Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 15 november 2016 om 22:29
quote:Nouschi schreef op 15 november 2016 @ 22:28:
Swifty
[img]http://media.viva.nl/m/jnd2f832i8ub_profile_avatar.jpg[/img]Het is de jonge jij
Swifty
[img]http://media.viva.nl/m/jnd2f832i8ub_profile_avatar.jpg[/img]Het is de jonge jij
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
dinsdag 15 november 2016 om 22:43
[...]
SUPER leuk Marianne is al ik weet niet hoe lang weg,,, ( lekker uptodate ) en Pien en ik are very much alive and kicking
SUPER leuk Marianne is al ik weet niet hoe lang weg,,, ( lekker uptodate ) en Pien en ik are very much alive and kicking
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-11-2016 23:35
Reden: quote verwijderd
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dinsdag 15 november 2016 om 22:43
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2016 @ 22:36:
[...]
Pientje ? Nooit van gehoord. Op actueel zeker ? .
Pientje de bijstandsbasher. Van het kaliber 'ik zou 73 km op de blaren door de woestijn lopen als ik daarmee 10,- zou verdienen die dan van mijn uitkering worden ingehouden maar dan sterf ik wel van uitdroging in de wetenschap dat ik mijn eigen broek kon ophouden'.
En ze werkt ook nog eens met bijstandsgerechtigden ofzo.
[...]
Pientje ? Nooit van gehoord. Op actueel zeker ? .
Pientje de bijstandsbasher. Van het kaliber 'ik zou 73 km op de blaren door de woestijn lopen als ik daarmee 10,- zou verdienen die dan van mijn uitkering worden ingehouden maar dan sterf ik wel van uitdroging in de wetenschap dat ik mijn eigen broek kon ophouden'.
En ze werkt ook nog eens met bijstandsgerechtigden ofzo.
dinsdag 15 november 2016 om 22:47
quote:Rhae schreef op 15 november 2016 @ 22:43:
[...]
En ze werkt ook nog eens met bijstandsgerechtigden ofzo.Ah zo eentje. Ben haar gelukkig nog nooit tegengekomen.
[...]
En ze werkt ook nog eens met bijstandsgerechtigden ofzo.Ah zo eentje. Ben haar gelukkig nog nooit tegengekomen.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 15 november 2016 om 22:51
quote:Eindeloos schreef op 15 november 2016 @ 22:43:
[...]
Ik weet niet of je wel blij moet zijn om in dit lijstje te staan. Dit was toch het begin van de lijst die Solo wilde voor nieuwe forummers?
[...]
Ik weet niet of je wel blij moet zijn om in dit lijstje te staan. Dit was toch het begin van de lijst die Solo wilde voor nieuwe forummers?
dinsdag 15 november 2016 om 22:55
quote:Rhae schreef op 15 november 2016 @ 22:43:
[...]
En ze werkt ook nog eens met bijstandsgerechtigden ofzo.Klinkt enig.
[...]
En ze werkt ook nog eens met bijstandsgerechtigden ofzo.Klinkt enig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.