~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Roekoe, roekoe!! We hebben ons huis verkocht! Wat een blije bedoening en wat een opluchting. Half feb gaan we hier weg om even te bivakkeren bij mijn schoonmoeder. Niet echt ideaal, maar wel een goede oplossing, Scheelt weer wat centjes, en een handige oppas voor 's avonds is nooit weg, hihi...!

Ben nu gesloopt, hoofd -en rugpijn van de spanning.

De kerstdagen weer achter de rug. Was hier wel gezellig, maar vind het altijd wel gedoe.

Charly, balen dat het helemaal mis liep bij jullie.

Barrel, hier ook een mama's kindje. De laatste weken eigenlijk. Ze trekt erg naar mij toe, maar ik gaf eigenlijk de situatie (huis niet verkocht en vriend werkeloos) de schuld. Maar wie weet hoort het er wel weer bij.

En zwanger ? Vertel vertel. Iemand ?

Mama gaat haar bedje opzoeken. Amelie is,denk ik, ziek aan het worden, vriendlief is weer serieus aan het praten met een vriend, die zijn relatie naar de knoppen helpt. Thibault slaapt gelukkig, wat een wonder, rond deze tijd wil hij alleen maar bij me op schoot zitten. Nu maar hopen dat het virus bij mij niet gaat doorzetten. Voel me niet sexy laatste 2 dagen.

Ciao.
Jeetje Charly, niks geen "vrede op aard" rond jullie kersttafel dus... Vervelend hoor en dat terwijl je je op zo'n dag toch helemaal een slag in de rondte werkt om alles goed te laten verlopen. Heb je het wel nog uitgesproken met je zus?

Tomaatje, waar ben jij naar het kerstcircus geweest? Wij waren afgelopen woensdag in Ahoy. Vond een aantal acts erg mooi, maar een aantal nrs waren maar matig... Maar het koppie van Jurre maakte erg veel goed. Hij heeft genóten! Vooral de olifanten vond ie helemaal geweldig.

Sams, wat gaaf dat jullie huis verkocht is! Is er inmiddels ook al getekend?

Jurre is misschien íets meer een papa-kindje (wisselt wel eens... afhankelijk van wie hij het meest gedaan krijgt ) maar Stijn trekt overduidelijk naar mij toe. Voel me enerzijds vereerd, maar aan de andere kant is het soms ook wel eens lekker als hij ook even bij papa wilt zitten...

Wat Stijn betreft (ik durfde niet te vroeg te juichen) hij slaapt goed door. Dwz meestal tot half 7 soms iets vroeger, een héél enkele keer iets later, maar in ieder geval niet meer tot vóór 6 uur. JIHAA! Goh, nu al.... hij wordt pas over twee weken 1 ...
Tomaatje, waar ben jij naar het kerstcircus geweest? Wij waren afgelopen woensdag in Ahoy. Vond een aantal acts erg mooi, maar een aantal nrs waren maar matig... Maar het koppie van Jurre maakte erg veel goed. Hij heeft genóten! Vooral de olifanten vond ie helemaal geweldig.

Wij zijn ook in Ahoy geweest.

Ik vond ook de olifanten het leukst.

En die 2 zusjes in de trapeze was ook wel knap.

De clowns vond ik saai. Ook de hondjes vond ik niets.

Het rolschaatsen was wel aardig.

Nee Ik vond het niet top en dat voor 3 uur zitten!!

Daarna naar de mac in Bodegraven was erg leuk!

Jullie toevallig ook geweest op de terugweg
HAPPY NEW YEAR!!

Allemaal de beste wensen voor 2009, dat het maar heel wat moois mag brengen voor ons allen!!

Tje wat een narigheid Charly, niet echt een vredige kerst.

Vervelend ook je relatie met je moeder, jammer dat het zo loopt. Dat gaat bij ons gelukkig nu redelijk goed, er is wel heel wat aan vooraf gegaan helaas.

Gefeliciteerd Sams, weer een zorg minder, super hoor!

Hoe is het met het werk van je man?

Hopelijk brengt 2009 voor hem ook iets moois (en dan wat anders dan het CWI).

Findi: bij ons en met ons gaat het de goede kant op, ga niet zeggen dat we er zijn maar heb zeker goede hoop.

Zullen het komende jaar (en w's ook de jaren erna ook) zeker aan aan onze relatie moeten werken maar dat geeft niet als je maar weet waar je het voor doet.

Heb voor kerst kaartjes gekregen voor Les Misserable in Carre. Erg leuk om met zn tweeen te doen (en lief zeker omdat ik weet dat vriendlief er tegen op ziet omdat hij vaak niet lekker word in zo'n ruimte).

Gister een leuke avond gehad met vrienden en zwager en schoonzus. De sjoelbak van zolder gehaald!!

Woh wat was er veel vuurwerk, erg mooi. Gelukkig dat het goed te zien was.

Marit vond het vuurwerk maar niets dus we besloten haar niet wakker te maken. Helaas werd ze zelf huilend wakker van de knallen. Mee naar beneden en toen was het snel over (ze wilde we een DVDtje kijken ). Gezellig erbij gezeten tot we naar bed gingen.

Vanmorgen was ze tegen 8 ten wakker (omdat ze een poepie moest doen). Lotje werd later wakker.

Vanmiddag naar vrienden voor een borrel (denken dat ze gaan vertellen dat ze een kleine krijgen..).

Zou zelf niet zo snel bedenken om "al" naar een circus oid met Marit te gaan (denk dan dat het te groot en massaal is) maar zo te lezen valt dat erg mee en kunnen onze kids er al van genieten!

Fijne dagen nog allemaal.
Dames, allemaal een heel gelukkig nieuwjaar gewenst. Dat zal me een jaar worden zeg. Al onze klientjes die toch echt heuze peuters worden en naar school gaan.

Sams, wat heerlijk dat jullie huis verkocht is. En ook al zo snel opleveren! Wat een opluchting zal dat zijn zeg. Hopelijk betekend deze omslag dat er ook snel een droombaan voor je vriend langskomt.

Charly, wat vervelend zeg dat het allemaal zo moest. Hopelijk lukt het om de lucht verder te klaren met je moeder en je zus. Raar hoor dat ze zomaar niet op kwam dagen.

Hopelijk zijn alle kindjes inmiddels weer opgeknapt.

Hier gelukkig leuke kerstdagen achter de rug. Wel verplicht alles hier moeten vieren want Madokus had de ambu voor de deur en was oproepbaar, maar gelukkig heeft hij alle essentiële onderdelen gewoon mee kunnen maken. Gisterenavond ook een gezellige avond gehad. Bikkel nog wakker gemaakt maar die vond, in tegenstelling tot vorig jaar, het vuurweerk maar niks. Bink werd later zelf nog even wakker en heeft vol verrukking naar het staartje van het vuurwerk zitten kijken.

Barrel, Bikkel was niet echt aanhankelijker tegen het einde van de zwangerschap van Bink, maar hij was natuurlijk ook veel kleiner dan Hidde is en besefte zich niet wat er ging gebeuren. Bink is momenteel wel een enorme beenklever. Alleen bij mij welteverstaan. Het is net een magneet. Hij zuigt zich voortdurend aan mij vast.

Findi, mijn werk is nog steeds erg leuk. De hulp is nog maar net gestart, dus daar valt moeilijk wat van te zeggen tot nu toe. Ik ben wel hoopvol gestemd dat we ergens gaan komen zo.
O ja, ik weet niet of jullie het gezien hadden. Maar voor wie benieuwd is. Ik heb de uitkomst van de onderzoeken een tijdje terug op de msn-groep gezet.
Madootje; ik kan helaas niet meer op de MSM groep.

Ehh, ik weet ook niet meer zo goed wat ik moet doen om weer "toegelaten" te worden.

Jij beheert deze toch? Kan je helpen?
Goedemorgen dames, wat is iedereen er al weer vroeg actief bij (tja, kleine kinderen he??)

Nogmaals voor iedereen een fantastisch nieuwjaar waarin alle dromen uit mogen komen!

Wat grappig om te lezen dat jullie 3-jarigen het vuurwerk ook ineens niets meer vonden, die van mij ook niet.

Vorig jaar met hem sterretjes aangestoken: helmaal geweldig en nu wist hij niet hoe ver hij achter me weg moest kruipen.

We wilden hem niet wakker maken om 12 uur, maar om 5 voor 12 is hij uit bed gevallen (timing he?) en dus toen toch maar mee naar beneden genomen. Hij vond Gerard Joling op de tv interessanter dan het vuurwerk en werd boos wannneer er iemand voor de tv ging staan.

F. heeft lekker doorgeslapen tot wij haar eruit haalden om weer naar huis te gaan.

We waren bij mijn zus (ja ik kom mijn afspraken wel na )

Was best gezellig,m ijn ouders waren er ook.

We doen maar gewoon alsof er niets is gebeurd.

Vanochtend tot 7.15 uur kunnen slapen. T. werd om 8.15 wakker. We mogen dus niet klagen, maar ik denk dat ik het moregen wel zal merken. Moet morgen wel weer werken...

Kalm aan vandaag!
Madootje, moeilijke keuze.

ik kan me voorstellen dat je voorkeur uitgaat naar het reguliere onderwijs, maar kijk goed naar wat voor Bikkel het beste is.

Sterkte met de keus.

Wat adviseren de "deskundigen" ?

Sams geweldig dat je huis verkocht is, je ziet het: er hoeft er maar 1 te zijn.....

Nu nog een mooie baan voor je man, we duimen hier mee.

Helaas is de postcode jackpot aan onze neus voorbij gegaan...
quote:madootje schreef op 01 januari 2009 @ 10:11:

O ja, ik weet niet of jullie het gezien hadden. Maar voor wie benieuwd is. Ik heb de uitkomst van de onderzoeken een tijdje terug op de msn-groep gezet.

Ik heb t nog niet gelzen, maar volgens mij bestaat de msn groep toch niet meer?

Allemaal de liefste en beste wensen voor een mooi 2009. Wij hadden de kindjes uitbesteed bij opa en oma en daar zijn ze niet wakker geworden. Wij hebben op 2 adresjes feest gevierd en dat was erg gezellig. Ontzettend mooi vuurwerk gezien van een fanatieke vriend die dat als hobby heeft.

Geweldig Sams dat je huis verkocht is. Die nieuwe baan voor je hubbie kan nooit ver weg zijn!
De beste wensen voor 2009. Voor de kids een belangrijk jaar, naar school. Suzanne heeft het er steeds over dat ze na haar verjaardag naar school gaat.

Hier 2 kids die vuurwerk geweldig vinden. Suzanne heeft sterretjes vastgehouden en vond dat veel mooier en interssanter dan al het andere vuurwerk. Mellanie lag al te slapen maar die werd wakker. Ook met haar even naar buiten. Wat een geluidjes maakte ze, en steeds maar wijzen in de lucht. Er gebeurde zoveel om haar heen dat ze gewoon niet wist waar ze nu moest kijken.

Gisteren met Mellanie naar de KNO arts geweest. De kuur heeft geholpen en de oren zijn nu "droog" . 23 Januari krijgt ze buisjes en wordt de neusamandel verwijderd.

Nu is het te hopen dat ze in de tussentijd geen loopoor krijgt.

Vanmiddag even langs mijn ouders en morgen weer werken.

Zo nog even en dan kunnen de kids lekker met elkaar spelen.

Heb er heel veel zin in.
De beste wensen voor 2009!

Inderdaad een spannend jaar waarin alle "juli-kids" naar school gaan!!

Hier hebben alledrie de kids + zoontje van vrienden gewoon door het vuurwerk heen geslapen! En een knallen joh........ niet te geloven dat ze dat niet gehoord hebben.

Wij lagen om 2.00 uur in bed en om 7.00 uur werd de eerste wakker, dus toch 5 uurtjes slaap kunnen pakken. Genoeg voor mij in ieder geval. Manlief mocht blijven liggen tot 10.00 uur.

Net nog even op het ijs gespeeld met de skipakjes aan.

Geweldig gezicht hoe ze over het ijs glijden.

Heb het gelijk maar vastgelegd op video.

Nou, de 17 de komt al aardig in de buurt!! Heb er zin an!!
msn group

Lot, dit is de link naar de site. Als je lidmaatschap aanvraagt kan ik je weer toelaten. Je staat wel in de ledenlijst, maar misschien met een oud mailadres?
Grrr, link werkt niet. Dan maar even zelf knippen en plakken in de adresbalk vrees ik.

vivamamas-juli2005@groups.msn.com

In februari gaan ze de lucht uit Findi. Feestjes klinken trouwens leuk!

Jeetje Truusje. Da's ook niet het leukste vooruitzicht om het nieuwe jaar mee te starten. Je kleine meisje onder het mes.

Charly, de profeesionals leggen het een beetje bij het kdv neer. Wij neigen zelf erg naar speciaal onderwijs. We moesten echter eerst een heel pakket aan huiswerk inleveren om uberhaupt op een oriënterend gesprek te mogen komen op die school. We hebben alles opgestuurd en moeten nu dus wachten op een uitnodiging.
Nee, geen Mac bezocht... Jurre vond die hondjes trouwens wel geweldig (vooral dat plasje...) maar zelf vond ik daar niet zoveel aan. De openingsact met die Keniaanse acrobaten vond ik erg zwak. Erg ging heel veel mis. Die Rus hoog in de lucht vond ik wel erg goed!

Hebben we al een tijd geprikt voor de 17e? Weet nog niet of ik Stijn meeneem. Hij vond Ballorig wel erg leuk, maar erg veel rust heb ik niet met Stijn in de buurt... Neemt iemand van jullie ook manlief mee (als soort van "hulp-oppas";-)? )
Iedereen nog een geweldig 2009 gewenst!!!!!!!!!!!!!!

Sams voor jou is het iig goed begonnen met de verkoop van je huis! top! Nu idd je man nog.

Circus, nou daar wachten wij nog even mee. Mijn moeder is hier in het dorp naar een circus geweest met hidde maar ze heeft meer buiten dan binnen gezeten.

Hij vond de clowns en de vuurspuwers doodeng! Onze bikkel hihi

Voor jullie kleintjes een spannend jaar ... naar school.

Hier verandert er voor hidde niets meer. Hij blijft naar Kindergarten gaan tot 6 jaar. Er verandert voor de rest al genoeg dus dat is fijn.

Hoe is het bij jullie met de zindelijkheid??

Hier gaat het redelijk goed alleen wil hij maar niet op het toilet poepen. Best lastig.

Fijn lot dat jullie op de goede weg zitten!

De 17e kom ik samen met Hidde. Ga er nog steeds vanuit dat die kleine meid er nog in zit. (moet ook nog wel)

Of ik moet me zo belabberd voelen maar daar ga ik niet van uit!

Wel bezig met die zware laatste loodjes. Mijn bekken, rug en schaambeen willen niet meer, helaas AUW!

Van mij mag ze ook lekker snel komen.

En ja Hidde is heeeeeeeel erg met zijn zusje bezig. En een regelrechte beenklever. maarja kan er moeilijk boos over worden, tis ook wat voor zo'n klein mannetje.
Dag meiden! Allemaal gelukkig 2009 dat het een super jaar mag worden.

De zindelijkheid is hier vanaf maart dag en nacht. Maar begreep dat dit toch wel erg knap is, vooral dat 's nachts. Dus ben super trots.

Ik ben nog even aan het twijfelen of ik alleen met Amelie kom of dat ik Thibault ook meeneem. Manlief gaat echt niet mee hier hoor. Hoeft ook echt niet van mij. En ja, hoelaat ?

Nog even Barrel, leuk hoor. En lief dat Hidde er zo naar uitkijkt. Balen dat je zo'n last hebt van je bekken, rug en wel bekende schaambeen. Probeer na je bevalling zo weinig mogelijk trappen te lopen, sowieso weekje bed rust is erg goed als je deze klachten hebt. Ik weet er helaas alles van.

Deze week wordt het koopcontract getekend, en als dat voorbij is dan gaan we alles maar eens regelen voor de verhuizing. Nog maar 5 weken..... wow gaat snel in een keer.

Truusje, spannend die buisje en neusamandel. Laat je ons weten hoe het gaat, wat die neusamandel zit er waarschijnlijk bij ons ook aan te komen in de zomer met Thibault.

Hier geen ijs en sneeuw hoor bij de kust, veels te warm, dus ben best een beetje jaloers, Tomaatje op je ijspret.

Madootje, spannende tijd voor jullie. En zo moeilijk om te beslissen wat het juiste is. Take care!

Morgen komt dochter van vrienden van ons hier half dagje. Vriendin moet over 2 weken bevallen en die ligt met zware griep op bed. Druk dagje, want vriendlief zijn oma wordt morgen 89, dus daar willen we ook langs. Ik zie dat meneer naast me in slaap is gevallen, hebben allebei "K" geslapen vannacht, te veel aan het malen geweest. Tja.... dat heb je wel eens.

Dus nog even wat internetten, en hop naar bed.
Vervelend he als je in bed ligt te malen Sams.

Gisteren ook zo'n rot nacht gehad. Marit meldde zich met pijn aan haar oor.

Had gelukkig neusspray in huis en sinasspril. Duurde alleen even voor het werkte. Ook wilde ze graag iets warms op haar oor.

Gister wel gewoon naar het KDV geweest. Na 15.00 uur belde ze op dan Marit uit bed toch weer pijn aangaf en graag wilde dat mama kwam.

Vriendlief heeft ze uit eindelijk beiden opgehaald (hij was al klaar met een klus en thuis aan het werken).

Klachten vielen thuis wel mee, wel rode konen. Wel goed weer de spray gegeven en sinasspril.

Vannacht heeft ze in 1 ruk doorgeslapen tot 8 uur vanmorgen. Heerlijk.

Alleen moet je dan wel kunnen slapen. Inslapen lukte wel, door slapen alleen niet.

Malen he...

De 17e kom ik alleen met Marit.

Lotje is een echt handenbindertje nu, ze zou het geweldig vinden denk ik al die kinderen maar dat vind ik voor Marit niet echt leuk.

Ben benieuwd hoe het met haar gaat, ze moet nog wel eens wennen aan nieuwe onbekende dingen...

Alhoewel, zondag in de supermarkt ( ), ging ze hollen achter een onbekend meisje aan, dat is mijn vriendje..!

Moet vanmiddag met Lotje voor de 14 maanden prik, ben benieuwd hoe lang en zwaar ze is... ze lust nl alles..!
Haha, slapen de kinderen door, worden wij wakker. Mijn lijf is zo ingesteld op 2 keer wakker worden dat ik dat ook 2x per nacht wordt.

Hier ook ijs, zo gaaf. Minime met dubbele schaatsjes laten gflijden achter een stoel. Ging prima! Met Minime2 naar de dokter geweest wegens chronisch verkouden al 2 maanden, maar niets gehad omdat zijn weerstand daar zwakker van wordt. Gelijk ook maar een afspraak voor een spiraaltje geregeld (geen enge verhalen please, ik moet donderdag), want van de nuvaring wordt ik echt een heks. Ik merkte het meteen, wat een verschil zeg van geen hormonen naar veel.

Mijn vriend wilde wel de prikpil voor mannen, maar ik vertrouw hem voor geen meter. hij wil nl. nog 3 kinderen en ik vind het wel eventjes genoeg.

Tijd":zo rond 10 uur s'ochtends? Valt mooi tussen fles en fruithap van die kleinste. Manlief moet geld verdienen dus die mag niet mee :-)

citaat Barrel"Sams voor jou is het iig goed begonnen met de verkoop van je huis! top! Nu idd je man nog."

Nou Sams ik zou je man niet verkopen
Hier ook volop sneeuw en ijs. Zondag zijn we naar de uiterwaarden van de Ijssel geweest om te schaatsen, nou ja manlief schaatsen, T. met zijn schaatsjes op de slee en ik met de kinderwagen kleumend langs de kant

Maar wat een ydilisch plaatje. T. heeft ook al een keer op de ijsbaan geschaatst toen die net open was (ondergelopen weiland) dat ging best goed.

Ik moet morgen met T. naar de KNO arts, krijgt misschien buisjes.

Hij hoort al heel lang heel slecht, maar ik dacht eigenlijk dat hij ons een beetje voor de gek aan t houden was

Blijkt dat hij echt niet goed hoort. Kijken wat de KNO arts er van vindt.

Ik kom de 17e ook alleen met T. Anders kan ik niet met hem mee bij bepaalde toestellen en dat is denk ik in het begin wel nodig.

Wanneer hij eenmaal de kat uit de boom heeft gekeken durft hij wel alleen.
Hier ligt een heel klein laagje sneeuw.

Schaatsen, nou nee dat is niet aan ons besteed.

Charly: Hoe wat het bij de KNO arts?? Krijgt T. buisjes?

Zaterdag zo rond 10 uur is prima, ik zal er zijn. Ik neem ze allebei mee, maar zo te lezen zijn er maar weinig die de andere kids ook meenemen. En manlief..... die mag (en wil) niet mee. Hij gaat/moet werken.

Suzanne heeft 1/2 uur nodig om bij te komen en daarna gaat ze los. Wil ook niet geholpen worden en kan alles zelf.

Sinds gisteren heeft Mellanie weer een loopoor. Even in de stress want met "vieze oren" worden er geen buisjes geplaatst.

Nu zul je denken het duurd nog 2 weken voordat ze geholpen wordt, maar ja als ik niets doe heeft ze over 3 weken nog vieze oren. Het ziekenhuis gebeld en weer oordruppels gekregen. Nu blijf ik deze maar gebruiken tot de 23 jan. dan wordt ze geholpen.
He he eindelijk weer thuis: vanaf 8.15 uur op pad geweest.

Bij de KNO arts geweest: hij vond buisjes toch echt wel nodig. Op 5 februari gaat mijn manneke onder het mes.

Gelijk daarna maar naar de anestesioloog, moest toch gebeuren, dan maar meteen....

Daarna kon ik door naar de huisarts (ben er nu toch echt wel vaak genoeg geweest dacht ik zo ) : T. is vanochtend opgestaan met een dik oog, daarnaast kreeg hij rondom zijn ogen ook een soort uitslag. De KNO arts wist ook niet wat het was en adviseerde om toch maar even naar de h.a te gaan.

Die vond het niets bijzonders.....

Nou weer genoeg ego, volgende keer beter!
Al die oren altijd!

Sofie heeft ook weer een loop-oor, maar hij loopt in ieder geval.

2 nachten gehuilt en nu doorgebroken dankzij de buisjes die zij al een jaar heeft! Vannacht weer prima geslapen.

Al weken geleden had ik een afspraak gemaakt voor een uitstrijkje, werd ik gisteren weer voor het eerst ongesteld. Zal je natuurlijk net zien. De afspraak van vandaag dan ook maar afgebeld.

Ik voel me echt belabberd. Mijn buik zag er al een week uit alsof ik weer zwanger was zo dik en chaggie niet normaal meer. Dus dat was niet voor niets.

Ik ben er ook om 10.00 uur. Op je balorrig pas krijg je een gratis kaassoeflee hihihi, dus die nemen we ook maar mee. Nikki is gek op kaassoeflees.
O charly,

T met een dik oog. Ziet er best zielig uit he. Heeft Nikki ook wel eens gehad. Ze kon nog maar door een kiertje kijken.

een paar dagen later was het weg,zonder poedertjes of zalfjes.
quote:Findi schreef op 06 januari 2009 @ 14:25:

citaat Barrel"Sams voor jou is het iig goed begonnen met de verkoop van je huis! top! Nu idd je man nog."

Nou Sams ik zou je man niet verkopen

Ooooh was dat niet de bedoeling dan?????

10.00 uur zijn wij er hoor! Hidde kan ik gerust loslaten die stormt overal op af (normaal gesproken)

Hier is de Moezel nog steeds niet dichtgevroren, ondanks -12.

Dus helaas geen schaatsen (he wat jammer )

tot snel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven