Zinderende Zondag!!

13-11-2016 10:00 45 berichten
Ik word blij van de alle-dagen-topics van de laatste tijd, vandaag kan dus niet achter blijven.

Ik lig nog heerlijk te luieren in pyama. Drukke dag morgen dus vandaag rustig aan doen.

Benieuwd naar jullie activiteiten van vandaag!
Goedemorgen! Ik ben net een half uurtje wakker. Dat komt omdat ik vannacht heb lopen spoken. Ik heb er echt een hekel aan als ik niet gewoon door kan slapen. Maar goed, ik ben lekker uitgerust en zit nu aan een lekker bakkie pleur.

Ik heb geen plannen voor vandaag. Eigenlijk moet ik even naar het Kruidvat en naar Holland&Barret, maar daarvoor hoef ik me niet te haasten, dus misschien dat ik dat even doe en anders morgen.
Alle reacties Link kopieren
Dat moment van je eerste kopje koffie
Wish you were beer
Ik heb lekker rustig ontbeten en ondertussen het me eindelijk gegund om de eerste aflevering van het laatste seizoen van White Collar te kijken. Net terug van de sportschool en ik zit nu aan een lunch met vers gebakken brood. Vanmiddag gaan we uitgebreid de keuken schoonmaken incl. afzuigkaprooster en terwijl manlief Formule 1 kijkt ga ik uitgebreid koken (zonder te morsen :P)
quote:Greendale schreef op 13 november 2016 @ 11:02:

Wat een leuk topic!

@Missmanhattan: Dat klinkt als een heerlijke zondag, en een weekje Disney is ook echt heel fijn! Geniet ervan!

@Nijntje021: Toch geen losse thee?

@Zephora: Oei, liefdesverdriet.. Dat is minder! Sterkte!

Manlief en ik gaan straks lekker 2 uur varen met de pannenkoekenboot! We hadden zin in een uitje, en dit leek ons wel leuk!

niet vloeibaar nee, wel de theezakjes die lagen overal, ooh leuk dat wil ik ook is een keer doen met de pannenkoekenboot

have fun!
Ik ben net mijn bed uit. Ik twijfelde of ik naar de intocht zou gaan hier in de stad, maar ik heb geen zin om de deur uit te gaan. Het wordt een heerlijk chilldagje gok ik zo, te beginnen met een kom erwtensoep. Vanmiddag denk ik een film kijken onder het genot van pepernoten en warme chocolademelk met slagroom. Mmmm. Heerlijk weekend na een pittige tentamenweek.
quote:Greendale schreef op 13 november 2016 @ 11:20:

[...]

Ja dat weet ik inderdaad, Cateautje had altijd van die heerlijke zaterdagochtend topics! Ik heb een nieuwe nick maar schrijf hier al even mee. Maar ik vind het altijd van die lekkere positieve en gezellige topics! Deze ook weer.
quote:Cateautje schreef op 13 november 2016 @ 12:09:

Goedemorgen! Ik ben net een half uurtje wakker. Dat komt omdat ik vannacht heb lopen spoken. Ik heb er echt een hekel aan als ik niet gewoon door kan slapen. Maar goed, ik ben lekker uitgerust en zit nu aan een lekker bakkie pleur.

Ik heb geen plannen voor vandaag. Eigenlijk moet ik even naar het Kruidvat en naar Holland&Barret, maar daarvoor hoef ik me niet te haasten, dus misschien dat ik dat even doe en anders morgen.

goedemiddag!

Het 1e kopje koffie is zo fijn...
Hoe is jullie middag tot zover? We zijn weer terug van de pannenkoekenboot, was erg leuk! Wel koud, dus nu eventjes opwarmen.
Ik heb net mijn rommellaatjes opgeruimd, kunnen ze eindelijk weer fatsoenlijk dicht! Nu moet ik eigenlijk nog even naar de supermarkt. Kan dat in joggingbroek of is dat heel erg? Daarna ga ik een sinterklaasfilm kijken, heerlijk.
We zijn hierheen verkast Alice:

klik
668, the neighbour of the Beast
Ik heb heeeeeerlijk gegeten! Heel eenvoudig, spruitjes met gekookte aardappelen en een kipkarbonaadje, maar ik heb ervan genoten.

Nu zit ik met een half oog naar Miss Potter te kijken, dat kan, want ik heb de film al een keer gezien. Het is een juweeltje.

In ieder geval, ik ben tot 9 uur onder de pannen en heb geen idee wat ik dan ga kijken. Misschien zet ik wel weer gewoon de radio aan, dat is altijd gezellig, zeker op zondag.

Hebben jullie nog (kijk)plannen voor vanavond?
Ik ook!

Heb mezelf verwend, mag soms ook wel eens .

Ik had ossenhaaspuntjes met salade en patatjes, heerlijk!

Mmm... spruitjes lussik ook wel Cateau!

Weet niet wat ik ga kijken, was lekker even muziek aan het luisteren.

Even kijken of er wat leuks is en anders verder met series op popcorntime.

Fijne avond!
Jullie hebben heerlijk gegeten zo te horen! Ik ook, ik heb zelfgemaakte Zalmragout met prei en peterselie op, met een pasteitje. Was erg lekker.

Nu een tv-avondje. Ik ga op RTL4 kijken naar de documentaire van Holleeder. Manlief wil dat graag zien en ik kijk mee, met VIVA ernaast.
Jij hebt duidelijk ook lekker gegeten.

Fijne avond!
Inderdaad! Jij ook Cateautje!
quote:Greendale schreef op 13 november 2016 @ 12:05:

Wat een actieve dag Cookie! Wat ga je koken?Pompoen risotto met truffel olie en kleine hapjes met een kaasplank. Zeer geslaagde avond.
quote:Cookielyon schreef op 13 november 2016 @ 21:18:

[...]

Pompoen risotto met truffel olie en kleine hapjes met een kaasplank. Zeer geslaagde avond.Oe wauw dat klinkt heerlijk! Fijn dat je een leuke avond hebt gehad!
quote:Greendale schreef op 13 november 2016 @ 19:58:

Jullie hebben heerlijk gegeten zo te horen! Ik ook, ik heb zelfgemaakte Zalmragout met prei en peterselie op, met een pasteitje. Was erg lekker.

Nu een tv-avondje. Ik ga op RTL4 kijken naar de documentaire van Holleeder. Manlief wil dat graag zien en ik kijk mee, met VIVA ernaast.altijd als ik moet werken is er wat leuks op tv, is het terug te kijken green?
quote:nijntje021 schreef op 13 november 2016 @ 22:33:

[...]

altijd als ik moet werken is er wat leuks op tv, is het terug te kijken green?Ja via RTLxl kun je het terug kijken denk ik!
quote:Greendale schreef op 13 november 2016 @ 23:04:

[...]

Ja via RTLxl kun je het terug kijken denk ik!klopt heb het net terug gekeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven