Netflix deel 2

dinsdag 15 november 2016 om 18:04
Sinds een paar dagen hebben we Netflix en er gaat een wereld voor me open
Heb veel reistijd en de app is echt dé uitvinding, kan gewoon onderweg kijken, super!
Orange is the New Black heb ik al gezien.
Ben begonnen met House of Cards, moet er even inkomen maar lijkt me goede serie.
Ik hou echt van crime series, het liefst die per aflevering worden afgerond.
Las hier dat Suites dan een goede optie is, heb Hawai 5-O ook toegevoegd.
Dan nog een serie om samen te kijken met man, dat wordt denk ik Narcos of Better call Saul.
Wij vonden Breaking Bad geweldig, vandaar.
The walking dead hebben we op dvd gekeken tot halverwege het derde seizoen. Toen vond ik het veel van hetzelfde en werd ik naar van al die zombies Maar als het aan goede vrienden van ons ligt moeten we écht verder kijken omdat er nog veel te gebeuren staat. De moeite waard?
Heb veel reistijd en de app is echt dé uitvinding, kan gewoon onderweg kijken, super!
Ben begonnen met House of Cards, moet er even inkomen maar lijkt me goede serie.
Dan nog een serie om samen te kijken met man, dat wordt denk ik Narcos of Better call Saul.
The walking dead hebben we op dvd gekeken tot halverwege het derde seizoen. Toen vond ik het veel van hetzelfde en werd ik naar van al die zombies Maar als het aan goede vrienden van ons ligt moeten we écht verder kijken omdat er nog veel te gebeuren staat. De moeite waard?

dinsdag 15 november 2016 om 18:36
The walking dead is zeker de moeite waard!
Van mij geen serie tip maar een film tip: Whiplash. Geweldige film! Grote aanrader:
http://m.imdb.com/title/tt2582802/
Ga nu sowieso meer films kijken op Netflix. Staan goede titels bij.
Van mij geen serie tip maar een film tip: Whiplash. Geweldige film! Grote aanrader:
Ga nu sowieso meer films kijken op Netflix. Staan goede titels bij.

dinsdag 15 november 2016 om 18:37
quote:CherokeeRose1977 schreef op 15 november 2016 @ 18:36:
Ga nu sowieso meer films kijken op Netflix. Staan goede titels bij.Vond jij seizoen zes de moeite waard? Ik heb de eerste aflevering gezien maar kreeg een beetje een daar gaan we weer gevoel.
Ga nu sowieso meer films kijken op Netflix. Staan goede titels bij.Vond jij seizoen zes de moeite waard? Ik heb de eerste aflevering gezien maar kreeg een beetje een daar gaan we weer gevoel.
dinsdag 15 november 2016 om 18:42
quote:Belle73 schreef op 15 november 2016 @ 12:50:
Ik kijk op dit moment Fletcher, maar ik zoek eigenlijk soortgelijke series, een beetje à la Law & Order, bij voorkeur Brits. Ik heb het niet zo op series met doden, zombies etc. Doe mij maar een ouderwetse detective of een grappige lserie zoals Friends. Iemand tips?
Ik houd ook heel erg van britse series.
River
The missing
Happy valley
Marcella
Luther
Peaky Blinders
Ik kijk op dit moment Fletcher, maar ik zoek eigenlijk soortgelijke series, een beetje à la Law & Order, bij voorkeur Brits. Ik heb het niet zo op series met doden, zombies etc. Doe mij maar een ouderwetse detective of een grappige lserie zoals Friends. Iemand tips?
River
The missing
Happy valley
Marcella
Luther
Peaky Blinders

dinsdag 15 november 2016 om 18:51
dinsdag 15 november 2016 om 18:56

dinsdag 15 november 2016 om 19:12
quote:sombrerito schreef op 15 november 2016 @ 18:04:
The Fall.
Broadchurch
Happy Valley
Marcella
The Killing
The Bridge
River
Dicte
Top of the Lake
Annika Bengtzon
Lie to me
The Missing
Making a Murderer
How to get away with Murder
Wallander
Luther
Sherlock
Elementary
Enz. Je kan je hart ophalen
Ik heb niks met TWD.
The Fall.
Broadchurch
Happy Valley
Marcella
The Killing
The Bridge
River
Dicte
Top of the Lake
Annika Bengtzon
Lie to me
The Missing
Making a Murderer
Wallander
Luther
Sherlock
Elementary
Ik heb niks met TWD.

dinsdag 15 november 2016 om 20:09
quote:Daaromniet schreef op 15 november 2016 @ 18:42:
[...]
River
The missing
Happy valley
Marcella
Luther
Peaky BlindersBedankt voor het lijstje. En de anderen ook, ik zie soms door de bomen het bos niet meer.
[...]
River
The missing
Happy valley
Marcella
Luther
Peaky BlindersBedankt voor het lijstje. En de anderen ook, ik zie soms door de bomen het bos niet meer.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
dinsdag 15 november 2016 om 20:34
quote:Goede-Fee schreef op 15 november 2016 @ 19:12:
[...]
The Fall.
Broadchurch
Happy Valley
Marcella
The Killing
The Bridge
River
Dicte
Top of the Lake
Annika Bengtzon
Lie to me
The Missing
Making a Murderer
Wallander
Luther
Sherlock
Elementary
[...]
The Fall.
Broadchurch
Happy Valley
Marcella
The Killing
The Bridge
River
Dicte
Top of the Lake
Annika Bengtzon
Lie to me
The Missing
Making a Murderer
Wallander
Luther
Sherlock
Elementary

zondag 20 november 2016 om 13:26

zondag 20 november 2016 om 19:42
quote:CaptainJaneway schreef op 20 november 2016 @ 13:26:
Ik zit nu gekluisterd aan The Good Wife.
Goeie serie.
Er komt nu even niets uit mijn handen. Denk iedere keer dat ik NA deze aflevering toch echt iets moet gaan doen maar het komt er maar niet van.
Verslavend hoor dat binge watching gedoe.toen het net op tv was keek ik het bij Net 5. maar weet niet meer bij welk seizoen ik was gebleven. ben echt blij dat Netflix het nu heeft, hou wel van advocaten series
Ik zit nu gekluisterd aan The Good Wife.
Goeie serie.
Er komt nu even niets uit mijn handen. Denk iedere keer dat ik NA deze aflevering toch echt iets moet gaan doen maar het komt er maar niet van.
Verslavend hoor dat binge watching gedoe.toen het net op tv was keek ik het bij Net 5. maar weet niet meer bij welk seizoen ik was gebleven. ben echt blij dat Netflix het nu heeft, hou wel van advocaten series

zondag 20 november 2016 om 19:47
Ik ben bijna klaar met Modern Family Nu zoek ik een nieuwe serie waar ik lekker bij in slaap kan vallen: comedy, licht verteerbaar en makkelijk te volgen. How I met your mother zou een goede zijn, maar die heb ik ook al helemaal gezien. Melissa & Joey en That 70's show zouden ook goed zijn, maar staan niet op Netflix. Wie heeft tips?