Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 15 november 2016 om 23:44
quote:S-Meds schreef op 15 november 2016 @ 23:36:
[...]
ja vroeger hadden ook veel mensen last van hun zenuwen.
Dan kreeg je een op stoom aangedreven superdildo in je hoela en dan kon je er weer even tegen.
Als ik nu zou zeggen " ga effe een potje vingeren " krijg ik een ban.
[...]
ja vroeger hadden ook veel mensen last van hun zenuwen.
Dan kreeg je een op stoom aangedreven superdildo in je hoela en dan kon je er weer even tegen.
Als ik nu zou zeggen " ga effe een potje vingeren " krijg ik een ban.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 15 november 2016 om 23:45
dinsdag 15 november 2016 om 23:46
dinsdag 15 november 2016 om 23:46
dinsdag 15 november 2016 om 23:47
dinsdag 15 november 2016 om 23:47
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2016 @ 23:44:
[...]
Als ik nu zou zeggen " ga effe een potje vingeren " krijg ik een ban.volgens mij kan je dat best zeggen tegenwoordig. Je moet alleen niet aankomen met veralen uit de snackbar
[...]
Als ik nu zou zeggen " ga effe een potje vingeren " krijg ik een ban.volgens mij kan je dat best zeggen tegenwoordig. Je moet alleen niet aankomen met veralen uit de snackbar
dinsdag 15 november 2016 om 23:49
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2016 @ 23:41:
[...]
Wat neem jij toch alles letterlijk op, zeg.
Het was geen " echte " vraag ( ondanks het vraagteken ) , het was een vermomde waarschuwing.Excuses, ik ben laat op het forum, laat begonnen met bij lezen, zag geen vermomming, maar wel een vraag.
ps Je vond het dus geen probleem dat er namen zijn genoemd?
[...]
Wat neem jij toch alles letterlijk op, zeg.
Het was geen " echte " vraag ( ondanks het vraagteken ) , het was een vermomde waarschuwing.Excuses, ik ben laat op het forum, laat begonnen met bij lezen, zag geen vermomming, maar wel een vraag.
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 15 november 2016 om 23:49
Missie, jij praat hier volgens mij nooit na over topics, gaat geen 1 op 1 'tjes aan met mensen, doet niet mee aan offtopic geleuter, maar zodra er iets te quoten valt waar jiij een of een . Oid onder kunt zetten ben je aanwezig. Forumt dat nou lekker ? Is het jouw doel bepaalde mensen te betrappen en te staffen ? Ben jij het zelfbenoemde napraat geweten ?
Ik denk dat je het jezelf onnodig ongezellig forummen maakt en ik vraag me echt af of je het zelf ook niet leuker zou vinden om zo af en toe lekker gek mee te doen.
Ik denk dat je het jezelf onnodig ongezellig forummen maakt en ik vraag me echt af of je het zelf ook niet leuker zou vinden om zo af en toe lekker gek mee te doen.
dinsdag 15 november 2016 om 23:50
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2016 @ 23:38:
Ik word daar zo paranoia van : zit ik straks met mijn beste forumvijandin te posten : zooooooo geen zin in.
Ik praat hier gewoon altijd met mezelf.
Mijn gevoelige gestel heeft jullie allemaal opgenomen als onderdeeltjes van het grote geweldige Mij die terugpraten.
Ik word daar zo paranoia van : zit ik straks met mijn beste forumvijandin te posten : zooooooo geen zin in.
Ik praat hier gewoon altijd met mezelf.
Mijn gevoelige gestel heeft jullie allemaal opgenomen als onderdeeltjes van het grote geweldige Mij die terugpraten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 15 november 2016 om 23:51
quote:missie_m schreef op 15 november 2016 @ 23:49:
[...]
Excuses, ik ben laat op het forum, laat begonnen met bij lezen, zag geen vermomming, maar wel een vraag.
Ik vond het dussss???????
Jij verzint dussssss weer zelf hoe ik denk, wat ik vind. Moet je niet doen. Je zit er vrijwel altijd naast.
[...]
Excuses, ik ben laat op het forum, laat begonnen met bij lezen, zag geen vermomming, maar wel een vraag.
Ik vond het dussss???????
Jij verzint dussssss weer zelf hoe ik denk, wat ik vind. Moet je niet doen. Je zit er vrijwel altijd naast.
dinsdag 15 november 2016 om 23:52