Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 14 november 2016 om 10:48
maandag 14 november 2016 om 10:48
quote:doornroosje9 schreef op 14 november 2016 @ 10:15:
Vindt er nu niemand van de 'oudgedienden' dat dat zuigen van Hats stikvervelend was? Als er iemand negatief aan het forummen was, was zij het wel hoor. Dat 'pesten' van sommige forummers (ja, was echt pesten), vond ik ook echt niet kunnen. Dit zal de druppel geweest zijn.Ik weet niet hoeveel je mag zeggen over een gepermabande, dus ik houd het bij 'eens'.
Vindt er nu niemand van de 'oudgedienden' dat dat zuigen van Hats stikvervelend was? Als er iemand negatief aan het forummen was, was zij het wel hoor. Dat 'pesten' van sommige forummers (ja, was echt pesten), vond ik ook echt niet kunnen. Dit zal de druppel geweest zijn.Ik weet niet hoeveel je mag zeggen over een gepermabande, dus ik houd het bij 'eens'.
Tjezus, wat vals
maandag 14 november 2016 om 10:57
maandag 14 november 2016 om 10:57
maandag 14 november 2016 om 10:58
quote:sssssst schreef op 14 november 2016 @ 10:56:
[...]
Verkiezingen is ook niet altijd een oplossing, denk aan vorige week dinsdag.
[...]
Verkiezingen is ook niet altijd een oplossing, denk aan vorige week dinsdag.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 14 november 2016 om 10:58
quote:ZombieQueen schreef op 14 november 2016 @ 01:33:
[...]
Kijk maar naar de plaatjesrechten. De een krijgt het na vragen in het modtopic, de ander moet er persee voor mailen.
Willem kreeg het na vragen in het modtopic vorige week. Je kunt veel van Willem zeggen, maar niet dat hij een voorkeursforummer is.
En verder is het lullig dat Hats een perma krijgt voor zoiets onzinnigs, en ook raar dat bij Phae kennelijk niet volgens het bansysteem de volgende ban wordt aangehouden (heb ik niet gecheckt overigens). Mogelijk dat het iets te maken heeft met hoe Hats overkomt, ze is gemiddeld genomen een wat minder positieve forummer zeg maar. En zo'n bansysteem heeft altijd iets van subjectiviteit in zich. Hopelijk kijken ze er serieus naar en herroepen ze de boel, want dit slaat nergens op.
[...]
Kijk maar naar de plaatjesrechten. De een krijgt het na vragen in het modtopic, de ander moet er persee voor mailen.
Willem kreeg het na vragen in het modtopic vorige week. Je kunt veel van Willem zeggen, maar niet dat hij een voorkeursforummer is.
En verder is het lullig dat Hats een perma krijgt voor zoiets onzinnigs, en ook raar dat bij Phae kennelijk niet volgens het bansysteem de volgende ban wordt aangehouden (heb ik niet gecheckt overigens). Mogelijk dat het iets te maken heeft met hoe Hats overkomt, ze is gemiddeld genomen een wat minder positieve forummer zeg maar. En zo'n bansysteem heeft altijd iets van subjectiviteit in zich. Hopelijk kijken ze er serieus naar en herroepen ze de boel, want dit slaat nergens op.
maandag 14 november 2016 om 10:59
maandag 14 november 2016 om 11:00
quote:doornroosje9 schreef op 14 november 2016 @ 10:15:
Vindt er nu niemand van de 'oudgedienden' dat dat zuigen van Hats stikvervelend was? Als er iemand negatief aan het forummen was, was zij het wel hoor. Dat 'pesten' van sommige forummers (ja, was echt pesten), vond ik ook echt niet kunnen. Dit zal de druppel geweest zijn.
Als ik iemand anders was en een schijthekrl aan je zou hebben, zou ik bijvoorbeeld deze post staffen. Zou ik minimaal drie redenen bedenken ( op de man, negatief forummen , zuigen, bespreken van iemand die zich niet verdedigen kan, ) en hopen dat de Pavlov mod dienst heeft. En dan zou ik een paar dinnies PB'en met de vraag om het hetzelfde te doen. Zou zomaar kunnen dat jij dan een forumvakantie krijgt.
Want zo gaan die dingen.
Vindt er nu niemand van de 'oudgedienden' dat dat zuigen van Hats stikvervelend was? Als er iemand negatief aan het forummen was, was zij het wel hoor. Dat 'pesten' van sommige forummers (ja, was echt pesten), vond ik ook echt niet kunnen. Dit zal de druppel geweest zijn.
Als ik iemand anders was en een schijthekrl aan je zou hebben, zou ik bijvoorbeeld deze post staffen. Zou ik minimaal drie redenen bedenken ( op de man, negatief forummen , zuigen, bespreken van iemand die zich niet verdedigen kan, ) en hopen dat de Pavlov mod dienst heeft. En dan zou ik een paar dinnies PB'en met de vraag om het hetzelfde te doen. Zou zomaar kunnen dat jij dan een forumvakantie krijgt.
Want zo gaan die dingen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 14 november 2016 om 11:04
Ha, ik zou eigenlijk niemand een ban geven, want ik wil graag altijd door iedereen aardig gevonden worden en geef iedereen altijd het voordeel van de twijfel en een aantal kansen ...heu...uiteindelijk is natuurlijk de maat ooit ergens toch een keertje vol en als ik een mod zou zijn bleef ik ook nog steeds een mens.
Hoe kun je eigenlijk zulke geschreven teksten niet een beetje subjectief beoordelen?
Het is tenslotte geen wiskunde of zoiets.
Ik weet het allemaal niet en ben erg blij dat ik dat soort beslissingen niet hoef te nemen!
Hoe kun je eigenlijk zulke geschreven teksten niet een beetje subjectief beoordelen?
Het is tenslotte geen wiskunde of zoiets.
Ik weet het allemaal niet en ben erg blij dat ik dat soort beslissingen niet hoef te nemen!