Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 november 2016 @ 09:58:

[...]

Bij de CM.

Daar gaat ik niet naar toe, gooien ze me gelijk eruit voor offtopic.

Mailen heeft mij geleerd dat nergens naar toe gaat. Althans niet in mij voordeel.

Ik voel me nu rot nu.

(dit alles moet met een korreltje zout opgenomen worden)
quote:Star schreef op 14 november 2016 @ 10:00:

[...]

Ik zou het niet doen Zie je... twee handen op een buik.
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 november 2016 @ 10:05:

Ik ook van jou.
Echt verschrikkelijk bezopen dat je voor zo'n kleine overtreding ( als het al een overtreding is ) een perma kunt krijgen.

Dan zouden we met terugwerkende kracht nog wel wat mensen een oor aan kunnen naaien, als we de oude Naarpraats door spitten. Er is altijd benoemd dat die-en-die een anoniempje aangevraagd hebben.

Wat voor worm ben je dan als je dat als DE kans ziet om iemand van het forum te wippen of een waarschuwing of een ban aan te smeren ? Dan zit je met een berg opgekropte woede hier te forummen, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:MarindaH schreef op 14 november 2016 @ 10:00:

[...]

Jij kwam ermee
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 november 2016 @ 10:07:

Echt verschrikkelijk bezopen dat je voor zo'n kleine overtreding ( als het al een overtreding is ) een perma kunt krijgen.

Dan zouden we met terugwerkende kracht nog wel wat mensen een oor aan kunnen naaien, als we de oude Naarpraats door spitten. Er is altijd benoemd dat die-en-die een anoniempje aangevraagd hebben.

Wat voor worm ben je dan als je dat als DE kans ziet om iemand van het forum te wippen of een waarschuwing of een ban aan te smeren ? Dan zit je met een berg opgekropte woede hier te forummen, hoor.Ik zou niet meer reageren maar wil toch nog even vragen, krijg je alleen een perma na staffen ? Kan het geen opzichzelfstaande actie van de mods zijn ?
quote:Hala schreef op 14 november 2016 @ 10:08:

[...]

Jij kwam ermeeI remember. Maar een ban krijgen omdat je staakt (zoals jij suggereert) lijkt me heel, heel knap.
quote:Pretzel66 schreef op 14 november 2016 @ 10:11:

[...]

Ik zou niet meer reageren maar wil toch nog even vragen, krijg je alleen een perma na staffen ? Kan het geen opzichzelfstaande actie van de mods zijn ?Hoe moet ik dat nou weer weten ? Mods wegen zijn ondoorgrondelijk en niemand begrijpt hoe het werkt.
quote:Pretzel66 schreef op 14 november 2016 @ 10:11:

[...]

Ik zou niet meer reageren maar wil toch nog even vragen, krijg je alleen een perma na staffen ? Kan het geen opzichzelfstaande actie van de mods zijn ?De mods lezen echt niet alle topics door,ze reageren op stafjes dus het kan haast niet anders dan dat iemand Hats gestaft heeft.
quote:MarindaH schreef op 14 november 2016 @ 10:12:

[...]

I remember. Maar een ban krijgen omdat je staakt (zoals jij suggereert) lijkt me heel, heel knap.O ja was even verkeerd verwoord. My excuses Mirandahhhhhh
Vindt er nu niemand van de 'oudgedienden' dat dat zuigen van Hats stikvervelend was? Als er iemand negatief aan het forummen was, was zij het wel hoor. Dat 'pesten' van sommige forummers (ja, was echt pesten), vond ik ook echt niet kunnen. Dit zal de druppel geweest zijn.
Life is short. Eat dessert first.
Staffen is de norm. Grrrrrrrrrrr Voor en na het zuigen, en dan gaan ze meestal ook op anoniem.

Hats: we missen jou.
quote:YellowDiamond schreef op 14 november 2016 @ 10:13:

[...]

De mods lezen echt niet alle topics door,ze reageren op stafjes dus het kan haast niet anders dan dat iemand Hats gestaft heeft.Dat denk ik ook, en Hats had gewoon de pech net uit een maandban te komen. Die ze overigens wel zelf bij elkaar gepost had. Haar eerdere bannen heeft ze niet gekregen voor het uitdelen van hugs and kisses.
Soms zijn er ECHT stafwaardige dingen die moet je dan - tig keer staffen ( en daarna nog benoemen in het modtopic omdat het er nog teeds staat, ( wat me laatst ook een waarschuwing opleverde terwijl een ander het een minuut voor mij ook deed en niets " opliep " ) en dan wordt er hooguit een beetje in de berichten gepoetst.
quote:doornroosje9 schreef op 14 november 2016 @ 10:15:

Vindt er nu niemand van de 'oudgedienden' dat dat zuigen van Hats stikvervelend was? Als er iemand negatief aan het forummen was, was zij het wel hoor. Dat 'pesten' van sommige forummers (ja, was echt pesten), vond ik ook echt niet kunnen. Dit zal de druppel geweest zijn.Ik vond haar juist veel milder geworden de laatste tijd.
quote:sssssst schreef op 14 november 2016 @ 10:16:

[...]

Dat denk ik ook, en Hats had gewoon de pech net uit een maandban te komen. Die ze overigens wel zelf bij elkaar gepost had. Haar eerdere bannen heeft ze niet gekregen voor het uitdelen van hugs and kisses.Weet ik,maar deze perma is gewoon belachelijk..

Vindt er nu niemand van de 'oudgedienden' dat dat zuigen van Hats stikvervelend was? Als er iemand negatief aan het forummen was, was zij het wel hoor. Dat 'pesten' van sommige forummers (ja, was echt pesten), vond ik ook echt niet kunnen. Dit zal de druppel geweest zijn.

Ik snap juist niet dat mensen zich er zo druk om kunnen maken. Ik kom hier vaak, maar lees lang niet alles. Hoe vaak moet je hier wel niet hangen om wél alles mee te krijgen?

En je iets dan zo aantrekken om te gaan lopen staffen?
Ik denk dat je gelijk hebt Roosje.

Het was zuigen die post met die smiley erbij en er had niemand gevraagd wie er anoniem was volgens mij. Maar waarom moet je zo lachen als ...... vraagt om op anoniem te gaan.

En nee ik heb niet gestaft, maar dat als reden kan ik me voorstellen alleen hadden ze het dan zuigen moeten noemen.
quote:Ikhierhuh schreef op 14 november 2016 @ 10:15:

Hats: we missen jou.Ehhhh, spreek voor jezelf ja .

Zuigen doen er hier zoveel en pesten zag ik hats niet echt doen.

Maar goed ik lees ook niet alles mee..
quote:Ikhierhuh schreef op 14 november 2016 @ 10:04:

[...]

Zie je... twee handen op een buik. He leuk, ik zie je nu al 2x een gezegde gebruiken, da's knap voor een niet-Nederlandse
Je bent zelf een theepot
quote:Ikhierhuh schreef op 14 november 2016 @ 10:17:

[...]

Ik vond haar juist veel milder geworden de laatste tijd.

Telkens als ze terug kwam na een ban, was ze idd milder. Dan ben je weer even voorzichtig zeker?

Ik las iig nauwelijk meer mee op napraat omdat er voortdurend van die domme bulderlachsmileys stonden.
Life is short. Eat dessert first.

Je kunt ook niet iemand zijn rijbewijs afpakken omdat hij zijn mistlichten aan had, al had hij al veel andere overtredingen op zijn naam staan.

Hoe kun je nou iemand een perma geven voor iets wat niet permaban- waardig is ?

Ik snap niet dat je nu goed gaat zitten praten dat iemand het duwtje heeft gegeven, omdat niet iedereen haar leuk vond.
quote:SuzanneSuus schreef op 14 november 2016 @ 10:20:

[...]

He leuk, ik zie je nu al 2x een gezegde gebruiken, da's knap voor een niet-NederlandseIK let goed op Suus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven