je pijn nog erger. Sorry voor deze motiverende berichten.
Trouwens wie vanjullie heeft Arjen Lubach gezien. Met de schijf van trijf. Was wel grappig.

maandag 7 november 2016 om 12:52
gruwelijk! Er zit geen vooruitgang in.
Ik kan de motivatie helemaal niet vinden
Het beweeg en leefstijl programma waarvoor ik me had opgegeven gaat niet door...
Nu overweeg ik de EGA methode. Kent iemand die?
Ik hoor er in mijn omgeving hele goede verhalen over.
Ergens is er nog een stemmetje dat me tegenhoudt: wekelijks (in een groep!!! ) gaan wegen en ook alles wat je eet afwegen.
Hmm; ik weet het nog niet zeker..
Wel gezellig om weer iets van jullie te lezen
Ik kan de motivatie helemaal niet vinden
Het beweeg en leefstijl programma waarvoor ik me had opgegeven gaat niet door...
Nu overweeg ik de EGA methode. Kent iemand die?
Ik hoor er in mijn omgeving hele goede verhalen over.
Ergens is er nog een stemmetje dat me tegenhoudt: wekelijks (in een groep!!! ) gaan wegen en ook alles wat je eet afwegen.
Hmm; ik weet het nog niet zeker..
Wel gezellig om weer iets van jullie te lezen

maandag 7 november 2016 om 16:15
maandag 7 november 2016 om 16:15

maandag 7 november 2016 om 23:50
nou... ik ging best aardig zat goed in me sport ritme en was van plan om nu het de 2de deel aan te pakken(me eetpatroon) maar ik was de afgelopen 2 weken echt heel druk veel avondiensten dus weinig tijd om te sporten en geen tijd om te koken dus dan zak je af naar fastfood en stiekem volproppen. en ja eergister brak ik vooral omdat ik me realiseerde dat ik al een jaar bezig ben zeg maar gerust 5 jaar en nog steeds geen stap verder. was ook aardig pissig op mezelf.blijf ook maar steken op 78 en net als Boertje wil ik ook wat eraf voor de kerst. Motitvatie heb ik wel genoeg, train zelfs met gewichtjes wat me iedere keer spierpijn in me dijen oplevert al vind ik het soms ook raar ik merk dat me lichaam wel vorm krijgt maar dat is niet echt te zien qua gewicht. en over me buik ga ik het maar niet hebben
woensdag 9 november 2016 om 08:56
IK sluit me gewoon weer gezellig bij jullie aan! Ik moet het toch *&%$#@ ook zelf kunnen!
Zie het echt nog niet zitten om alles wat ik in mijn mond stop af te gaan wegen. De knop moet gewoon (weer) om.
Veel groente, vers fruit, meer water drinken & bewegen, bewegen.
Dat lijkt me de sleutel.
Ik ga er vanaf vandaag weer tegenaan!
Bedankt voor jullie support, Nijntje en Boertje. Jullie hebben me nu toch over de streep getrokken.
Zie het echt nog niet zitten om alles wat ik in mijn mond stop af te gaan wegen. De knop moet gewoon (weer) om.
Dat lijkt me de sleutel.
Bedankt voor jullie support, Nijntje en Boertje. Jullie hebben me nu toch over de streep getrokken.
woensdag 9 november 2016 om 08:56
IK sluit me gewoon weer gezellig bij jullie aan! Ik moet het toch *&%$#@ ook zelf kunnen!
Dat lijkt me de sleutel.
Dat lijkt me de sleutel.
zondag 13 november 2016 om 14:22
Ooh dit weekend verjaardag gehad maar zo braaf geweest! Nu nog even sporten zo. Ik ga er echt weer tegenaan. 2/3 keer per week sporten en minder koolhydraten.
Als je dichterbij je doel bent is zoveel moeilijker he.. Maar juist nu is het leuk om echt weer slanker te worden en goed in je vel te zitten. zet m op meisjes!
To is wel echt out of the picture he? Wel leuk om de tabel weer eens aa te passen?!
Als je dichterbij je doel bent is zoveel moeilijker he.. Maar juist nu is het leuk om echt weer slanker te worden en goed in je vel te zitten. zet m op meisjes!
To is wel echt out of the picture he? Wel leuk om de tabel weer eens aa te passen?!

dinsdag 15 november 2016 om 17:46