Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Solomio schreef op 15 november 2016 @ 08:01:

[...]

Briljant plan. Ik heb Jan Slagter al gemaild.Thanks!
Is Batmans vijand alweer gereïncarneerd, of zijn er echt meer van dat soort huwelijken? Vandaag bijna 5 jaar samen, een kind van vier (na negen maanden per ongelijk zwanger worden, ergens mis ik toch een jaartje in de optelsom), wel een paard natuurlijk, en dus een lapzwans van een vent die veel geld uitgeeft en niets in het huishouden doet. En het ligt allemaal aan hem...
quote:Marana_ schreef op 15 november 2016 @ 08:14:

Is Batmans vijand alweer gereïncarneerd, of zijn er echt meer van dat soort huwelijken? Vandaag bijna 5 jaar samen, een kind van vier (na negen maanden per ongelijk zwanger worden, ergens mis ik toch een jaartje in de optelsom), wel een paard natuurlijk, en dus een lapzwans van een vent die veel geld uitgeeft en niets in het huishouden doet. En het ligt allemaal aan hem...Bij 'het paard' ben ik afgehaakt..
quote:Marana_ schreef op 15 november 2016 @ 08:14:

Is Batmans vijand alweer gereïncarneerd, of zijn er echt meer van dat soort huwelijken? Vandaag bijna 5 jaar samen, een kind van vier (na negen maanden per ongelijk zwanger worden, ergens mis ik toch een jaartje in de optelsom), wel een paard natuurlijk, en dus een lapzwans van een vent die veel geld uitgeeft en niets in het huishouden doet. En het ligt allemaal aan hem...Oh is het weer terug ?
Ik haal er altijd twee door elkaar dit is niet degene waar Amerika ook bij komt kijken toch ?
Nee Amerika is echt een trol volgens mij
Is dit wel echt dan, jeetje dat is treurig.
quote:yasmijn schreef op 15 november 2016 @ 08:06:

[...]

Thanks! Ik heb wel mezelf ook een rol toegedicht in het programma, als tegenwicht zeg maar.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Pretzel66 schreef op 15 november 2016 @ 09:10:

Is dit wel echt dan, jeetje dat is treurig.Nogal zeg. Ik reageer er maar niet.
quote:Star schreef op 15 november 2016 @ 09:23:

[...]

Nogal zeg. Ik reageer er maar niet.Als het haar is en het is echt dan is het treurig, dan zit ze zo klem dat ze ze er steeds weer over moet praten en er zelf dus niet uitkomt
Je bent zelf een theepot
Als zij het niet is (en die kans is best aanwezig) vind ik het ook treurig want dan zijn er dus meerdere vrouwen die zo vastzitten voor hun gevoel, terwijl ze zelf al jaren geleden alles anders hadden moeten aanpakken (vanaf het begin zorgen voor gelijkwaardigheid in huishouden en uitgaven, niet zomaar je huis verkopen om samen iets te kopen, niet zomaar de pil vergeten)
quote:Marana_ schreef op 15 november 2016 @ 09:40:

Als zij het niet is (en die kans is best aanwezig) vind ik het ook treurig want dan zijn er dus meerdere vrouwen die zo vastzitten voor hun gevoel, terwijl ze zelf al jaren geleden alles anders hadden moeten aanpakken (vanaf het begin zorgen voor gelijkwaardigheid in huishouden en uitgaven, niet zomaar je huis verkopen om samen iets te kopen, niet zomaar de pil vergeten)Veel relatietopics vind ik suf geneuzel maar er zitten idd trieste situaties tussen.
Je bent zelf een theepot
Ik denk niet dat ze het is
quote:SuzanneSuus schreef op 15 november 2016 @ 09:38:

[...]

Als het haar is en het is echt dan is het treurig, dan zit ze zo klem dat ze ze er steeds weer over moet praten en er zelf dus niet uitkomtNee zij is het niet hoor, die is alweer terug onder een andere nick.
quote:Star schreef op 15 november 2016 @ 10:36:

[...]

Nee zij is het niet hoor, die is alweer terug onder een andere nick.Wat goed dat jullie dat altijd door hebben. Ik hetken nooit iemand. En daar word je toch een partij achterdochtig van, joh
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Star schreef op 15 november 2016 @ 10:36:

[...]

Nee zij is het niet hoor, die is alweer terug onder een andere nick.Oh
Je bent zelf een theepot
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2016 @ 10:38:

[...]

Wat goed dat jullie dat altijd door hebben. Ik hetken nooit iemand. En daar word je toch een partij achterdochtig van, joh Ik ook niet. Ik moet het letterlijk zwart op wit lezen vooraleer ik het doorheb.
Life is short. Eat dessert first.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2016 @ 10:38:

[...]

Wat goed dat jullie dat altijd door hebben. Ik hetken nooit iemand. En daar word je toch een partij achterdochtig van, joh Ik weet de oude nick al niet eens laat staan een nieuwe
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:doornroosje9 schreef op 15 november 2016 @ 10:58:

[...]

Ik ook niet. Ik moet het letterlijk zwart op wit lezen vooraleer ik het doorheb. Ik was Lady-Voldemort
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 november 2016 @ 11:05:

[...]

Ik was Lady-Voldemort Echt??
quote:Nouschi schreef op 15 november 2016 @ 11:01:

[...]

Ik weet de oude nick al niet eens laat staan een nieuwe Die is net genoemd
Je bent zelf een theepot

[...]

Ik was Lady-Voldemort Zo fijn dat je dat even meldt! Ik noteer het op mijn koelkast.
quote:MissMillicent schreef op 15 november 2016 @ 11:06:

[...]

Echt?? Jij bent nieuw zeker?

[...]

Ik was Lady-Voldemort En daar voor lady VolMetSnot. En je bent ook nog even lady Volgestort geweest, toch?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:SuzanneSuus schreef op 15 november 2016 @ 11:07:

[...]

Die is net genoemdJe moet een rebus doen voor Noes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven