Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat lief Kokos, die kinders van jou. De mijne hebben lekker doorgeslapen!
Iemand nog een goede site met dit soort fietsen?

Geen idee (en googlen kan je zelf ook wel dus ik bespaar mezelf de moeite ). Je gat voor de fiets begrijp ik? Wij voor de step met 2 kleine achterwieltjes, roze, van Puky ofzo? Fiets van de Hema heeft ze vorig jaar al gehad.

Jinster, ik heb al een magnetron, doe mij maar een stoomoven ok? Je man vandaag wel vrij nog of ben je alweer allenig?
Ik zal even het merk opzoeken van de driewieler van Jonathan die heeft leuke fietsjes.
Stressed is just desserts spelled backwards
Puky is echt goed, helemaal Jinnylands hoor. Hier hebben alle kindjes Puky (van loopfiets, step en fiets tot helm en zo...). Man was werken maar is net weer thuus. Jij allemaal hippe gala´s in nog hippere jurken vandaag?
Das Amalia Jin, ik heb nooit gala's en hippe feessies... Ik fluf me suf () hier op de bank. Morgen weekendje Deventer, das wel erg leuk!
Het merk heeft Schwinn, en deze heet ook nog little Stardust

Jaaaa Schwinn had ik ook gevonden, maar kon geen goede site vinden. Welke site komt dit vandaan Mal?

Gaan inderdaad voor fiets, weet het anders ook niet

Welke maat fiets hebben jullie koters?
De Puky Ballonroller in het roze. Dat moet hem worden! Leuk man, steppen
Ik weet dat het Amalia is Suus, maar het klonk zo leuk , ik bedoel: hoe fluf je vandaag klinkt niet zo 2009 hoor.
Steppen is ook heel erg goed voor het evenwicht en om te leren fietsen he, zeer verantwoord en helemaal Puky!
De kleinste van de Hema en dat past nu net. Ff zoeken welke maat dat is.
Compu, waarschijnlijk ga ik eind januari 2 daagjes naar Egmond mee met schoonvader en vriendin, vind je het leuk als ik dan even een bakje kom doen? Misschien dat ik dan even zonder MrJ kom, die kan wel bij opa blijven.
Dat roze stepje is ook wel erg cute natuurlijk.

Kan jouw kind steppen? Of ga je er gewoon vanuit dat het gaat lukken?
quote:Star schreef op 01 januari 2009 @ 19:35:

Jaaaa Schwinn had ik ook gevonden, maar kon geen goede site vinden. Welke site komt dit vandaan Mal?klik

wij hadden hem hier uitgezocht en besteld bij de fietsenmaker. Daar was hij net zo duur als op de site (120 euro). Jonathan heeft er alleen nog nooit op gefietst... maar ja dat konden we ook niet weten toen we hem kochten. Misschien dat hij deze zomer snapt hoe het moet.
Wij geven jongste een parkeergarage (iets als my first garage) en oudste krijgt van ons een "tussencadeau" (hoe zeg je dat?, dat je toch iets geeft want lege handen is ook zo wat), en dan eerst maar veel op de loopfiets die ie al heeft en dan als hij er echt aan toe is (maar arm schaap heeft zelfs nog nooit achter of voor op de fiets gezeten want moeders haat fietsen) "zomaar" een fiets (maar dan officieel verlaat voor zijn verjaardag, snappie?
Ik vind die Tigress echt schattig, jammer dat ze die niet in het knalrose hebben. Die touwtjes aan het stuur zijn wel onwijs leuk. O Jonathan klimt uit bed volgens mij
Puky zien er ook schattig uit trouwens. Moet uiteraard ook roze zijn
Wij hebben een binnenstep (hout) en daar kan ie goed op steppen.
Puky heeft alle kleuren Star, ook roze.
Mal, dat is een goeie, bestellen via fietsenmaker, want via die site kan je volgens mij niet bestellen.

Ja die touwtjes zijn leuk hè, vind ik ook zo schattig.

Mr J weer in bed?
Gelukkig wel een step met 3 wielen Jin, anders voorzie ik ongelukken.

Star, qua maat fiets zeg ik even naar de fietsenmaker! Die zet haar dan op fietsje en verteld je gelijk welke je moet hebben en hoe je kan zien of de maat goed is. Als ik het goed heb mogen ze niet met heupjes fietsen, dus dat beentjes en heupjes helemaal naar beneden moeten als trapper onderaan staat. Snap je hem???

Bij Julia lukt dat nu net. Maar die heeft net als haar moeder bepaald geen stelten en dus korte pootjes.
Cee kijkt dus niet om naar steppen nog. Naar fietsen ook niet maar fietsen zal ze
Mijne heeft ook korte pootjes

Zal wel 12 inch zijn denk ik. Morgen maar even rondje fietsenboeren doen. Ook langs opa nieuwjaarswensen, dus dagje touren.
ik tiep te langzaam....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven