Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 16 november 2016 @ 06:47:

Kort nachtje Hier nog korter nachtje

Kort nachtje Sterkte hoor
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 16 november 2016 @ 00:22:

[...]

De grootste frustratie van iedere moeder Echt niet. Ik vond dat één van de mooiste dingen om te zien toen mijn moeder oma werd.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar

Kort nachtje Vanavond lekker vroeg naar bed.
quote:doornroosje9 schreef op 16 november 2016 @ 00:16:

[...]

Dat kan vast sneller hoor.Ja gewoon een topic openen en die vol posten. Net als Kittens toen
quote:Philae schreef op 16 november 2016 @ 07:17:

[...]

Ja gewoon een topic openen en die vol posten. Net als Kittens toen Of dat topic opzoeken en vol posten. Daar is het tenslotte voor.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 16 november 2016 @ 00:54:

[...]

Ik was fucking gehacked Ow lekker dan!
Goedemorgen, ik heb ook een kort nachtje gehad. Ik ga zo naar werk erg veel zin in vandaag ik mag mijn favoriete taak doen en dat is kerst decoratie
quote:Cookielyon schreef op 16 november 2016 @ 07:49:

Goedemorgen, ik heb ook een kort nachtje gehad. Ik ga zo naar werk erg veel zin in vandaag ik mag mijn favoriete taak doen en dat is kerst decoratie

Lekker op tijd

Veel plezier!

Klinkt leuk! Krijg er een home alone hotel gevoel van

Wij hadden vanmorgen om 9.00 een afspraak. Dachten we. Afspraak is om 10.00. Dus nu even snel een kopje koffie/thee en dan wéér terug.
quote:Hala schreef op 16 november 2016 @ 00:20:

Echt saai zonder Ttass en Hats. Goh echt opmerkzaam ben je niet .

Goedemorgen, ik heb ook een kort nachtje gehad. Ik ga zo naar werk erg veel zin in vandaag ik mag mijn favoriete taak doen en dat is kerst decoratie Ah leuk mag ik komen helpen ? Zou mijn huis ook wel willen doen maar mag niet voor 1 december van de rest van het gezin .
quote:Pretzel66 schreef op 16 november 2016 @ 09:23:

[...]

Ah leuk mag ik komen helpen ? Zou mijn huis ook wel willen doen maar mag niet voor 1 december van de rest van het gezin .Gewoon doen als ze weg zijn. Als het eenmaal hangt, is weghalen zonde
Karin, ze is er weer hoor: swifty in "Awkward gevoelens huisgenoot"
quote:Philae schreef op 16 november 2016 @ 09:27:

[...]

Gewoon doen als ze weg zijn. Als het eenmaal hangt, is weghalen zonde Haha goed idee
quote:Pretzel66 schreef op 16 november 2016 @ 09:23:

[...]

Ah leuk mag ik komen helpen ? Zou mijn huis ook wel willen doen maar mag niet voor 1 december van de rest van het gezin .Wij doen t ook pas na 5 december. Nu zijn we nog heerlijk in de Sinterklaassfeer
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 16 november 2016 @ 00:54:

[...]

Ik was fucking gehacked

Nou zeg ik had een berichtje dat je me getagt had en ik zag al niks.

Hebben ze dat met je hele adresboek gedaan soms?

Stom

Goedemorgen, ik heb ook een kort nachtje gehad. Ik ga zo naar werk erg veel zin in vandaag ik mag mijn favoriete taak doen en dat is kerst decoratie Nu al?! Sinterklaas is nog niet eens voorbij.

Goedemorgen, ik heb ook een kort nachtje gehad. Ik ga zo naar werk erg veel zin in vandaag ik mag mijn favoriete taak doen en dat is kerst decoratie Oh leuk!
quote:Philae schreef op 16 november 2016 @ 09:27:

[...]

Gewoon doen als ze weg zijn. Als het eenmaal hangt, is weghalen zonde Ik zou dus alles gewoon weer weghalen. Eerst de sint weer op zijn bootje terug naar Spanje voordat hier kerstmeuk het huis in komt. Hoe leuk ik de kerst ook vind.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ik ga de kerstboom ook al opzetten voor Sinterklaas denk ik. Al vier ik Sinterklaas wel en Kerst niet echt. Gewoon voor de leuk.
Ik denk meestal rond 20 23 december: shit, het is al bijna kerst, laat ik eens iets versieren.

Tot die tijd heb ik het idee dat kerst nog zó ver weg is dat ik nog alle tijd heb.
Ik sla ook wel eens gewoon de hele boom over. Heb verder ook weinig versiermeuk.

Maar nu ineens wel zin in de boom al.
quote:-Kia-Ora- schreef op 16 november 2016 @ 09:53:

[...]

Ik zou dus alles gewoon weer weghalen. Eerst de sint weer op zijn bootje terug naar Spanje voordat hier kerstmeuk het huis in komt. Hoe leuk ik de kerst ook vind.+1 wat stellen die tradities tegenwoordig nog voor?
quote:Inkie12345 schreef op 16 november 2016 @ 09:47:

[...]

Nou zeg ik had een berichtje dat je me getagt had en ik zag al niks.

Hebben ze dat met je hele adresboek gedaan soms?

StomIk heb het nog wel gezien, maar je hebt weinig gemist hoor. Ik dacht al dat Poes te diep in het glaasje had gekeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven