Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 14 november 2016 om 17:30
quote:Eleonora-1 schreef op 14 november 2016 @ 17:28:
[...]
Kweetet.
Ik heb net een hele tijd met een vriendin gebeld. Ik zei 'hebbie ff? ik wil over vroeger praten.'
Precies dat vliegengordijn gevoel moest ik even een uurtje delen.
Over hoe lekker de Albert Cuyp rook, hoe we altijd kersen kregen van tante Nel, brood bij Runneboom wat ook al zo lekker rook, het park in de zomer, Artis, ranja, de HEMA in de Ferdinand Bol, in de tuin spelen, herfstbladeren schoppen in het Amsterdamse Bos, de openlucht popconcerten in het Vondelpark, naar Zandvoort, hoe Delial rook, vier sinterklazen in de straat, palm Pasen lopen, gesorteerd gebak uitzoeken bij de banketbakker als iemand jarig was, nieuwe schoenen kopen bij van Haren, hoe de bieb rook, poppenkast op de Dam.....
Zucht.
Delial nu heb je me , maar alleen zoals die oude uit de gele flessen rook.
Dat was voor mij familievakanties in Zeeland samen met de geur van Autan !
[...]
Kweetet.
Ik heb net een hele tijd met een vriendin gebeld. Ik zei 'hebbie ff? ik wil over vroeger praten.'
Precies dat vliegengordijn gevoel moest ik even een uurtje delen.
Over hoe lekker de Albert Cuyp rook, hoe we altijd kersen kregen van tante Nel, brood bij Runneboom wat ook al zo lekker rook, het park in de zomer, Artis, ranja, de HEMA in de Ferdinand Bol, in de tuin spelen, herfstbladeren schoppen in het Amsterdamse Bos, de openlucht popconcerten in het Vondelpark, naar Zandvoort, hoe Delial rook, vier sinterklazen in de straat, palm Pasen lopen, gesorteerd gebak uitzoeken bij de banketbakker als iemand jarig was, nieuwe schoenen kopen bij van Haren, hoe de bieb rook, poppenkast op de Dam.....
Zucht.
Delial nu heb je me , maar alleen zoals die oude uit de gele flessen rook.
Dat was voor mij familievakanties in Zeeland samen met de geur van Autan !
maandag 14 november 2016 om 17:41
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 17:39:
[...]
O gut,. Ik wilde net zeggen: Solo gaat hier wat van vinden Die groeps-app werkt zeker niet meer? Of ben ik er weer vanaf gegooid?
[...]
O gut,. Ik wilde net zeggen: Solo gaat hier wat van vinden Die groeps-app werkt zeker niet meer? Of ben ik er weer vanaf gegooid?
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 14 november 2016 om 17:42
maandag 14 november 2016 om 17:44