Entertainment alle pijlers

Netflix deel 2

28-06-2016 21:02 3005 berichten
Het andere topic was volgekletst

Een tweede topic voor de aanraders en de afraders.

NIET spoileren (daar is een ander topic voor).

Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series
Alle reacties Link kopieren
Ok dames is ben om, ik ga morgen beginnen aan The Crown, zodra ik klaar ben met Black Mirror

Even off topic, hoeveel series volgen jullie tegelijk? ik volg er max 3, en als ik daarmee klaar ben dan pak ik weer een setje van 3, ik heb echt een plan van aanpak, ik heb ook een mijn series app die houd precies bij waar je bent gebleven , reuze handig.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Ik volg een serie tegelijk. Zo'n drie afleveringen per dag.

The killing vond ik drie keer niks.

Nu voorlopig nog even The Mentalist (seizoen twee). Vind ik ontspannen vermaak.

Daarna weet ik nog niet.

Is Marcella leuk?
Het is The Killing geworden en ik ben bezig met aflevering 2 en vind het goed!

The Good Wife zal het hierna worden of The Gran Hotel of....of...

The Mentalis vond ik niks aan.

Miskotto....een plan van aanpak Briljan!

Ik kijk een serie per keer anders kan mijn ADD brein het niet aan, kan nu al niet kiezen tussen series zit ik dan te wikken en te wegen welke van de 3 vanavond

Heb ook vaak nog een spannend boek liggen hoe vaak ik niet naar mijn boek en de tv kijk en denk wat ga ik doen lezen of serie kijken, om vervolgens achter mijn laptop te gaan zitten forummen.

Nou ik ga weer naar The Killing....ga ik straks in bed wel lezen....keuzes keuzes
quote:Goede-Fee schreef op 09 november 2016 @ 19:11:

[...]

2e seizoen komt er ook aan. Maar ze hebben nog geen datum.klopt als het klaar was op HBO had ik gehoord.
Black Mirror vind ik vreselijk, dus die is geschrapt. Kijk nu naar Continuum(Sciencefiction) en dat vind ik wel leuk. Gaat over een groep rebellen en een agente die in 2077 leven, maar bij een explosie teruggaan in de tijd, naar 2012.
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
De series die ik noem zullen waarschijnlijk al meerdere keren genoemd zijn, maar The Crown: ontzettend goed! In 2 dagen gekeken. Wacht vol smart op het 2e seizoen.

Daarna achter elkaar The lost kingdom gekeken. Lijkt erg op Vikings, maar daar kwam ik niet doorheen. Hier wel en vond het prachtig! Helaas nog maar 1 seizoen op Netflix, ik hoop op meer.

Op de planning staat nog Homeland: hoop over gehoord, nog nooit gezien. En Designated Survivor. Kan nog wel even vooruit!
Niet verwacht want ben niet zo van de koningshuizen maar ik vind The Crown fantastisch.
The Crown is echt goed, gekeken in twee avonden. :-)
Ik ben weer serieloos

Luke Cage is af en 3e seizoen van Brooklyn nini-nine is af en Dardevil op.

Ik val in een gat

The Crown lijkt me helemaal niks. Downton Abbey en andere series in vroeger boeiden me ook 0,0
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 november 2016 @ 12:20:

Ik ben weer serieloos

Ik val in een gat

The Crown lijkt me helemaal niks. Downton Abbey en andere series in vroeger boeiden me ook 0,0Probeer het maar. Ik vind downtown abby ook helemaal niets, maar heb genoten van de crown!
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 november 2016 @ 12:20:

Ik ben weer serieloos

Ik val in een gat

The Crown lijkt me helemaal niks. Downton Abbey en andere series in vroeger boeiden me ook 0,0The Crown trok mij ook niet, ik heb helemaal niks met dat soort series. Maar blij dat ik het toch geprobeerd heb want ik vind het fantastisch!!
Pivot! PIVOT!!!
Tvp
The Crown hou ik in mijn achterhoofd voor als ik écht niks anders kan bedenken

Gisteren The Glitch afgekeken, super!! Kan niet wachten op een vervolg.

Seizoen 3 van The Originals is ook net toegevoegd en seizoen 6 van The Vampire Diaries (Nou had ik die al elders online gekeken zonder ondertiteling en niet zo geweldige beeldkwaliteit dus niet kijk ik gewoon nog een keer)
Iemand al The 100 gekeken? http://www.imdb.com/title/tt2661044/

Staan nu 3 seizoenen op.

Lijkt mij fijn.
Ik kijk op dit moment Fletcher, maar ik zoek eigenlijk soortgelijke series, een beetje à la Law & Order, bij voorkeur Brits. Ik heb het niet zo op series met doden, zombies etc. Doe mij maar een ouderwetse detective of een grappige serie zoals Friends. Iemand tips?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 15 november 2016 @ 12:49:

Staan nu 3 seizoenen op.

Lijkt mij fijn.Vond seizoen 1 en 2 leuk, ben begin seizoen 3 afgehaakt.
quote:Belle73 schreef op 15 november 2016 @ 12:50:

Ik kijk op dit moment Fletcher, maar ik zoek eigenlijk soortgelijke series, een beetje à la Law & Order, bij voorkeur Brits. Ik heb het niet zo op series met doden, zombies etc. Doe mij maar een ouderwetse detective of een grappige serie zoals Friends. Iemand tips?Broadchurch
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 15 november 2016 @ 12:49:

Staan nu 3 seizoenen op.

Lijkt mij fijn.Zit in seizoen twee. Ik vind het wel leuk.
Broadchurch was ik inderdaad aan begonnen, maar dan duurde het weer zoveel afleveringen voordat een zaak opgelost was.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
quote:Belle73 schreef op 15 november 2016 @ 13:21:

Broadchurch was ik inderdaad aan begonnen, maar dan duurde het weer zoveel afleveringen voordat een zaak opgelost was.Gek he, bij een misdaadserie..,
quote:gizzmo-returns schreef op 15 november 2016 @ 13:23:

[...]

Gek he, bij een misdaadserie..,

Als het té langzaam gaat haak ik ook af.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 15 november 2016 @ 13:35:

[...]

Als het té langzaam gaat haak ik ook af.Ja maar bij broadchurh snap ik dit niet, ik wou steeds maar verder kijken
quote:Belle73 schreef op 15 november 2016 @ 13:21:

Broadchurch was ik inderdaad aan begonnen, maar dan duurde het weer zoveel afleveringen voordat een zaak opgelost was.Misschien THe Good wife of Suits proberen. Beiden advocaten series ( Amerikaans) maar iedere aflevering wordt het opgelost.
White collar is denk ik ook wat voor je.
quote:gizzmo-returns schreef op 15 november 2016 @ 13:23:

[...]

Gek he, bij een misdaadserie..,Baantjer kon het toch ook in 1 aflevering?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven