Theehuis
donderdag 1 januari 2009 om 10:32
Lieve meiden, een heel erg mooi en warm en liefdevol 209 voor jullie allemaal! De beste wensen!
Voor Inad: een leuke baan die bij je past.
Voor Eow: -15 kilo, een huis, diploma en baan.
Voor Dierewier: een prachtige gezonde jongen.
Voor Star: een prachtig gezond meiske.
Voor Peppie: rust in het köpke.
Voor Erwt: een heel fijn eerste jubileum met Xan.
Voor Luun: gezondheid, gezondheid, gezondheid.
Voor Vish: een warm, nieuw huisje.
Voor mezelf: een leuke nieuwe baan.
Allemaal een leuke jaarwisseling gehad?
Voor Inad: een leuke baan die bij je past.
Voor Eow: -15 kilo, een huis, diploma en baan.
Voor Dierewier: een prachtige gezonde jongen.
Voor Star: een prachtig gezond meiske.
Voor Peppie: rust in het köpke.
Voor Erwt: een heel fijn eerste jubileum met Xan.
Voor Luun: gezondheid, gezondheid, gezondheid.
Voor Vish: een warm, nieuw huisje.
Voor mezelf: een leuke nieuwe baan.
Allemaal een leuke jaarwisseling gehad?
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 1 januari 2009 om 10:46
Bedankt Kess Het is nogal wat
Hier was de jaarwisseling prima. Lekker rustig. Kindjes wakker gemaakt, die vonden vuurwerk prachtig en sliepen om 00.30 weer gewoon verder. Lagen er zelf ook niet laat in. Was niet heel veel vuurwerk hier dit jaar, gelukkig. Genoeg om mooi te zijn, maar gelukkig niet zoveel dat je om 5.00 nog van die 100.000 klappers onder je raam hebt
En bij jullie?
Hier was de jaarwisseling prima. Lekker rustig. Kindjes wakker gemaakt, die vonden vuurwerk prachtig en sliepen om 00.30 weer gewoon verder. Lagen er zelf ook niet laat in. Was niet heel veel vuurwerk hier dit jaar, gelukkig. Genoeg om mooi te zijn, maar gelukkig niet zoveel dat je om 5.00 nog van die 100.000 klappers onder je raam hebt
En bij jullie?
donderdag 1 januari 2009 om 10:56
Wij zijn om 12 uur de straat op gegaan, proosten met alle buren. Erg gezellig. NIet zo veel vuurwerk, maar wel mooi siervuurwerk, dus prima. Daarna bij de overburen een borrel gedaan. Babyfoon meegenomen. Tony heeft overal doorheen geslapen. Vito werd rond een uur of 1 wakker, maar die heb ik toen in dekentje gewikkeld en opgehaald. Heeft dus lekker meegeborreld en vond dat fantastisch!
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 1 januari 2009 om 11:51
Wij hadden een gezellige oud&nieuw bij XanZus+familie! LamaSpel gedaan (ge-wel-dig!) , gegourmet, gekletst, geproost, heel veel vuurwerk gezien en gehoord, weer gekletst en tot 03.00 uur WeekendLottoMiljonairs gespeeld en daarna met taxi naar huis en om 04.00 uur in bed!
Oh, en een gezellig eerste jubileum voor Xan en mij is aankomende maandag (5 januari), dus dat voornemen kan lekker snel afgestreept worden
Goede Erwtenvoornemens:
- gezond eten, ietsiepietsie van samenwoon-vetjes verliezen.
- niet meer irritante nagelhoekjes- en dingetjes afbijten
Oh, en een gezellig eerste jubileum voor Xan en mij is aankomende maandag (5 januari), dus dat voornemen kan lekker snel afgestreept worden
Goede Erwtenvoornemens:
- gezond eten, ietsiepietsie van samenwoon-vetjes verliezen.
- niet meer irritante nagelhoekjes- en dingetjes afbijten
Peas on earth!

donderdag 1 januari 2009 om 11:59
Gelukkig Nieuwjaar lieverds!
Ik sluit me bij het lijstje van Kess aan
Ben halverwege de avond met Cee terug naar huis gegaan, want die weigerde te gaan slapen bij opa en oma en werd hoe langer hoe doller. Zijn we samen om 23.15 gaan slapen
Ik werd wel wakker van vuurwerk, heb Ceetje even laten kijken maar die was totaal niet geinteresseerd meer, wilde alleen maar slapen. Heerlijk uitgeslapen tot 10.30
Ik sluit me bij het lijstje van Kess aan
Ben halverwege de avond met Cee terug naar huis gegaan, want die weigerde te gaan slapen bij opa en oma en werd hoe langer hoe doller. Zijn we samen om 23.15 gaan slapen
Ik werd wel wakker van vuurwerk, heb Ceetje even laten kijken maar die was totaal niet geinteresseerd meer, wilde alleen maar slapen. Heerlijk uitgeslapen tot 10.30
donderdag 1 januari 2009 om 12:00
Gelukkig Erwtje Vind je fris en groen en fruitig véél leuker
Als iemand trouwens de titel heul stom vindt moeten we hem maar wijzigen hoor, had bijzonder weinig inspiratie en teveel alcohol gisteravond
Ga nu eerst maar eens een paar weken níet drinken. Even afkicken, anders eindig ik nog als Amy Winehouse.
Vanmiddag even nieuwjaarsborrel van familie. Auto doet gek, dus we lenen er 1, morgen onze even naar de garraasjuh. Hopen dat er niets ernstigs is, want geen geld voor nieuwe en/of dure reparatie.
Wat gaan jullie doen vandaag?
Als iemand trouwens de titel heul stom vindt moeten we hem maar wijzigen hoor, had bijzonder weinig inspiratie en teveel alcohol gisteravond
Ga nu eerst maar eens een paar weken níet drinken. Even afkicken, anders eindig ik nog als Amy Winehouse.
Vanmiddag even nieuwjaarsborrel van familie. Auto doet gek, dus we lenen er 1, morgen onze even naar de garraasjuh. Hopen dat er niets ernstigs is, want geen geld voor nieuwe en/of dure reparatie.
Wat gaan jullie doen vandaag?
donderdag 1 januari 2009 om 12:03
Starretje dus lekker 2009 ingeslapen
Eow, 'k vind titel prima hoor. Het oude theehuis was iets makkelijker in de lijst te vinden omdat ik altijd op korte titels scande , maar das vast een kwestie van wennen.
Wij zitten hier lekker in joggingbroek en zijn van plan de hele dag zo te blijven zitten. Misschien straks even Mama Mia kijken , en verder nietsdoen
Eow, 'k vind titel prima hoor. Het oude theehuis was iets makkelijker in de lijst te vinden omdat ik altijd op korte titels scande , maar das vast een kwestie van wennen.
Wij zitten hier lekker in joggingbroek en zijn van plan de hele dag zo te blijven zitten. Misschien straks even Mama Mia kijken , en verder nietsdoen
Peas on earth!
donderdag 1 januari 2009 om 12:05
Star, lekker geslapen dus! Wel vreemd om zo je nieuwe jaar in te luiden, of niet? Ik was zelf tenminste wel blij dat Don weer iets opknapte en we toch samen konden proosten!
Ai, hoop dat auto niets ernstigs mankeert, Eow. Dat zijn van die stomme kostenposten!
Misschien blijf ik ook wel in joggingbroek. Vindt mijn broer vast niet erg!
Ai, hoop dat auto niets ernstigs mankeert, Eow. Dat zijn van die stomme kostenposten!
Misschien blijf ik ook wel in joggingbroek. Vindt mijn broer vast niet erg!
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 1 januari 2009 om 12:10
Joggingbroek is fijn , alleen heb ik teveel gegeten en heb ik buikpijn én zit het elastiek van joggingbroek iets te strak
'k Ga ook duimen voor auto, Eow
Ohja, LamaSpel is echt ge-wel-dig, had buikpijn van 't lachen. Zal even googlen...
Je speelt in teams van minimaal twee personen (wij gisteren in twee teams van drie personen), en door het draaien met een pijltje op het bord (zie plaatje) wordt bepaald welke ronde je moet spelen. Dat zijn:
- verboden te lachen (teams tegenover elkaar en net als op tv om de beurt tegen elkaar praten zonder te lachen)
- het moordspel
- de dierenwinkel (echt leuk!)
- en nog meer rondes zoals op tv
Echt heel erg leuk!
'k Ga ook duimen voor auto, Eow
Ohja, LamaSpel is echt ge-wel-dig, had buikpijn van 't lachen. Zal even googlen...
Je speelt in teams van minimaal twee personen (wij gisteren in twee teams van drie personen), en door het draaien met een pijltje op het bord (zie plaatje) wordt bepaald welke ronde je moet spelen. Dat zijn:
- verboden te lachen (teams tegenover elkaar en net als op tv om de beurt tegen elkaar praten zonder te lachen)
- het moordspel
- de dierenwinkel (echt leuk!)
- en nog meer rondes zoals op tv
Echt heel erg leuk!
Peas on earth!