Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 14 november 2016 om 15:55
maandag 14 november 2016 om 15:56
maandag 14 november 2016 om 15:57
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 november 2016 @ 15:55:
[...]
Die van ons was oranje. Met bruine bloemen Heb ik pas via Mp gescoord twee stuks van Kalorik alleen voor de heb !
https://www.google.nl/sea ... CgC&biw=768&bih=928#imgrc=KsN813v2G1w3vM%3A
[...]
Die van ons was oranje. Met bruine bloemen Heb ik pas via Mp gescoord twee stuks van Kalorik alleen voor de heb !
https://www.google.nl/sea ... CgC&biw=768&bih=928#imgrc=KsN813v2G1w3vM%3A
maandag 14 november 2016 om 15:57
maandag 14 november 2016 om 16:08
quote:Eleonora-1 schreef op 14 november 2016 @ 16:04:
[...]
En daar bleek je later ontzettend K van te krijgen.
Zo heette dat toen.
K.
En als je dan niet begrijpend keek werd het gehele woord gefluisterd.
Achter een hand.
Maar vroeger gingen de meeste mensen met K ook gewoon dood.
En was de dood nog niet hip.
[...]
En daar bleek je later ontzettend K van te krijgen.
Zo heette dat toen.
K.
En als je dan niet begrijpend keek werd het gehele woord gefluisterd.
Achter een hand.
Maar vroeger gingen de meeste mensen met K ook gewoon dood.
En was de dood nog niet hip.
maandag 14 november 2016 om 16:08
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 15:28:
Op zaterdag stond de droogkap in de keuken, daar gingen je moeder, oma en tantes om de beurt onder, nadat ze bij elkaar de rollers gezet hadden.
En op de kachel stond de zondagse soep te trekken.Jaaah mijn moeder krulde altijd mijn oma's haar op zondag. Want mijn oma kon zelf haar haar niet doen. Oma ging 2 keer per week naar de kapper maar op zondag krulde mijn moeder oma's haar en dan maakte oma een grote pan erwtensoep, bakte ze kipkluifjes of gehaktballetjes of kookte ze vele gerechten altijd met een buikje vol naar huis toe. Helaas is ze dit jaar overleden. Wat mis ik die lieve vrouw
Op zaterdag stond de droogkap in de keuken, daar gingen je moeder, oma en tantes om de beurt onder, nadat ze bij elkaar de rollers gezet hadden.
En op de kachel stond de zondagse soep te trekken.Jaaah mijn moeder krulde altijd mijn oma's haar op zondag. Want mijn oma kon zelf haar haar niet doen. Oma ging 2 keer per week naar de kapper maar op zondag krulde mijn moeder oma's haar en dan maakte oma een grote pan erwtensoep, bakte ze kipkluifjes of gehaktballetjes of kookte ze vele gerechten altijd met een buikje vol naar huis toe. Helaas is ze dit jaar overleden. Wat mis ik die lieve vrouw
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 14 november 2016 om 16:12
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 november 2016 @ 15:46:
[...]
Ja he, wat een griezel was dat. Met zijn cape.Nou inderdaad die wil je niet in het donker tegenkomen.
[...]
Ja he, wat een griezel was dat. Met zijn cape.Nou inderdaad die wil je niet in het donker tegenkomen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.